רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,571 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 7 אלף צפיות
היי, עכשיו חזרתי מהמוסך לאחר טיפול ראשון לריו - סיבה טובה לסכם 11 חודש ו 14000 ק"מ בחברת של הריו הלבנה שלי. ברשותכם אתחיל את הסקירה דווקא מהסוף. לאחר התלבטות החלטתי לבצע את הטיפול (הפשוט יחסית) במוסך קיה צפון בחיפה. נכון שיש מוסכים מורשים באיזור כרמיאל, אך עוד מימי הפיקנטו התרשמתי מרמת השירות שם. את פני קיבל יועץ שירות בשם דורון ומיד התחיל תהליך פתיחת כרטיס העבודה. מכיוון שמדובר בטיפול קטן ולא מסובך אציין רק שהשירות שקיבלתי היה אדיב, מהיר יחסית ומשביע רצון למרות שגעתי למוסך בהתראה קצרה של חצי שעה. המחיר יצא 480 ש"ח לאחר הנחה וקיבלתי גם מתנה -גלון מים לווישרים. מומלץ בחום. הריו החליפה לפני שנה את הפיקנטו שהיתה ברשותי כמו שכתבתי בשרשור הזה. אז על הריו יש מה…
הודעה אחרונה מאת LEGACY 1.8, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 649 צפיות
אהלן חיפשתי את הרכב הנ"ל באוטודאטה 3.38 - ואין! הרכב משנת 2008, כך שהוא צריך להופיע. חיפשתי את לוח הפיוזים שלו, ובמשך יותר מידי זמן לא מצאתי, בסוף מצאתי (ליד ההגה, מלמטה בצד שמאל, אבל הוא היה זרוק עמוק בפנים). מישהו יודע איך הרכב נקרא באוטודאטה הנ"ל? תודה!
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
-
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
השוואה עולמית לא מפתיע: בלומברג - ישראל בין 3 המדינות היקרות בעולם מבחינת דלק רק נורבגיה וטורקיה מקדימות את ישראל בתחנת הדלק. בונצואלה הדלק נמכר כמו מים בבלומברג מילאו טנק דלק של שברולט סוואנה ב-60 מדינות ובדקו את המחירים במשך 3 חודשים. המדינה היקרה ביותר היא נורבגיה, שם עולה טנק שלם של 39 גלון (בגלון אמריקני יש 3.78 ליטר) 394.68 דולר. עם זאת כושר ההשתכרות הגבוה במדינה בעלת מאגרי הנפט העצומים מכאיב הרבה פחות לאזרחים ובמדד שמשקלל את המשכורת הממוצעת המדינה יורדת למקום ה-52. טורקיה תופסת את המקום השני עם 9.41 דולר לגלון. ישראל (שבתמונה בכתבה של בלומברג נראית כמו שוק בסוריה) נמצאת במקום השלישי עם גלון דלק שעולה 9.28 דולר ובמקום ה-31…
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
- 0 תגובות
- 573 צפיות
שלום כולם, סוף סוף הגיע אלינו הרכב!! (אופל אסטרה 1.4 טורבו) איזה הרגשה טובה. אני יודע שאני לא נהג ותיק ואין לי נסיון בכלל אבל אני חייב לכתוב כמה דברים שהתרשמתי מהם לטובה ולרעה: 1) משיכה בסל"ד נמוך - ברכב הקודם שנהגתי בו (מאזדה 6 מנוע 2000) כדי להאיץ מהר הייתי חייב למשוך את ההילוכים גבוה, עכשיו כשאני רוצה להאיץ אני לא עובר את ה3000 סל"ד והרכב מושך!!! הפתעה נעימה 2) "ישיבה" על הכביש - נהגתי כמה פעמים ברכב של אח שלי ( סיאט איביזה ) ואני חייב לציין שהאופל יושבת על הכביש, נוחה ובעלת התנהגות כביש יוצאת מן הכלל 3) הרכב נמוך בצורה קיצונית בקדמת השילדה - ישנם פלסטיקים מעצבים כאלה שבפעמים הראשונות שהחנתי את האוטו גירדתי אותם על המדרכה, לא נעים. 4) הגה קל- ההגה קל בצור…
הודעה אחרונה מאת ofir1000, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 11.5 אלף צפיות
שלום. האם מישהו מכיר חניה טובה באזור פארק המדע?זה יכול להיות חניון(רצוי מקורה) ואם אפשר במחיר הגיוני(חינם הכי טוב ). אני דיי רגיש לחוליגנים שחונים ויוצאים מהחניה בצורה לא מתחשבת ברכבים אחרים וכבר הבנתי שתהיה לי בעיה מהכיוון הזה. שמעתי על החניה במתחם טיב טעם\אופיס דיפו-מישהו מכיר?
הודעה אחרונה מאת Caveman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
האם קיימים בארץ רכבים מהסוג הנ"ל? רכבי HOT ROAD?
הודעה אחרונה מאת or756, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 8 אלף צפיות
שלום, כרגע יש לרכב שלי ביטוח מקיף, וביטוח חובה על שמי בלבד. אני רוצה להוסיף את חברה שלי גם, שהיא לא נהגת חדשה שתוכל לנהוג ברכב, במה עליי לבטח אותה? רק חובה? או גם מקיף? והאם צריך להוסיף לחברת הביטוח סכום כמו של הביטוח שעכשיו אני מבוטח בו או שזה זול יותר? כי אני רק מוסיף עוד בנאדם? תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 697 צפיות
האם שאני רוכש רכב חדש, אני יכול לבחור מספר רכב לפי המאגר או שהחברה בוחרת לי את המספר רכב אוטומטית, תודה רבה לעונים .
הודעה אחרונה מאת kuala_lumpur, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
קישור לכתבה. הם טוענים שהשקיעו בתח"ץ הון עתק. ואני טוען, במה בדיוק?! אולי יש WIFI באוטובוס, אבל זה לא אומר שאני אעלה עליו בגלל זה ואגיע ליעד באיחור של שעתיים...
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
יש לי איביזה 2012, וכעת שאני צריך לחדש את הביטוח, החברות ביטוח מכריחות להתקין איתוראן safe או עלוקה של פוינטר.. איפה אני יכול להתקין אותם? מה העלויות בערך? תודה!
הודעה אחרונה מאת ilanafri, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 27 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אוקיי אז אתמול קיבלתי רנו לטיטיוד לבנה מהחברה והכל היה טוב ויפה עד היום שעצר אותי משטרה ואמרה לי :״מספר הרכב שאתה נוסע בו היא מסוג סיאט צהובה שנת 1979 והא מורד מהכביש ומפורק בחברון ״כנראה הוא עצר אותי כי הוא חשב שאני משתמש במספר גנוב או משהו כזה. לאחר שביקש רשיון תעודה מזהה, ורישיונות הרכב הבין שיש כאן טעות במערכת ואמר לי כדאי לך לטפל בזה, שוטר אחר אמור להוריד לך את האוטו מהכביש.. המספר של הרכב מסתיים ב 12 האם זה מאפיין 2013 ? יכול להיות שהמסוף שלהם צריך להתעדכן ? ד״א אלו היו מגבניקים עם לנד קרוזר של משמר הגבול.
הודעה אחרונה מאת סולל הדרך, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אז ניצלנו את מזג האוויר הקר והשלג שכיסה את הרי הצפון ויצאנו באמצע ליל שישי צפונה, בתכנון היה להגיע דרך כביש היורד מפוריה לכנרת, לעלות את מבוא חמה לכיוון הגולן וכל הדרך עד לחרמון עוד לפני שאתר נפתח והמוני ישראל נוהרים אליו, לאחר מכן לעלות לגליל העליון דרך העלה מתל חי ולפגוש את כביש הצפון, כמובן עצירה מחייבת ב"רינג הישראל". חייב לציין שהפעם היה טיול ממש מדהים, הנוף הלבן, יחד עם מזג האוויר הקר, שלג בצידי הדרכים, שמש והמון כבישים פשוט מדהימים נתנו חוויה שלא זכורה לי.
הודעה אחרונה מאת Philip R, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
האם יש/צפוייה להיות גירסא ידנית לרכבים הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי חבר שהאוטו שלו תקוע בקריית מוצקין (אצלי). אני צריך לקחת את הרכב לחשמלאי שלי שנמצא בנשר. למישהו יש המלצה על גרר כלשהו? כמה זה אמור לעלות?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 612 צפיות
שלום לכולם, בזמן האחרון ההורים חושבים לעשות לי ביטוח על אחת המכוניות שלהם.. כאשר הם ביררו מסתבר שיש אופציה לקנות ביטוח לפי מספר שעות.. .כלומר לקנות 60 שעות של נהיגה ברכב בחברת הביטוח וכל פעם שמשתמשים צריך להודיע לחברת הביטוח והזמן רץ וכך גם שמסיימים לנהוג... על כל שעה משלמים כסף (זה חבילה כזאת) חח האם מישהו פה שמע על זה משהו? נ.ב. יש לי אוטו שאני מחלק עם אחותי בגלל זה אנחנו לא מחפשים לעשות ביטוח מלא של שנה על האוטו אלא רק כתוספת.. תודה
הודעה אחרונה מאת elians, -
- 5 תגובות
- 835 צפיות
ערב טוב, לפני כשבועיים אבא של חבר עבר תאונת דרכים בכביש בינעירוני. הוא איבד שליטה על הרכב ועף לתעלה בצד הדרך תוך כדי פגיעה בעמוד תאורה. החלק המוזר הוא שברכב(מזדה 3 שנת 2008) יש 5 או 6 כריות אויר ומתוכן נפתחו רק 2. עכשיו מנסים להבין אם היה כשל או שמדובר בדבר תקין. אודה לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
- 0 תגובות
- 558 צפיות
היי, חברים האם יש מצלמות מהירות בחלק שבין יציאה מאיילון צפון(במחלף גלילות) לכביש 5 ועד כביש 2(גלילות)? תודה
הודעה אחרונה מאת XtremeIL, -
- 6 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
ערב טוב לכולם , אולי מישהו יוכל לספר לי על עבודה כנהג מיכלית דלק בחברת דלק \ סונול . איך מתבצעת העבודה הזאת ? כמה מרוויחים בזה ? יש בעבודה הזאת אלמנט פיזי ? ממליצים לעבוד בזה ? אשמח קצת לפרטים באופן כללי . תודה .
הודעה אחרונה מאת nisim91, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
נתקלתי במודעה הבאה בפייסבוק: א. היכן מתקינים את זה בדיוק ? ב. כמה זה עולה ? למישהו יש קישור לEBAY?
הודעה אחרונה מאת gozal, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 703 צפיות
האם גם לה יש שרשת טימינג כמו בדגמים היותר חדשים(2004-2006) והאם המושבים מאחורה גם כן יושבים על מסילה שמאפשרת הזזה קדימה אחורה? ובכללי חוץ מהשינוי החיצוני היו עוד שינויים שכדאי לדעת עליהם? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 33.9 אלף צפיות
שלום, השאלה ספציפית לגבי סוואנה קצרה, שמשקלה המורשה הוא 3.9 טון. ידוע לי שאיפושהו בתחיל או במהלך 2007 שונו דרגות הרישוי, והדרגה החדשה מאפשרת עד 3.5 טון. חיפוש קצר הניב את האשכול הבא: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=283355 שדיי ערער את מה שחשבתי, חשבתי שעד תחילת 2007 הרשיון תופס לגבי 4 טון, ולאחר תחילת 2007 מי שהוציא רשיון כבר תקף לגביו החוק החדש של 3.5 באשכול חזרו על כך שרשיון שהונפק עד שנת 2008 מאפשר נהיגה על 4 טון. מה הדין?
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 2 תגובות
- 609 צפיות
קנינו פולו 2003 והמושבים נורא בהירים איפה אני משיגה כיסויים למושבים שאפשר לכבס? ולא מאד יקרים... תודה!
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 4 תגובות
- 937 צפיות
סתם סיפור שקרה לי לפני כחצי שעה ורציתי לשתף. לצערי במקרה לא נהגתי ברכב שלי ולכן לא הייתה לי מצלמה לתעד את האירוע. נסעתי עם חבר ברחוב דו סיטרי קטן בתוך שכונה קטנה. מולי ניצב שלט עצור, ופניה ימינה ושמאלה. התגלגלתי לפניה ימינה (יש שם ירידה) כשלפתע יונדאי לבנה וישנה יחסית נסעה במהירות של בערך 50 קמ"שׁ (זה רחוב קטן עם הגבלה של 30), מהכיוון שאליו התכוונתי לפנות. אין שם שדה ראיה כלל לכיוון שאליו פניתי בגלל שיחים. אם הייתי מגיע לשם בדיוק שניה לפני כן - הייתה נגרמת תאונה מכוערת מאוד. חבר ישב איתי ברכב, והיו גם שני עדי ראיה שהיו ברחוב שממנו הגיע הרכב והסתכלו לכיוון שאליו הוא נסע במבט המום. בכל מקרה, רשמתי את המספר ונעמדתי בצד. התקשרתי למשטרה. "אתה צריך ללכת לתחנה ולהגיש תלו…
הודעה אחרונה מאת sagishm, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום , אני מחפש מפיץ ריח שנראה כמו קלף בצבע מסוים עם X עליו בצבע אחר. הנפוצים הם קלפים שחורים עם X לבן (יש את זה על כמעט כל מכונית עשירית בארץ). (הייתי מפרסם תמונה אבל אני משתמש חדש, אי אפשר.) באזור הקריות וחיפה. מישהו מכיר מקומות שמוכרים כאלה ? (פעם היה פה בקופות של הסופרים אבל נגמר...)
הודעה אחרונה מאת shifman, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם! אני חדש פה בפורום אבל יתצא לי לקרוא כמה פוסטים על המומנטים של המנועים ואפילו קראתי בלינקים שהפנתם בקשר. עם זאת אני ממש מבולבל בהחלטתי איזה מנוע טוב יותר על בסיס הנתונים הבאים: מכונית 1 : נפח 1 ליטר 75 כ"ס סלד הספק מרבי 6200 מומנט מרבי 9.6 קגמ סלד מומנט מרבי 3000 מכונית 2: נפח 1.2 ליטר 82כ"ס סלד הספק מרבי 6400 מומנט מרבי 11.3 סלד מומנט מרבי 4800 תודה!
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
תגידו אם אני נוסע בלי ניווט רק הוויז ככה פתוח , הוא מתריע לי לגבי מצלמות ומשטרות ?
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מישהו יודע מה הכפתור הזה עושה?
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום שמתי לב שבהרבה מכוניות חדשות יש מערכת כזות ברח לי השם שלה משהו stop/star לא חשוב הבנתי שברכב מודרני (במקרה שלי קורולה 03') כאשר המנוע מתחמם אחרי כמה דקות של נסיעה לפעמים בעצירות של כמה דקות יותר חסכוני לדומם מנוע ואז להתניע (כל עוד טמפ העבודה לא יורדת משמעותית) כי ההתנעה תיקח פחות דלק נגיד אני יתחיל לדומם מנוע ברמזורים לכמה דקות ואז יתניע וימשיך אם ההרגל הזה, בהנחה שהמנוע כבר מספיק חם האם יגרם בלאי משמעותי למכלולים מסויימים ברכב? סטארטר? מכוניות היברידיות כל עצירה אני חושב המנוע בנזין מפסיק לעבוד. כי גם ככה החיסכון בדלק במקרה הטוב יהיה 5% או משהו זניח אז מעניין אם שווה לתרוח מה שכן אולי זה יעיל אם נקלעתי למצב שהמיכל עוד שניה מתרוקן. …
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 0 תגובות
- 807 צפיות
באמצע שנת 2011 סיימתי קורס הובלת חומרים מסוכנים . בסיום הקורס קיבלתי דף שבו רשום שהשתתפתי בקורס הובלת חומ"ס . בסוף הדף רשום : " מסמך זה אינו מהווה היתר להובלת חומ"ס ". הייתי צריך לקבל איזה שהו היתר או שהחברה שבו אני יעבוד (גז\ דלק ) תוציא לי את ההיתר הזה ? איך מוציאים את ההיתר הזה כי חוץ מדף שרשום בו שסיימתי קורס חומ"ס , אין לי שום היתר ביד לשם הובלת חומ"ס . תודה.
הודעה אחרונה מאת rsm130d, -
רנו מגאן 2004
מאת opel55- 4 תגובות
- 837 צפיות
לאחרונה נדלקה לי מנורת כרית האויר , ונורת הסרוויס הלכתי למוסך , הם טוענים שחלק שנקה סליל הגה (??) תקול ויש להחליפו , אשמח אם תוכלו לעזור לי בשאלות הבאות : 1) מהו שמו של החלק בעיברית ובאנגלית ? 2) מה מחירו ? 3) האים ניתן לרכוש אותו מעבר לים ?? EBAY ? 4) האם כדאי להסתפק בחלק משומש ? אם כן , היכן ? אשמח לתשובות מפורטות , תודה רבה מראש !!!
הודעה אחרונה מאת armagedon,
-
מי מחובר 58 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 314 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mottis
- itzik123
- SlowRide
- ניקו פ.
- דובצע
- Obgel
- 3n
- dav9
- DJI
- sperial
- David32
- yuvk
- Fluffy
- flytomars
- Zorly
- gpro
- AUDIO KING
- Fraysa
- חד אופן
- אורי מ.
- ברווז
- יובל .מ.
- Ohad91
- -UC-
- wee~man acuna
- ישה
- gpm11
- Boris
- shilo_v
- עדי-אל
- Itzik-b
- רועי5
- Golf_91
- נעם101
- Igalz
- פיזיקאי שימושי
- Aviv943
- arice
- פינדר
- yoav911gt2
- Supertigre
- Or05230
- guy.a
- TZR84
- ArikB
- Mike Lowrey
- NirNissimov
- Avia
- santiago
- פריג'י
- Seriesone
- מיץ פטל
- pooh-bear
- Night Driver
- פיטר גריפין
- dorsht
- menir1
- Ctzvi
