רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
אני לא מבין למה אנשים לא אוהבים את הקורולה הרובוטית... בארה"ב זה להיט, היא חסכונית מאוד בדלק ועוד יתרונות. האם זה בגלל שאנשים לא באמת יודעים איך להשתמש בגיר הרובוטי?
הודעה אחרונה מאת pum8a, -
ג'יפ צ'ירוקי החדש 1 2
מאת Baluga-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
המחליפה של הליברטי. במילה אחת - WOW.
הודעה אחרונה מאת elik0, -
-
הקליאו זרמה עם הטרנד וכפי שכבר נכתב תצויד במנוע 1.6 מוגדש טורבו ,ללא ספק תאבד מאופייה האטמוספרי אבל יש בזה גם מעלה בדמות מומנט גבוהה ויצירת רצועת כוח זמינה וגמישה כיאה לרכבים מוגדשים. גם בפן התמסורת הם החליטו לצייד את הקליאו RS בתיבה כפולת מצמדים בלבד ובמרכב 5 דל' (לא תהיה 3 דל'). על תזמון השס' אחראית כעת שרשרת במקום רצועת גומי ,יתרון משמעותי . ובכלל נראה כי חטיבת הספורט של רנו פשוט עושה לה טוב! http://www.cartube.co.il/car-news/67-car-news-cat/2499-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%90%D7%95-RS-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-%E2%80%93-%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%9D.html
הודעה אחרונה מאת alexk, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבוע טוב שיהיה חברים , נסעתי לפני מספר שעות בכביש 6 לכיוון צפון לפני היציאה לכיוון פ"ת / ראש העין עמד לנד רובר בצד הדרך , ברגע שהבאתי אותו שמתי לב לפלאשים שיצאו מהרכב , נסעתי במהירות של כ115 קמ"ש ומשמאלי עבר רכב בכ130-140 ובלם ברגע ששם לב לפלאש, האם יכול להיות שזאת מצלמה ?, יש לציין שהרכב היה סגור.
הודעה אחרונה מאת maxfirsov, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
מתוך YNET - רועי צוקרמן: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4347858,00.html אני לא מסכים עם המשפט המסומן. אין ללקוח הישראלי שום בעיה עם דיזל, הבעיה עם דיזל היא של המדינה בלבד. רכב חסכוני, ומעניין שכזה, יכול להיות שיולב מעולה בין ביצועים לחסכון, אך למדינה זה לא כדאי, חבל מאוד
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
כתבה עם סרטון מדליק: http://www.mako.co.il/cars-magazine/world/Article-db5a20e3b2afc31006.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498 משוגעים הסעודים האלה...
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לפני יומיים יצא לי הכבוד לחלוק חתיכת פקק עם פיאט קובו של בזק. הנהג השתולל, זגזג בין נתיבים, חתך וכו'. מתי שהוא נמאס לי והתקשרתי למספר ה"איך אני נוהג" שלו עם מעט מאוד ציפיות. הגעתי לבחור שרשם את פרטי התלונה ושאל אם אני מעוניין להשאיר את שמי, השארתי והשיחה הסתיימה. היום קיבלתי להפתעתי טלפון ממי שהזדהה כקצין הרכב של בזק. הבחור שאל לפרטי המקרה, התנצל בשם בזק על שהנהג שלהם התפרע והבטיח שהנהג יטופל משמעתית ויכנס למעקב.
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
מירושלים,פסגת זאב כבר אעלה תמונה רכב זה נגנב הלילה 21/2/2013 בשעה 3 בלילה. מרחוב נתיב המזלות בפסגת זאב בירושלים. אם מצאתם משהו נא להתקשר למספר 0507676066 נא שימו לב תודה
הודעה אחרונה מאת roeibf, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 17.3 אלף צפיות
שלום, ברשותי רכב שנת 94 ובינואר השנה קיבלתי טופס רשיון חדש שיהיה בתוקף עד ינואר 2014. נכנסתי למוסך קטן ונחמד והוצאתי "אישור בלמים" כנגד 80 ש"ח. הלכתי עם כל הטפסים לטסט אך הופתעתי לגלות שהתבקשתי לאישור "רכב מיושן" למיטב הבנתי את הכתוב בגב הרשיון אינני חייב באישור זה אבל לדבר אל הטסטר זה כמו לדבר אל המנורה והאמת שגם אין לי סבלנות להתווכח על כך וזה לא שווה את העצבים. שאלתי הנה כמה אישור כזה אמור לעלות ומה בדיוק בודקים שם מעבר ל"אישור בלמים" ? תודה.
הודעה אחרונה מאת LiK, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שאלה בכותרת,מהי המהירות המותרת בכביש 5 בקטע שבין הכפר הירוק לגלילות?,באיזו מהירות המצלמה "נדלקת"? תודה, נמרוד.
הודעה אחרונה מאת `Daemon, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 979 צפיות
אני מהדרום ואני רוצה לקחת רכב לבדיקה בחיפה יש איזה שהיא המלצה מסוימת? לצורך העניין מדובר בפיז'ו. *לא ידעתי באיזה פורום לכתוב אם צריך להעביר תעבירו תודה
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 859 צפיות
שלום, ברכבי מותקן הגה חליפי, בדר"כ אין עם זה בעיות וזה לא מפריע לבוחנים בטסט או לשוטרים אך אחת לכמה שנים בבדיקת הרישוי השנתית (טסט) הבוחן מחליט להיטפל לכך מה שמאלץ אותי להחליף את ההגה חזרה להגה המקורי ע"מ לעבור את הטסט. ההגה החליפי שברשותי אמנם מסוגנן יותר מההגה המקורי (בגלל זה התקנתי אותו ) אך איננו "מנקר עיניים" במיוחד, הוא בצורה עגולה ואיננו נופל בקוטרו מההגה המקורי באופן בולט לעין. ברכב לא מותקנות כריות אוויר. השאלה שלי בעצם היא מה מציק לבוחן עם ההגה ומה מבחינה חוקית לא תקין בו ? מה ההבדל בין השימוש בהגה תחליפי לבין שימוש בזרוע קישור מסרק הגה תחליפית לדוגמא ? בתכלס שימוש בזרוע קישור מסרק הגה תחליפית הרבה יותר מסוכן עם פוטנציאל גרימת נזק גדול משמעותית. אך הו…
הודעה אחרונה מאת 4Real, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, היום קיבלתי את הספח תשלום לרישיון רכב לשנה הבאה, והשנה המחיר עלה ב 100 יחסית לתשלום אותו שילמתי שנה שעברה. האם עלות רישיון רכב עולה עם הגיל של הרכב ? (מדובר ברכב חדש, שנתיים במאי) תודה
הודעה אחרונה מאת In Flames, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם.. אני ואבא שלי רוצים לעשות טיול בחול בזמן הקרוב (שבועיים הקרובים) לכמה ימים, יומיים שלושה אפילו למטרת נהיגה, ההתלבטות היא לאיפה לסוע, והאם כדאי להשכיר רכב כמו פורשה 911 או משו בסגנון ולחוות את הנהיגה דרך הרכב שהושכר או לעשות איזה יום פתוח במסלול עם רכב על כמו פרארי וכדומה.. אני אשמח לקבל קצת עצות ומידע על מקומות אטרקטיביים.. תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת Eitan_L, -
- 1 תגובות
- 794 צפיות
שלום אני מחפש מצלמה שמרכיבים על הדשבורד שמצלמת את כל הנעשה בזמן הנהיגה מהסיבה שלא חסר סטלנים על הכבישים שרק עושים צרות ... ראיתי מספר סרטונים ביוטיוב של אנשים עם המצלמה ברכבם שמתעדת תעונות ומקרים כאלה או אחרים אשמח אל הסבר על סוגי מצלמות מחירים שמומלץ להשקיע וכו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת adidas1, -
- 1 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום רכשתי הבוקר סקודה יטי שחורה 2010 מיד ראשונה עם 30,000 קמ עוד באחריות יצרן. עובד כמתקין צלחות לווין של yes ומחפש גגון מתאים לנשיאת סולם שמתקפל ל 4 חלקים (סהכ 3.6 מטר) על הגג תודה לתשובות.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תודה רבה ואיזה מוכן בדיקה אמין יש בחיפה?
הודעה אחרונה מאת doras, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 20 תגובות
- 5 אלף צפיות
היי לדברי פוינטר כיוון שיצא חוק האוסר על התקנת צופר של אזעקה אז אסור להם להחליף את הצופר (אפילו שיש אחריות!!!!!!!) השאלה שלי אליכם האם זה נכון? או שעובדים עלי. ואם כן אז מה עם כל המכוניות שיש להם אזעקות עם צופר פעיל? קיים ברכבי מערכת אזעקה של פוינטר שעליה אני משלם כל חודש וגם על אחריות על המערכת. לפני יומיים התחלתי לקבל התראות שווא לפלאפון, אחרי שיחה אמרו לי לגשת לתחנת שירות ששם נבדקה המערכת וראו שהבעיה היא שיש קצר בצופר אז לקחו שני נגדים וחיברו בין שני החוטים של הצופר וכתוצאה מזה הצופר לא מרעיש שנועלים ופותחים את הדלתות עם השלט אפילו אם יש פריצה הצופר לא מתריע. רק נשלח סמס לפלאפון וארבע וינקרים שמהבהבים. תודה
הודעה אחרונה מאת Dor89, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לא אחת, אנחנו "חובטים" כהוגן ביבואנים הישראליים בפורום; על התמחור, על איכות השירות ועלותו, על הגישה. לצערנו, במקרים רבים הצדק עמנו, כלקוחות שחוו אכזבות אלו ואחרות על בשרם. ואולם - כשמגיעה מילה טובה, זה גם המקום להפיצה. האירוע של מרצדס בו ביקרתי אתמול(בדומה לאירועים דומים של לקסוס בהם ביקרתי בעבר) הדגים אירוע שיווקי באווירה אחרת, בו המכוניות עמדו בקידמת הבמה. הגעתי לאירוע בעקבות באנר שקפץ לנגד עיני באחד מאתרי הרכב - שהזמין לנהיגה במכוניות הספורט של מרצדס. נכנסתי, השארתי פרטים - ולאחר מספר ימים חזרה אלי נציגה חביבה בשם ויקי מסניף חיפה, אשר וידאה את פרטיי והזמינה אותי לאירוע. האירוע עצמו כלל מתחם אירוח באוירה נעימה על מדשאת הגולף בגעש, כאשר מספר מכוניות מוצבות…
הודעה אחרונה מאת Skins, -
-
שירוקו חדשה 1 2
מאת stifler1777-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הבנתי שהדגם הנוכחי של השירוקו הוא משנת 2008... עכשיו ברור שהעיצוב מדהים אבל אנחנו כבר ב2013 ולא שמעתי שום דבר על שירוקו חדשה/מתיחת פנים או משהו בסגנון.. משהו כזה מתוכנן בעתיד הקרוב?
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
-
פולקסווגן Up! 1 2
מאת Kutter-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם התאומה לסקודה סיטיגו וסיאט מיי צפויה להגיע לישראל? אם כן, מתי? לא מצאתי מידע ברשת חוץ מכתבה באתר מתחילת 2012 שהיא צפויה להגיע בסוף קיץ 2012.
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 25 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4347207,00.html האחראית על פרויקט המטרונית בחיפה והקריות, חברת יפה נוף, הודיעה היום כי הפעלתה תדחה בעוד מספר חודשים ומתוכננת כעת לאוגוסט 2013, כשנתיים לאחר מועד ההפעלה המקורי.
הודעה אחרונה מאת epiphone, -
-
- 1 תגובות
- 604 צפיות
עוקב אחר דרך הסיקור שלהם נושאי תחבורה ומתרשם כי התחום זוכה לתעדוף וכותרות ראשיות. שלא לדבר על ביקורת ברורה כמו במקרה זה http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000824244#fromelement=hp_morearticles
הודעה אחרונה מאת bubens, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 947 צפיות
פולקסוואגן אומרים שאחרי הרבה שנים סוף סוף הם מוכנים להשיק את מכונית ה -1 ליטר שלה. autoblog.com/2013/02/21/volkswagens-261-mpg-hand-built-xl1-headed-for-geneva יש לה בטריה ליטיום ( אותה בטריה שנשרפה כרגע ב787 וקרקע את כל הצי)... מעניין איך הם יתקדמו מכאן. סך הכול נראה מעניין, האם זה העתיד?
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
ערב טוב ופורים שמח. לפני כחודש דוד שלי רכש טויוטה קורולה 2009 . הרכב נקנה מבנאדם מבוגר יאקי, רכב שמור והיסטוריית טיפולים. לאחר בדיקה של כמה וכמה מכלים נראה שהרכב אינו עומד בצריכת הדלק כפי המופיעה בנתוני יצרן. נתוני יצרן: בין עירונית הוא צריך לאכול כ 1:16 ועירונית 1:10.8 הבדיקה נעשית על דרך יומיומית של מעלה אדומים-ירושלים וחזרה. והצריכה היא 1:9.7! דוד שלי נסע למוסך ושם החליפו מסנן אוויר. כאמור ביצענו כמה פעמים בדיקת אוויר בצמיגים, מחשב הרכב גם כן מראה צריכה של 1:9.7 מה מקור הבעיה? למישהו יש פתרון? תודה. בן.
הודעה אחרונה מאת ADVANCED, -
-
שינוי בשעה: יום השנה של טל שביט
מאת Guest ורד שביט- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 630 צפיות
כתוצאה מאילוץ טכני (צעדת עמק חפר שמתקיימת באותו היום), אנחנו נאלצים לשנות את השעה. אין שינוי בשאר הפרטים, כלומר: ביום שישי 1/3 מוזמנים בשעה 13:00 לבית העלמין בקיבוץ מעברות, ולאחר מכן מוזמנים במשך כל שעות אחר הצהריים והערב לבית ההורים בחופית: רח' שלדג 47. ביום שבת 2/3 מוזמנים לבית ההורים בחופית במשך כל היום (10:00 - 22:00). אנא יידעו אנשים נוספים שאתם יודעים שמתכוונים להגיע. אני מזכירה שכולם מוזמנים: אם אתם אוהבים את טל וחשים בחסרונו, זה מספיק. בכלל לא משנה אם הכרתם אותו אישית או לא ואם באתם לפני שנה או לפני שנתיים או לא. אם אתם מרגישים שזה עושה לכם משהו בפנים - פשוט תבואו. למי שבפייסבוק, יש אירוע: https://www.facebook.com/events/404191479667737/…
-
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מתוך ynet.
הודעה אחרונה מאת Skity, -
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שימו לב - מדובר בכתבה מהעתיד (אם נסתמך על התאריך, 2.7.14) - http://www.mako.co.il/cars-green/local/Article-38e6f5c86deec31004.htm&sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=529170498
הודעה אחרונה מאת Keyser, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אפשר לקבל נתונים לגבי צריכת דלק של הרכב הנ"ל? אני יודע שזה תלוי באופי הנהיגה , אבל בכל זאת הייתי שמח לשמוע מבעלים של הרכב מה הממוצע~ שמעתי חלק מדברים על 1-10 וחלק על 1-14 - האם ההבדל יכול להיות כל-כך גדול ? תודה.
הודעה אחרונה מאת Rinor81, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 466 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_301.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin,
-
מי מחובר 6 משתמשים רשומים, 0 אנונימיים, 338 אורחים (הצג רשימה מלאה)
