רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,572 נושאים בפורום הזה
-
השכרת סקודה רומסטר 1 2
מאת haimhbk- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
חברים,בבקשה עזרה מי שיודע... פשוט עברתי את כל החברות(אני חושב) השכרה הקיימות מהגדולות ועד לקטנות.. ולא מצאתי היכן אני יכול להשכיר סקודה רומסטר (כן,הרכב טכנאים הזה של בזק והוט) מעוניין להשכיר את אחד מהדגמים או את ה 1600 אוטומט שמשווק עד 2010 או את ה TSI + DSG מנוע 1.2 טורבו שמשווק 2011-2012 מעוניין לקנות את הרכב הזה ומעוניין לבדוק אותו היטב מבחינת מקום לציוד ומבחינת צריכת דלק...(נסיעת מבחן לא מספקת אותי) אשמח אם תיידעו אותי היכן אני יכול לשכור אחת כזאת..נציג אחד החברות השכרה מוזמן להגיב כאן... תודה.
הודעה אחרונה מאת STAS-S, -
חברים מה שלומכם ! בשבוע האחרון כל פעם שאני נכנס לפורום אני חוטף עצבים. נהיגה פרועה, חניות שמעלות את הסעיף, מוסכים שמוציאים את הג'אננה ותאונות שמביאות את החלסטרה. אני אומר הגיע זמן לשרשור מצב רוח טוב, והפעם ברוח התכנית "צחוק מעבודה" ! תציינו במשפט מה מעצבן אתכם ואז תגידו "תעיפו אותם !!!" הנה שלי: אתם מכירים את הסטודנטים שאתה מפרגן להם טרמפ למכללה ואז חמש דקות אחרי שהם נכנסים לרכב האהוב שלכם, הם מוציאים מהתיק סנדוויץ' בגט עם שומשום באורך חצי מטר- "תעיפו אותם !!! "
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מתוך אוטו: http://www.auto.co.il/כתבה-29632-איילון-מוטורס-היבואנית-המקבילה-ש.aspx אז יש סיכוי שנראה בארץ דגמים מעניינים כגון C-MAX, קוגה ובעתיד גם קא. בנוסף, לדעתי נפתחה הדלת ליבוא של דגמים בגרסאות מעניינות שדלק מוטורס לא מוכנה לייבא כגון: קוגה טורבו דיזל ידני, אדג' דיזל ובמחשבה שניה כמעט כל רכב של פורד עם מנוע דיזל וגיר ידני/רובוטי. בינתיים איילון מוטורס מצהירים על הוזלה של 5-10% וגם על חלפים זולים יותר. בנוסף, לדבריהם האחריות ניתנת במוסכי פורד בארץ מאחר והאחריות היא בינלאומית. נשמע טוב! איחלתי לחייל בהצלחה.
הודעה אחרונה מאת yosifun4u, -
-
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני לא מנסה לעורר פה מחאה נגד צ'מפיון ולא לגרום להם נזק תדמיתי שכן לא מעניין אותי המצב שלהם. מה שכן, בתענוג אני יזהיר מהסניף הספציפי הזה באילת שכבר ידוע בתור שוחט במחיר. הגעתי לפני חודש-חודשיים ע"מ לקבל הצעת מחיר למסרק הגה משופץ. ההצעה עמדה על 2300 ש"ח, מחיר יקר לכל הדעות אך בכל זאת הייתי מעוניין. לא הזמנתי את החלק באותו הרגע. לאחר שבוע הגעתי שוב וביקשתי לבצע את ההזמנה, הבחור שטיפל בי אמר שאין בעיה והוא יוציא לי הצעת מחיר, רק שהפעם ההצעה איכשהו קפצה ל2900 ש"ח. אמרתי לא תודה והלכתי. השארתי את זה "ככה" ללא טיפול כחודש והיום הגעתי בשביל להזמין במחשבה שלא מעניין אותי המחיר העיקר להחליף את המסרק הקיים (רעשים בזמן נסיעה, ממש לא כיף לסוע ככה). שלחו אותי לדבר עם ב…
הודעה אחרונה מאת Yellow Engine, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
הבנתי שהתחיל המבצע, עוד לא הגיעה החוברת - האם מישהו כבר יודע את הפרטים?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4334589,00.html מדובר במדידת מהירות ממוצעת, ולמרות שהשופט פסל את השימוש, לא מן הנמנע שהשוטרים ימשיכו לנסות את מזלם.
הודעה אחרונה מאת igalr, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ניכנסתי לאתר משרד התחבורה ושם להפתעתי לא הצלחתי לשלם חידוש לרכב בעל 6 מספרים בלוחית הזיהוי. האפשרות הקיימת היא רק ללוחיות של 7 ספרות. יכול להיות שלא שמתי לב למשהו? מי יכול לעזור? תודה.
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
-
- 0 תגובות
- 614 צפיות
* לא ידעתי איפה לפתוח את הנושא. אם לא מתאים תעבירו. שלום, אני די חדש פה. רציתי לעלות סוגייה ולהיעזר בכם. קוראים לי ברק והשתחררתי לפני חודש בערך מהצבא. מה לעשות, הגורל לא רצה ולא הגעתי לחיל החימוש. עכשיו, כשיצאתי מהצבא, אני יודע שאני רוצה לעבוד בתחום של הרכב. (לא ישקר, לא יודע אם לטווח הרחוק, לפחות להתחלה ובתור מועדפת אני רוצה את זה. בטוח שאם זה ימשוך אותי אמשיך גם מעבר) אז כמו שאתם מבינים, אין לי ממש רקע בתחום, אבל רצון ללמוד, להתפתח ולעבוד בזה - יש הרבה אפילו. וכמו שאתם בטח יודעים, רוב המוסכים, מבקשים רקע/תעודות. אין לי ספק בכלל, איך שאני מכיר את עצמי, שמי שכן יהיה מוכן לשלם (בהתחלה) את חוסר הניסיון שלי, וללמד אותי, ירוויח בגדול. ככה גם ה…
הודעה אחרונה מאת bkohavi8, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 850 צפיות
שלום רב. הבוקר אשתי עשתה תאונה קלה כשלא הספיקה לעצור מאחורי רכב שבלם בפתאומיות,מהירות נמוכה מאוד. רציתי להתייעץ פה אם כדאי בכלל להפעיל ביטוח על דבר שכזה והיכן לדעתכם נמצאת המכה (כי אשתי צילמה ולא ידעה להסביר לי ממש בדיוק בטלפון). יש לי אימפרזה 2002 ניו אייג' ולרכב השני יש פורד פוקוס 2001. בהתחלה חשבתי שזה השפשוף בחלק הכי תחתון של הרכב,אבל אחרי שניסיתי להשוות את גבהי הרכב שלי יחסית לפורד-לא נראה שזה קולע בדיוק לשם.... אני מצרף פה את התמונות להשוואה. תודה רבה! הפורד מקרוב: http:// הפורד מרחוק: החלק הכי תחתון של הפורד: וזה הסובארו שלי:
הודעה אחרונה מאת תימני אחלה!, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 721 צפיות
איך אני יכול להטעין גם מצלמה גם דיבורית ואת הפלאפון שלי בו זמנית? יש לי מפצל USB חיבור למצת של הרכב, אבל הוא מצליח להטעין רק משהו אחד כל פעם. מה צריך לעשות בשביל שהעוצמה תיהיה יותר חזקה וזה יטעין לי הכל בו זמנית? יש לי OPEL VECTRA שנת 2000 אם זה משנה.
הודעה אחרונה מאת daniel_sh, -
- 1 תגובות
- 868 צפיות
שלום חברים. אשמח אם תמליצו לי על מקום לבדוק רכב לפני קניה באזור עתלית (זה לא חייב להיות מכון בדיקה אלא כל מוסך אמין ומקצועי גם טוב) תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת Pengo, -
- 4 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
יש את האפליקציה Torque , הבנתי שהיא מאוד טובה , מה שהיא עושה זה לראות מה הרכב שלך עושה בזמן אמת, לקבל קודי OBD , ביצועי רכב, נתוני חיישן ועוד! מומנט הוא סורק ביצועי רכב / רכב / כלי לאבחון ושמשתמש במתאם Bluetooth השני OBD כדי להתחבר לניהול שלך OBD2 המנוע / ECU https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=en אני מחפש לרכב אצלי פיאט פונטו גרנדה 2008, חיבור למחשב הרכב , ולא יודע מה לקנות יש כל כך הרבה סוגים, מישהו יכול לתת המלצה מה יתאים לרכב אצלי
הודעה אחרונה מאת dunes, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בעודי משוטט באינטרנט בחיפוש אחר בדל של מידע אודות BMW CS 3.0 (מתוך מחשבה שמא ארכוש לי את האקזמפלר המוצע כעת למכירה בפורום זה), נתקלתי ממש בטעות (עמוד 5 בחיפוש גוגל...מי מגיע לשם בכלל ?!) בבלוג של אדם יהודי, ניצול שואה, כבן 75 דהיום. העונה לשם אדוארד אטלר. חובב רכב מושבע ואדם בעל תובנות פילוסופיות רמות מעלה ויכולת כתיבה לא פחות מדהימה. במסגרת הבלוג שהוא כותב, משלב אדוארד אנקדוטות ממסלול חייו הארוך כניצול שואה מגטו וורשה, כבמאי סרטים וכעיתונאי מוכשר. על היכרותו עם רומן פולנסקי הדגול ועל ההיסטוריה שלו כנהג ראלי לצד טימו אלטונן. במקביל, לאורך כל מסלול חייו שזור נושא אהבתו הבלתי מתפשרת לרכב. לנהיגה, לאמנות החזקת הרכב ולעצם הכתיבה על אהבתו הגדולה מכל. מתברר שאדוארד …
הודעה אחרונה מאת redhorse, -
-
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 5 אלף צפיות
רציתי לדעת האם זה באמת שווה משהו או שזה סתם מציק ומצפצף על כל דבר. ראיתי בסרטוני הדגמה של זה שזה מתריע על סטייה מנתיב, ואם אני רוצה לעבור נתיב זה יצפצף? זה מתריע על התקרבות יתר לרכב שמלפנים, ברמזור אדום זה יצפצף? מדובר בדגם C2-170. תודה, שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
שלום חברים. עוד מעט לרכב שלי יהיה שנה. קיבלתי אגרת רישוי. תעזרו לי בהבנת תהליך בבקשה. הבנתי שאין צורך לעשות טסט עצמו. אני פשוט משלם אגרת רישוי ושם אותה בארנק וזהו? אין צורך לגשת לשום מקום חוץ מדואר? אין צורך במדבקה על שמשה של הרכב?
הודעה אחרונה מאת n i r, -
-
- 25 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מקווה שהכותרת היתה מספיק עיניינית. במסגרת העבודה אני צריך פעמיים בשבוע לנסוע לעומר. הוויז לוקח אותי תמיד דרך כביש 6 ואז כביש 40 וכביש 60. עד לכביש 6 הו לוקח אותי כל פעם בדרך אחרת אבל זה פחות מעניין כי עד שם אני מכיר ובד"כ יש תנועה. מה המהירויות המומלצות בכבישים הנ"ל? תודה
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
- 3 תגובות
- 687 צפיות
אשתי מעוניינת לעשות כמה שיעורים היות והיא לא נהגה כמה שנים טובות, ורצינו לדעת מה אמור להיות המחיר של שיעורים כאלה בבאר שבע, למשל?
הודעה אחרונה מאת MeDuZa, -
המחירון החדש של פיאט 500: 500 1.2 ל' POP ידני 79,990 ₪ (מחיר קודם 100,990 ₪) 500 1.2 ל' POP אוט' 89,990 ₪ (מחיר קודם 111,990 ₪) 500 1.2 ל' LOUNGE אוט' 109,990 ₪ (מחיר קודם 118,990 ₪) 500 קבריולט 1.2 ל' ידני 99,990 ₪ (מחיר קודם 124,990 ₪ ) 500 קבריולט 1.2 ל' אוט' 116,990 ₪ (מחיר קודם 139,990 ₪) לכתבה המלאה
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 16.2 אלף צפיות
קיבלנו את הסיאט החדשה ורצינו להתקין חיישני רוורס,יש את המבצע של דואר ישראל של חיישנים +התקנה במרכזי התקנות של מוטורולה ורציתי לדעת האם מישהו התקין חיישנים באחד מהמרכזים שלהם ומה איכות ההתקנה ואיך עובדים החיישנים? ועל הדרך אם למישהו יש המלצה לדיבורית בלוטוס' תודה ניצן
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
לאחר ביקורי בגרמניה ואוסטריה בחודש אוקטובר הגיעו אליי שני קנסות, הראישון על מהירות,שולם. השני הגיע לפי כמה ימים מאוסטריה,מהחברה של הכבישים הציבוריים שלהם בטענה שנסעתי באוסטריה ללא המדבקה של כבישי האגרה(מדבקה שעולה 8.5 יורו). הבעיה היא שאני כן קניתי את המדבקה והיא כן הייתה על החלון בצורה כזאת שהצמדתי אותה בפינה ולא הדבקתי אותה כי לא ידעתי לאן בדיוק( המדבקה הייתה בצורה שרואים בבירור). את תהמונות שלחתי לחברה אך הם בשלם אומרים שאני לא הדבקתי אותה כמו שצריך 120 יורו הקנס. רוב האנשים ששאלתי אמרו לי שיילכו לחפש, מניסיון החברים שנתקלו במצב דומה,מה יקרה אם לא אשלם? יהיה לי בעיות בהשכרת רכב בעתיד באירופה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 10 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
יום חמישי בשעות הערב עצרתי בצומת סביון משמאלי פנייה שמאלה לאור יהודה וימינה לקריית אונו וישר לכיוון מסובים שהרמזור לפנייה שמאלה התחלף לירוק משום מה שמעתי את רעש המכוניות והתחלתי בנסיעה ישר שהרמזור אדום מלא למזלי לא היו מכוניות בצומת אבל מצלמה היית שם חברה שלי אמרה שלא היה פלאש אבל היא לא בטוחה המצלמה היא מצלמת רמזור לפי הוייז ומהיישנות עכשיו השאלה שלי איך אפשר לברר אם קיבלתי את הדוח יש מוקד? או שאפשר להתקשר לאגף התנועה בתל אביב?
הודעה אחרונה מאת Kazing, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://cars.walla.co.il/?w=//2608535 ושוב פעם תגידו שזה שטויות, שהכל פוליטיקה, ושהם אנטישמים, :lol::lol:
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 1 תגובות
- 590 צפיות
הרכב הוא מסוג רנו קנגו מודל 2004 נורות הבלמים דולקות באופן קבוע אפילו אם כפתור האורות על OFF
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 2 תגובות
- 814 צפיות
אהלן, קנינו לא מזמן סיטרואן C5, רמת גימור SX, דור ראשון (שנת ייצור 2004). פענחתי את הדברים העיקריים אבל יש עוד כמה דברים שאני לא הבנתי: 1) לפי מה שהבנתי יש לי מחליף דיסקים מובנה (יענתו CD CHANGER). רציתי לדעת איך משתמשים בו. 2) שמעתי שיש כניסת AUX, האם זה נכון ואם כן איפה היא נמצאת? 3) אם מישהו יכול לעזור לי לאתר את ספר ההוראות של הרדיו (עברית/אנגלית/רוסית) זה יהיה נחמד מאוד 4) כל כמה זמן צריך לעשות לה טיפול (החלפת מסנן שמן, ניקוי פילטרים, החלפת טיימינג)? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sh00rik, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, למי שזוכר העלתי פה תמונה של ההגה עור שלי שפשוט התחיל להתקלף ( בפחות משנה ). פניתי בהתחלה למוסך המרכזי אבל הם טענו שאין מה לעשות , אז התייעצתי פה בפורום מה לעשות ואז פנתה אלי נציגת שירות של צ׳מפיון מהפורום. הייתי סקפטי בהתחלה, היא ביקשה ממני לשלוח מייל עם התמונה ודאגה כמעט כל יום לעדכן אותי מה קורה ( יש לציין שהבחורה ממש ממש נחמדה ובאמת גרמה לי להרגיש שמטפלים בי ). אחרי 3 שבועות הגיע ההגה החדש, התקשרו מהמוסך והרכיבו לי אותו תוך 15 דקות . אז אולי יש כאלו שיגידו שחבל שזה צריך להיות דרך הפורום אבל אני שמח שצ׳מפיון משנים גישה וזה סיפור אישי שהייתי חייב לשתף.
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
http://news.walla.co.il/?w=/10/2608322&utm_source=outbrain&utm_medium=widget&utm_campaign=obclick&obref=obinsite טוארג V10 עם מנוע דיזל חזק מאוד.
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 2 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
השאלה בכותרת. קיים דבר כזה?
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום , היום בסביבות השעה 5 נסעתי בכביש צר ופתאום צץ לי נהג מונית מול הפנים, כך שהוא לא עצר בתמרור עצור ואני מרפלקס סטיתי ימינה לתוך עץ לימון. הנהג מונית ללא ספק אשם ולכן ברח מהאיזור. יש לי ביטוח חובה ויש לי צד ג'. אני וחברה שלי שישבה לידי נפגענו אני דיי קשה, אני בגב והיא בברך. פינו אותי בטיפול נפרץ לבית החולים, שם החליטו לשחרר אותי אחרי כמה שעות, כי אין שברים או משהו חמור, אבל יש לי כאבים רציניים בגב ובעורף. עכשיו השאלה שלי היא: את מי אני יכול לתבוע, מה אני יכול לקבל, כמה אני יכול לקבל ומתי? אשמח לתשובות חברים ...
הודעה אחרונה מאת oren1001, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
"להיט המכירות ב-2012 הייתה מכונית מיני קטנה, זולה לרכישה, חסכונית לשימוש ופחות מזהמת. באוצר, למרות היתרונות לצרכן ולסביבה, לא אוהבים אותה כלל, שכן היא מקטינה את הכנסות המדינה ממסים. וכן, לכן היא תהיה יקרה יותר ב-2013" הכתבה המלאה בווינט: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4333823,00.html
הודעה אחרונה מאת dunes, -
- 3 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום רב אני בדרך לקניית סופה. רציתי לדעת מה העליות של רכב שנימצא 20 שנה על הכביש? הבנתי שצריך לעשות 2 טסטים בשנה? אבל אגרה אחת בשנה ? זה נכון? טסט במכון טסטים עולה 100 שקל זה הדבר היחיד שאני משלם פעמיים? כמה עולה אישור בלמים? ומה עוד אני צריך לדעת בקשר לרכב כזה?
הודעה אחרונה מאת SHMOLIKKK,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 232 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- פינדר
- אהרן ג
- אלעדית
- נעם101
- axSupreme
- BRAVO_SX
- gpm11
- parnuk
- ברווז
- יובל .מ.
- דובצע
- David32
- שחר 1
- mcshmupi
- ELI001
- אלרואי ט
- Golf_91
- wee~man acuna
- Camaro 92
- Or1999l
- מלטבשי
- om2
- shaymolcho
- RedLabel
- EliC25
- SlowRide
- adir10
- nechmya
- ldti
- Delgado
- PYA
- mikk
- Derish
- The FixTrics
- GTאי
- גולדן191
- דוד495
- דניאל1983
- amosbmw
- Night Driver
- טויוטה סופרה
- Avia
- Yuvalino
- zvigolden
- itamar_by
- BoazB11
- yoni162
- malcishua
- itaimoto
- epiphone
- Be roo
- TvrSpee12
- ephi.b
- Fraysa
- NAPOLEON
- Tom78
