Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום שטפתי את הרכב שלי בראשון לציון - מזרח, בתחנת דלק המפרץ. (אני שוטף שם מדי שבועיים, יותר משנה)

היום שמתי לב שהג'ילדות שמנקות לאורך הרכב, ירדו יותר מדי ולחצו על הרכב מלמעלה.

אחרי כמה שניות שמעתי בווום, כשיצאתי מהשטיפה ראיתי שהספוילר פשוט נשבר.

ניגשתי לבעלים של המכונה ואמרתי לו שהספוילר נשבר, הוא ישר אמר לי שיש תקנון בכניסה ואנחנו לא אחראים לספויילרים, מגבים וכו... אין לו מה לעשות.

התקנון נמצא מאחורי הבוטקה של הבחור שעובד שם, ו3 מטרho אחרי שהמסילה כבר מתחילה.

גם לא שמים לב לתקנון כי הבחור שעובד שם עסוק איתך לקראת הכניסה לשטיפה.

 

אמרתי לו, אז למה אתה מדביק לי את המגבים עם סלוטייפ?! יכולת גם להזהיר אותי בקשר לספויילר...

 

בקיצור אני רוצה לשאול אם מישהו פה יודע אם יש עילה לתביעה (כל מה שיש לי זה קבלה עם חותמת של השטיפה והבחור שעובד שם שהראתי לו את הספוילר השבור)

וכמו כן, כמה יעלה לי ספויילר חדש ? (מדובר ב FIAT HGT 2003 ABARTH)

 

תמונות:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

פורסם

יותר מדאיג שספויילר נשבר ממכונת שטיפה,

בטוח שמת את זה על דבק, נכון?שאחרי כמה שנים יתחיל להשתחרר והספויילר יעוף לו.

אין מצב בעולם שבקדיחה נורמלית וברגים והכל זה יישבר במכונת שטיפה.

 

אולי אני גם טועה והספויילר הוא MADE IN CHINA.

פורסם

אני בספק אם הכסת"ח יעבור את מבחן בית המשפט.

תחשבו על זה לרגע בהגיון; "השטיפה באחריות בעל הרכב בלבד"

סבבה, תנו לי שלט אלחוטי כשאני נכנס שיודע לעצור את השטיפה במיידי ואני מוכן לקבל את התנאי הזה.

 

איך אתה יכול להיות אחראי על מנגנון שאין לך שום שליטה בו, למעט הכניסה למנהרה?

 

הוא רשם שאין אחריות.

אז רשם.

לדעתי ברגע שיגיע מכתב זימון לבית משפט תביעות קטנות הוא יתקפל.

(בעצם, לא יודע אם הייתי מערב את החוק.. כמה ספוילר כזה עולה? 100~200שח הייתי מוותר. אם מדובר על 700~900 נכנס בו באין כניסה)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זה שהוא כותב שהוא לא אחראי הופך את זה לקדוש ?

 

פנה אל מנהל המקום ותראה מה אפשר לעשות. תנסה קודם בדרכי שלום. אם לא הולך, תשיג הצעת מחיר לתיקון (ישר מהמוסך או משמאי רכב על ידי תביעת הביטוח שלך) ותנסה אותו שוב. אם לא מוכנים לשלם אז אין לך ברירה אלא לתבוע אותם איכשהו.

 

כמובן חובה להקליט את כל השיחות עימם.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
יותר מדאיג שספויילר נשבר ממכונת שטיפה,

בטוח שמת את זה על דבק, נכון?שאחרי כמה שנים יתחיל להשתחרר והספויילר יעוף לו.

אין מצב בעולם שבקדיחה נורמלית וברגים והכל זה יישבר במכונת שטיפה.

 

אולי אני גם טועה והספויילר הוא MADE IN CHINA.

 

אאל"ט זה הספויילר שהרכב עוזב איתו את המפעל.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

השלטים האלה מעבירים אחריות חלקית ללקוח, אבל הם סותרים את "תקנת השוק"-

ביהמ"ש פסק לשני הכיוונים וזה מאוד תלוי בנסיבות.

מכאן באה חשיבה אינדיבידואלית האם אתה מעוניין להשקיע בזה זמן, כסף ומשאבים להגיש תביעה או שמא תגיע להבנות עם הבעלים של השטיפה או תחליט לוותר על העניין.

פורסם
יותר מדאיג שספויילר נשבר ממכונת שטיפה,

בטוח שמת את זה על דבק, נכון?שאחרי כמה שנים יתחיל להשתחרר והספויילר יעוף לו.

אין מצב בעולם שבקדיחה נורמלית וברגים והכל זה יישבר במכונת שטיפה.

 

אולי אני גם טועה והספויילר הוא MADE IN CHINA.

 

יותר מדאיג לשמוע תגובות כאלו מאנשים כמוך!

הספויילר הוא מקורי של דגמי ABARTH

אם תסתכל טוב אז התשתית של הספויילר עם ההברגה נשארה, הפלסטיק משני הצדדים הוא זה שנשבר ולא הוא לא היה מודבק.

וכן אתה טועה, הספויילר הוא MADE IN ITALY

פורסם

אני מניח שזו לא הפעם הראשונה בחיים שלך שנכנסת עם רכב למכונת שטיפה...

יתכן כי אולי מיקום השילוט, כטענתך, היה יכול להיות במקום יותר יעיל, אבל בספק האם משקלו הסגולי מספיק כדי קיום עילת תביעה. לא מכיר חובתו של בעל מתקן שטיפה להדביק סלוטייפ על מגבים או על כל חלק שהו.

שלא תבין לא נכון, אני בהחלט מזדהה עם תחושותיך באותו רגע, אבל עם תחושות לא הולכים לנצח בביהמ"ש.

מצ"ב לנוחיותך הפניה לקישור למכון התקנים, חפש עם יש משהו רלוונטי:

http://portal.sii.org.il/heb/standardization/tekensearchex/?word=%D7%A8%D7%9B%D7%91&common=1

פורסם

תאיים עליהם שאתה עובד בתקשורת.

אם הם לא משתתפים בתיקון אתה מפרסם את זה ואונס להם את הצורה.

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם
תאיים עליהם שאתה עובד בתקשורת.

אם הם לא משתתפים בתיקון אתה מפרסם את זה ואונס להם את הצורה.

לא נראה לי שזה יפחיד אותו, אחרי הכל יש תקנון...

פורסם

עברתי בכמה וכמה מכונות שטיפה עם כמה רכבים ואף פעם לא היו צריכים להדביק לי את המגבים.. נשמע כמו מקום ממש מסוכן לקחת אליו את הרכב.

פורסם

דניאל, אנשים מתעצלים לעשות עוד 5 שניות קדימה ואחורה בחנייה, ומחנים בשתי חניות. אנשים מתעצלים ללכת עוד 9 שניות ברגל, ויעדיפו להחנות כפול במקום טיפה רחוק. אחרי כל אלה, נראה לך שיסכימו לשטוף לבד את הרכב שלהם? למה כשאפשר לתדלק במחיר מופקע, ואז להגיד שזה שווה כי אתה מקבל שטיפה חינם.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...