רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 593 צפיות
הכתבה המלאה בYNET: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4343126,00.html תקציר: מה דעתכם? האם יש סיכוי שההחלטה הזו רלוונטית? או שמא דווקא יש להכביד עם השוטר, דווקא בגלל שהוא רכז תנועה, ועל כן אמור לשמש כדוגמה?
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
מכל הרכבים שעובדי שגרירויות יכולים להביא לישראל ראיתי היום ניסן עם כיתוב בסינית
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
מישהו יכול בבקשה להמליץ על מוסך טוב באזור המרכז. מתמחה בהונדה תודה
הודעה אחרונה מאת Sairex47, -
- 1 תגובות
- 595 צפיות
טרנידליין או קומפורטליין? ואת הפולו GTI באיזה רמת גימור מוכרים?
הודעה אחרונה מאת MeDuZa, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 926 צפיות
יצא לי לפני כמה ימים לקפוץ לדאון טאון לצלם קצת. בין היתר תפסתי כמה מכוניות מעניינות (לא מאוד מעניינות, כי חורף עכשיו וכמעט אף אחד לא מוציא את המכוניות הבאמת מעיינינות החוצה). יש גם תמונות מחנות ממתקים תהנו חל' מהתמונות עלו כת'אמניילז, לא יודע למה, עמכם הסליחה. אם מישהו נורא מעוניין, יש עוד תמונות, לא של מכוניות.
הודעה אחרונה מאת Black Joker, -
- 0 תגובות
- 649 צפיות
רציתי לדעת מה ההבדל בין רמת הגימור טריידליין קומפורטליין והייליין הכוונה בחול כמובן משום שלישראל מגיעה רק הטריידליין
הודעה אחרונה מאת חן 2, -
סובארו פורסטר החדש בישראל (החל מ-190 אלף ש"ח וגם מהפכת 5 שנות אחריות לכל דגמי סובארו) 1 2
מאת Tzvika-Pick-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 5 אלף צפיות
סובארו פורסטר החדש מושק בישראל. דיווח חי ממסיבת העיתונאים:
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
הכוונה לתאורה בדלת עם פתיחת הדלת השאלה אם גם זה נשר בדרך לארץ? או שזה סטנדרט?
הודעה אחרונה מאת חן 2, -
- 5 תגובות
- 847 צפיות
האם ברשיופון נותנים מידע אודות עיקולים על רכב? תודה ירון
הודעה אחרונה מאת shay23, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום נסעתי עם חבר שלי לירושלים, הוא נהג ואני ישבתי לידו.בדרך חזרה הוא נסע במהירות מותרת על 40 קמ"ש בערך ובאחת השכונות לא זוכר איזה,קפץ לנו פתאום ילד ערבי לכביש מבין מכוניות ממש בהפתעה ובלי להסתכל הוא רץ לכביש,חבר שלי לחץ על הברקס במהירות והיה שנייה מלפגוע בו, חבר שלי הספיק לבלום בזמן והילד ניצל ברגע האחרון.מזל שלא נסענו אפילו טיפה יותר מהר. זה היה ממש מלחיץ.ברור לי שיש מקומות איפה שהילדים חוצים בלי לשים לב וצריך לפתוח שבע עיניים.למרות שחבר שלי נסע בזהירות ובתשומת לב.
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- 0 תגובות
- 675 צפיות
http://openxcplatform.com/
הודעה אחרונה מאת Arilou, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אהלן חברים כמו שהבנתם שברתי את הקרסול, ואני די מושבת בבית עם כאבי תופת. האם אני צריך להודיע למשרד הרישוי על זה? תודה.
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 999 צפיות
יש לי חבר עם אודי a5. נשבא לו הפנס האחורי ברכב והוא ראה באיביי פנס ב60 יורו לרכב שלו פלוס משלוח של 20 יורו. איך הפרוצדורה הזאת עובדת? האם יכולים שלא להכניס את החלק לארץ? כמה מכס צריך לשלם על קבלה של 80 יורו של חלק משומש?
הודעה אחרונה מאת avi.nissan, -
-
איפה המקום הזה?
מאת Ioel- 0 תגובות
- 795 צפיות
מישו יודע איפה זה?ואם הוא לא יכול להגיד פה אפשר בפרטי? תודה.
הודעה אחרונה מאת Ioel, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
שעה וחצי אתה מקרצף את הרכב, שמפו , וקס , אפילו שואב את כל האבק והשאריות בורקס וסומסום שנפלו בין הכסאות. אתה מנקה את הצמיגים, את הדיפון הפנימי של הגלגל (גם שם הצטבר לא מעט בוץ ולכלוך קשה) , מנקה את התא מטען אפילו מתחת לגלגל ספייר. סיימת, אתה מאושר, הרכב נוצץ! אתה שם אותו בחנייה ו... יונה בת יונה מחליטה לפנק בתוצרתה! %$%@$ יימח שמך !!! יונה! הגאון שימצא פתרון נגד (יהיה אשר יהיה אכזרי) , יזכה לגדולה וברכה !
הודעה אחרונה מאת papikian, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מוזר אבל בהפרש של שבוע קרו לי 2 מקרים זהים. לפני שבוע בדיוק בחניון של הום סנטר ליד קניון איילון, אני יושב באוטו וסוזוקי ספלאש נכנסת בצד השמאלי האחורי שלי כאשר היא מנסה להיכנס למקום החניה שמשמאלי. הפגיעה הייתה זניחה בעיניי ולא טרחתי אפילו לדבר עם הנהג שעשה זאת. היום קורה לי בדיוק אותו דבר בשופרסל בסינמה סיטי, רק שהפעם הרכב מסוג קאדילק נכנס מימיני ופגע בפאסט שחנתה מימיני, הפעם הפגיעה הייתה קצת יותר חמורה. כנראה שקיים קושי לדעת מה קורה בחלק הקדמי הימני של הרכב כשנכנסים לחניה שנמצאת מצד שמאל? הנהגת לא טרחה להשאיר לו פרטים. בינתיים חשבתי מה לעשות, כשחזרתי מהסופר רציתי לצלם את הרכב. הייתה קאדילק ליד שחנתה שחשבתי שזו היא וצילמתי. אחרי נסיעה קצרה הבנתי שהפגיעה ה…
הודעה אחרונה מאת Guy30, -
מצלמה לרכב
מאת Saar21- 10 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אני צריך המלצה למצלמה חדשה לרכב, הישנה התפגרה ואני לא מוצא את הדגם הספציפי שהיה לי... אז אם יש לכם הצעות למצלמות FHD שלא יהרסו תוך חודש אני יודה לכם מאוד. התקציב הוא 100$-150$, ועדיף מEBAY.
הודעה אחרונה מאת JaIgor, -
- 14 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
לפי מיטב הבנתי מדובר באותו רכבים. מדוע ישנם הפרשי מחירים, וכל כך חדים? פאביה ואיביזה - סביבות ה-70K פולו - סביבות ה-90K A1 - אומנם 1.4TSI ולא אטמוספרי, אבל 140K. מדוע ההבדלים אם בסופו של דבר, מדובר באותם רכבים (כמעט - חוץ מבהבדל המנוע האודי)?
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 4 תגובות
- 915 צפיות
גולשים יקרים, אנו מבקשים את עזרתכם באיתור רכב פרטי בצבע כהה, שפגע הבוקר ברוכב אופניים, פצע אותו באורח קל סמוך לצומת בני דרור מדרום לצפון, ונמלט מהמקום. עדי ראייה מתבקשים למסור מידע על הרכב והנהג הפוגע לתחנות המשטרה ולמוקד 100. אנא שתפו על הקירות, תודה. (מתוך הפייס שלי, פורסם ע"י משטרת ישראל).
הודעה אחרונה מאת GaBi_88, -
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. כחלק ממבצע עמיתי 'חבר' ביונדאי . על קנייה של רכב חדש מקבלים במתנה מערכת mobilieye . שאלותיי הם . 1. מקריאה באינטרנט זה נשמע שהמערכת רק מציקה בזמן הנסיעה . מישהו התנסה בה , האם זה נכון? 2. אפשר להשתיק אותה באופן ידני ? 3. למרות שזה חינם. ראיתי שמישהו העלה את הנקודה שזה מערכת כמובן שמתחברת לרכב באופן חיצוני (דרך המצת וכו') ויכולה לגרום לבעיות . יש משהו בזה? אולי עדיף כבר לוותר על ה"תענוג" למרות שמגיע בחינם. תודה.
הודעה אחרונה מאת itzhak23, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
Waze הוציאו לפני יומיים גרסת בטא חדשה לאנדרואיד ואייפון עם אפשרות שכולם חיכו לה הרבה מאוד זמן : חסימת כבישים עצמית. מהדיווח : - אופציה לחסימת רחוב (Road closure): כעת באפשרותכם לדווח על רחוב חסום/סגור, כדי שווייז לא יכלול אותו במסלול. בדיווח ניתן לבחור את הרחוב, את סיבת החסימה ואת משך הזמן. זה מעולה כשמגיעים למשל בלילה לרחוב של מושב שנסגר בלילה ווייז מנסה לנווט אותך דרך הכביש הסגור, ככה אפשר פשוט להגיד לו שאין מעבר משם והוא מנווט מסביב. למי שרוצה להוריד חפשו את הגרסה בגוגל : "waze גרסת בטא חדשה - 3.5.3.906" (הייתי שם כאן לינק אבל הפורום לא נותן לי לפרסם לינקים מכיוון שאני משתמש חדש). תהנו! תום
הודעה אחרונה מאת DaMN, -
-
בדיקת רכב MM ?
מאת asafdr- 1 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
בשעה טובה יש לי קונה פוטנציאלי לרכב, אך הוא מתעקב לבדיקה MM משהו כזה? מישהו יודע איפה זה בארץ ?
הודעה אחרונה מאת עידן ו, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש צפי?
הודעה אחרונה מאת אלי55, -
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
ואת האתר בכלל, לאחרונה נתקלתי באתר זה דרך חיפוש בגוגל והוא נראה בטוח אבל מעניין אם למישהו מחברי הפורום יש ניסיון איתם http://carcare.co.il/ http://panasnaki.car-parts.co.il/
הודעה אחרונה מאת enash, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, היום בזמן שיצאתי מהחנייה נסעתי לאחור ומאחורה עמד רכב באדום לבן, הנהגת הייתה בתוך הרכב ופגעתי קלות בחלק האחורי של הרכב. נגרם נזק קל של שריטות לרכב שלי. והרכב שלה הוא רכב ישן שכולו מתפרק כך שלא ברור לי האם הנזק באוטו שלה הוא מהפגיעה או שהיה כך קודם. בכל מקרה השאלה שלי היא מי אשם בתאונה? היא שעמדה באדום לבן שאסור בכלל לעמוד שם או שיכולים להאשים אותי שלא ראיתי אותה? תודה על התשובות.
הודעה אחרונה מאת הילה בנ, -
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
היום שטפתי את הרכב שלי בראשון לציון - מזרח, בתחנת דלק המפרץ. (אני שוטף שם מדי שבועיים, יותר משנה) היום שמתי לב שהג'ילדות שמנקות לאורך הרכב, ירדו יותר מדי ולחצו על הרכב מלמעלה. אחרי כמה שניות שמעתי בווום, כשיצאתי מהשטיפה ראיתי שהספוילר פשוט נשבר. ניגשתי לבעלים של המכונה ואמרתי לו שהספוילר נשבר, הוא ישר אמר לי שיש תקנון בכניסה ואנחנו לא אחראים לספויילרים, מגבים וכו... אין לו מה לעשות. התקנון נמצא מאחורי הבוטקה של הבחור שעובד שם, ו3 מטרho אחרי שהמסילה כבר מתחילה. גם לא שמים לב לתקנון כי הבחור שעובד שם עסוק איתך לקראת הכניסה לשטיפה. אמרתי לו, אז למה אתה מדביק לי את המגבים עם סלוטייפ?! יכולת גם להזהיר אותי בקשר לספויילר... בקיצור אני רוצה לשאול אם מישהו פה …
הודעה אחרונה מאת smiley, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
קראתי כתבה בYNET על מכשיר חדש שמרכז בתוכו את כל היתרונות של גלאי הלייזר והמצלמות, הוא מתריע על הכל (ממל"ז, דבורה, מולטנובה, מצלמות ישנות וכו') הוא פיתוח ישראלי והמחיר שלו יחסית סביר ביחס למתחרים, אני מצרף את הכתבה בYNET ואת אתר החברה, מעוניין לשמוע ביקורות על המוצר אם למישהו יצא להיתקל בו. הכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4294013,00.html אתר החברה: http://iroad.co.il/
הודעה אחרונה מאת ben3021, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 61.5 אלף צפיות
שלום רכשתי רכב הילוכים חדש (קיה פיקנטו) במחשב דרך יש מצב של ECO שניתן לשינוי ON\OFF בספר הנהג כתוב רק איך עוברים מ- ON ל- OFF אך לא כתוב דבר לגבי המשמעות אני מניח שמדובר ב- ECONOMIC היינו נסיעה חסכונית, אך איזו משמעות יש לכך אם בכלל ברכב הילוכים בו אני מושך את ההילוכים כרצוני? תודה למשיבים רן
הודעה אחרונה מאת rev-Match, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
הזוי, באמת הזוי. הצבעי צריך עונש מוות, לא פחות ולא יותר. חוצפה ואטימות כזו לא ראיתי מימי. מילא הסיפור התל אביבי, היה חוסר תיאום בין הגופים, האכיפה והתחזוקה. אבל פה ? הצבעי בכבודו ובעצמו חוזר עם הדוח מוכן. אגב, לא הבנתי מה קורה בסוף ? שוטפים לו את האוטו או משחיתים אותו באלגנטיות ?
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אתמול הוצגה הקיה פורטה 5 דלתות מעוצבת ויפה מאוד (לטעמי). הרכב עוצב בסיאול ולפי הכתבה המצורפת אמור לקלוע לטעמו של הקהל האירופאי. הפורטה 5 דלתות תתצויד במנוע 1.6 הזרקה ישירה עם מגדש טורבו המוכר מדגמי הקונצרן. נקווה שרק תקבל מתלה אחורי מתקדם ולא קורת רוחב כמו בדגם הארבע דלתות.
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס,
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 438 אורחים (הצג רשימה מלאה)
