Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכים איתך. אין תרבות, מודעות ורצון ללמוד.

 

מה שאני אומר, אם לא לשטוף בעצמך אז לפחות לקחת לרחיצה ידנית(למרות שגם שמה לרוב משתמשים בסחבה מטונפת וסבון שקר כלשהו).

פורסם
יותר מדאיג שספויילר נשבר ממכונת שטיפה,

בטוח שמת את זה על דבק, נכון?שאחרי כמה שנים יתחיל להשתחרר והספויילר יעוף לו.

אין מצב בעולם שבקדיחה נורמלית וברגים והכל זה יישבר במכונת שטיפה.

 

אולי אני גם טועה והספויילר הוא MADE IN CHINA.

 

רואים בבירור שחלק של הספויילר שמחובר לגוף הרכב נשאר במקום. הספויילר נשבר ולא נעקר.

לא משנה כמה מלוכלך הרכב יהיה וכמה מעט זמן יהיה לי אני לא אכנס למכונות האלה.

לאבי קרה מקרה דומה, אומנם לא עם מכונת שחיטה אלה עם שער של איזה תחנת דלק שנסגר על הרכב שלו בזמן שהוא עבר. מיותר לציין שגם אז האחראי על התחנה התנער לגמריי מאחריות, ולאבי לא נותר אלה לתבוע אותו. אבי זכה בסוף. מה גם שהנזק שקרה לרכב של אבי היה הרבה יותר גדול. פה תבדוק אוליי שווה לך להזמין מהקישר שהחבר העלה ולגמור את הסיפור.

פורסם

אני הייתי נמנע מלהכנס למכונות שטיפה בלי קשר לכל התוספות החיצוניות שיש ברכב

בעבר עם הרכב הקודם שלי, לקראת סוף השטיפה, בתחנה האחרונה של המפוח אוויר,

הוא ירד יותר מידי נמוך ושרט לי את כל מכסה המנוע שלי, בעל מכון השטיפה שיחק אותה שהוא לא יודע מאיפה זה

וכשהראתי לו הוא פתאום התקפל ואמר לעובד שלו לעשות לי פוליש ווקס, למזלו זה ירד ונמנעתי מלתבוע.

ברכב הנוכחי אני לא מתקרב למכונות כאלה גם אם ישלמו לי.

פורסם

הדיון הזה חשוב מאוד על מנת להעלות את המודעות לעניין השטיפה.

 

בחיאת, אם האוטו עבורכם הוא יותר מערימת פח שמעבירה אתכם מנקודה A לנקודה B

תקדישו שעה בשבועיים - שלושה לשטיפה ונקיון פנימי

גם תשמרו על הצבע ולא תגרמו לכל מיני נזקים וגם, מי יודע, אולי אפילו תהנו מזה

×
×
  • תוכן חדש...