רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,570 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בשבוע שעבר הוחל יצורה הסדרתי של פיאסטה ST בקלן שבגרמניה. מסתבר שהשקתה של המכוניות(גרסאות טרום יצור, כמקובל) נערכה בסוף ינואר בספרד, אך אמברגו של פורד מונע את פרסום הכתבות והרשמים עד ל-11 במרץ. מעבר לעיצובה המשגע, להוט האץ' הקטנה של פורד ביצועים נאים, עם 6.9 ש' למאה ומהירות מירבית של 220 קמ"ש. היא מונעת במנוע 1.6 אקובוסט המוכר מהפוקוס(182 כ"ס), אך צפויה לשקול פחות מ-1100 ק"ג! ה-ESP, אגב, בר ניתוק מלא. בהתחשב במחיריה הצפויים בחו"ל, זו לא צריכה להיות מכונית יקרה. השכל הישר אומר תמחור ישראלי בגזרת קורסה OPC ופולו GTI, כלומר סביב 140-150K. מאידך, אחרי התמחור המוגזם של פוקוס ST, לכו תדעו... בנוסף, ביוני הקרוב צפויה לנחות כאן 208GTI, בעלת הביצועים הדומים(200 כ"ס…
הודעה אחרונה מאת חן פרחי, -
-
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, רציתי לדעת האם הגיוני שכל הרכבים שמתיימרים לתת ברכבים שלהם עור אמיתי באמת מספקים עור כזה ולא סינטטי. יש המון רכבים ישנים יותר שהעור מתפרק לאחר מספר שנים ואני שואל את עצמי אם עור אמיתי כזה יכול באמת להתפרק. הסיבה לשאלה היא שאני טבעוני ולא מעוניין בעור אמיתי. מצד שני ברכבים מסויימים עם רמות גימור מסויימות זה בא עם החבילה. ברור לי שאפשר לבקש בלי עור(וכך לחסוך להם בכסף אבל כל העניין מאוד מעניין אותי). האם אנשים משלמים עבור משהו והם בעצם לא מקבלים אותו? כמו כן, שמעתי על תוכנית שהייתה בערוץ 8(מאחי, שמסתובב פה בפורום מדי פעם) על התעשיות על שרק ברכבי יוקרה הגדולים(רולס רויס\ בנטלי\ מרסדס(?)) מספקים רכבים עם עור אמיתי מבעלי חיים. דעתכם?
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
שלום לכולם, במסגרת מחקר אקדמי קטן שאני עורך לקראת כניסת ההטבות על אנרגיה ירוקה, אני מבקש שתענו על השאלה הבאה: במידה והיתה אפשרות לתדלק בדלק אשר מזהם פחות בצורה משמעותית (אתנול, ביודיזל וכו'), ותחת ההנחות ש: 1. יש פריסת תחנות דלק לדלק הירוק 2. ההתאמות שצריך לעשות ברכב שלכם הינן זניחות 3. צריכת הדלק לא תעלה 4. הדלק הרגיל יהיה זמין כרגיל כמה הייתם מוכנים לשלם יותר על דלק ירוק? א - לא מוכן לשלם יותר על דלק ירוק יותר. גם ככה הוצאות הדלק שלי גבוהות מספיק. ב - עד 10 אגורות לליטר. ג - עד 30 אגורות לליטר. ד - עד 50 אגורות לליטר. ה - עד שקל לליטר. ו - מוכן לשלם כל מחיר בשביל להפחית את זיהום האוויר.
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום האם תנור צבע אצל הפחח עובד על גז (גפ"מ)? או על חשמל? תודה גיא
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
- 19 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
לקחתי את זה מהפייסבוק, האמת נראית קצת מוזר, מוגבהת קצת ...מעניין למה
הודעה אחרונה מאת maxcher, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 52 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום. אני סטודנט לפרסום ואשמח לעזרתכם. אחת ממטלות הלימוד שלי היא לחקור את עולם הרכב. אשמח לדעת מכם, בעלי הרכב, מה הם חמשת הדברים העיקריים החשובים לכם כשאתם רוכשים רכב? תודה ונסיעה בטוחה.
הודעה אחרונה מאת sarcaserious, -
-
שלום כשעושים תאונה, קודם כל מקבלים דו"ח שמאי ולאחר מכן הרכב מתוקן ? כלומר מתי אני אמור לקבל דו"ח שמאי לידיים שלי? אני שואל כי דיברתי אם מישהו שמוכר את רכבו ואני מעוניין לרכוש מה שכן הוא אמר שלרכב היתה תאונה לפני חודש , הרכב תוקן, שאלתי אם יש לו דו"ח שמאי והוא אומר שעוד לא מה שנשמע לי מחשיד, הרי קודם כל השמאי עושה הערכת נזק ורק אז הרכב מתוקן... תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת rev-Match, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום. כאשר נוסעים בכביש 22 לכיוון דרום, האם מתוכנן בעתיד חיבור ישירות לכביש 75 לכיוון יגור? היום נסעתי שם וכדי לצאת ליגור הייתי צריך לנסוע עד לגשר פז, לעלות שוב ל22 צפון ולרדת במחלף קישון (צומת לב המפרץ).
הודעה אחרונה מאת יניב ח., -
נחשפו תמונות A45 AMG 1 2 3
מאת Mleder-
- אחראי פורום
- 43 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
סוף סוף נחשפו קצת תמונות, 360 כ"ס בגוף כזה קטן צריך להיות משהו משהו . http://cars.uk.msn.com/news/mercedes-a45-amg-hot-hatch-revealed-with-360hp#image=21
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הבנתי שהצפי הוא לעוד חודשיים, אבל על פי קצב התנהלות הדברים לא נראה לי.
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 4 תגובות
- 789 צפיות
ישנם ספרי כאלו בשוק? לאנשים שמתחילים להתעניין ברכבים ותיקונם?? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת shlomi171, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם האם ניתן לעבור טסט (פוקוס 2006 אם רלוונטי) כאשר הזכוכית/פלסטיק של הפנס האחורי שבורה חלקית (חלק חסר). הפנס עצמו עובד, ורוב הפלסטיק קיים. תודה
הודעה אחרונה מאת Alonyam, -
- 0 תגובות
- 492 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_300.html
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אתמול בערב ראיתי סרטון שרץ בפייסבוק. בחור שרוצה להחנות את רכבו דוחף סנטימטר אחורה וסנטימטר קדימה, בהתאמה, את הרכבים שמאחוריו ולפניו ונכנס ״בהצלחה״ לtight spot. העניין התחיל כשבחור אחד שהגיב על הסרטון הכריז בקול גדול שלא מדובר בטעות ואף מדובר בדבר נפוץ מאוד. הוא טוען שבארה״ב למשל לא מחנים עם בלם היד אלא עם פארקינג בלבד ואז ניתן לדחוף את רכבך כמנ סנטימטרים והשיניים שתופסות את הבלימה זזות קצת. באירופה, הוא אומר, מחנים בניוטרל (בגירים הידניים כמובן) ואת בלם היד במישור לא מרימים עד הסוף, גם מאותה סיבה. התחשבות בנהגים שיצטרכו להכנס לחניה צפופה ויאלצו להזיז את רכבך כמה סנטימטרים. הוא גם מתאר את הפגושים העמידים של הרכבים היום (דבר שנוכחתי לגלות שהוא נכון, במכות קלילות …
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש ים של נפט ולא שמעתי עליו? הרי כל יום נוסעים בכל העולם מיליונים של משאיות,אוטובוסים,מכוניות,אופנועים,מטוסים,והרשימה עוד ארוכה מאוד... אז איך לא נגמר הנפט בעולם? והאם מתישהו הוא אמור להיגמר?
הודעה אחרונה מאת aka77, -
-
. לאחר ערעור של המדינה, נהג המשאית נידון ל-8 חודשי מאסר בפועל. בערכאה הראשונה, בית המשפט התחשב בסיפור חייו הקשה של אותו נהג משאית וגזר עליו שישה (6) חודשי עבודות שירות ללא מאסר בפועל! כיצד האופנוען נהרג - "...במהלך הנסיעה החליט באופן מודע נהג המשאית לסטות מן הנתיב הימני אל הנתיב השמאלי, זאת על מנת לבצע פניית פרסה במקום אסור, תוך שהוא חוצה פס הפרדה רצוף ומתעלם משני תמרורים. ". האופנוען שנסע לשמאלו לא הספיק לבלום. ואני אומר - 8 חודשי מאסר בלבד לנהג מקצועי שהרג אדם תוך כדי ביצוע מספר עבירות תנועה - אחת מהן לפחות (קו לבן) הינה עבירה חמורה - זה מה ששווים חיי אדם ? פאק על המדינה הזו ששמה X על אנשים שמתו ומתחשבת בסיפור הקשה של העבריין. זה חוזר שוב ושוב במדינה ש…
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 508 צפיות
http://www.iga.org.il/newsletter/news_300.html
הודעה אחרונה מאת igaadmin, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
כך עולה מסקר מקיף שערכה חברת הביטוח הגדולה ביותר בבריטניה, 'וורנטי דיירקט'. המכוניות הגרמניות ביניהן פולקסווגן, מיני, ב.מ.וו ואודי רושמות את המספר הגדול ביותר של ליקויים וכשלים במנועים. הונדה היא יצרנית המנועים האמינה ביותר. קישור לכתבה: http://cars.walla.co.il/?w=%2F4705%2F2608535
הודעה אחרונה מאת haimy, -
-
שלום רב, בשבועות האחרונים פורסם בפורום נושא שבו תארתי אי-הבנה שחלה עם חברת שלמה SIXT באחד מסניפיה באיזור הצפון. במסגרת המקרה, הייתה אמורה להתבצע עסקת טרייד-אין - כאשר לאחר תשלום מקדמה בסך של 2000 ש"ח, הפכה העסקה ללא אקטואלית. נסיונות חוזרים ונשנים לבקשת תשלום המקדמה בחזרה נענו בסירוב, אך בעקבות פרסום המקרה כאן בפורום 'CarsForum' ושליחת פקסים ומכתבים לגורמים הרלוונטיים, המקרה נפתר. ברצוני לציין לטובה את היחס של נציגי החברה ובראשם עופר ניסן ומשה כהן שטיפלו במקרה בשיא הרצינות, על מנת להגיע לפתרון. אין (ולא היה) בכוונתי להוציא את שם החברה בצורה שלילית, כאשר הטיפול ההולם והמהיר במקרה הנ"ל הוכיח כי מדובר בחברה מהרציניות בשוק.
הודעה אחרונה מאת ceyal, -
שלום חברי הפורום! אני באה אליכם בבקשת עזרה! שמי דנה, אני מנהלת הפקה לסדרה חדשה עבור ערוץ הוט 3 שתתחיל להצטלם במרץ. אחת הדמויות הראשיות, מאפיונר מבאר שבע בשם צ'או אשר נוהג ברכב ספורט קבריולה בצבע צהוב, רכב נוצץ ומנקר עיניים. אני מחפשת לשכור רכב כזה עבור הצילומים, מדובר ב כ 3 ימי צילום, כמובן בתשלום נאה וציון שם המשכיר בקרדיטים. הסדרה החדשה "זגורי" תשודר בפריים טיים בערוץ הוט 3 ומככבים בה מיטב השחקנים. אשnח לפניות או הפניות רלוונטיות, אפשר לפנות אלי כאן או לכתובת המייל [email protected] אנא עזרו לי!!!!
הודעה אחרונה מאת Giladben.zaken, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 775 צפיות
אז אכן .. התלהבתי מזה. אני פשוט חייב לנסות. אני מחפש אוטו זול שיעביר לי את ההתלהבות. חשבתי על איפמרזה 1600 ידנית, 95 כ"ס. המטרה - דריפטינג קל בלי לגמור את האוטו הרגיל. מה אתם אומרים? היא תתאים לדריפטינג קל? כמו שאמרתי, המטרה שלה אחת ויחידה: להעביר את ההתלהבות מזה. אגב .. לא חקרתי על הנושא, אבל זה בכלל חוקי דריפטינג? (בשטח פתוח ללא אנשים כמובן ולא בעיר) תודה.
הודעה אחרונה מאת roee, -
-
מעמד לטלפון לאוטו 1 2
מאת ORrrr- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
נקלתי במקרה בזה: http://www.buy2.co.il/o/fe312d32-ab34-4336-81a7-9714cae553e9?utm_source=mako&utm_medium=mako_hp_kubia&utm_campaign=dailyDeal_fe312d32-ab34-4336-81a7-9714cae553e9 נשמע נחמד, נכנסתי לאיביי וראיתי שאין אותו ביותר זול כרגע. האם למישהו יש נסיון עם המעמד הנל? שווה לקנות אותו במקום להזמין מאיביי מעמד פשוט וזול? גם קצת מוזר שאיסוף המוצר הוא מכפר קאסם אבל ניחא.
הודעה אחרונה מאת misterb, -
Top Grea S-19
מאת eph1983- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הפרק המלא http://www.youtube.com/watch?v=4laY388IIV4
הודעה אחרונה מאת kingikra, -
-
- אחראי פורום
- 27 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
http://www.autoforum.cz/predstaveni/seat-leon-sc-2013-odhalen-unikem-nabizi-vic-stylu-i-kratsi-rozvor/ זו אמנם יותר הצ'באק 3 דלתות מדמוית קופה, יותר אודי A3 מאסטרה GTC/מגאן קופה, אך התוצאה לא רעה - ולבטח הרבה יותר מוצלחת מגרסת 5 הדלתות הבנאלית. ובכל זאת, דומה שבאיביזה SC, עם הגג המשתפל לאחור, התוצאה מעט מוצלחת יותר. כמו תמיד, אמא פולקסווגן משתדלת שהילדים לא יבריקו יותר מדי...
הודעה אחרונה מאת eran.yablonski, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מפרסם פה בשביל חבר, בבקשה מי שיכול לפקוח עין יעזור מאוד. לקוח מתוך הפייסבוק שלו - תודה מראש לכולם, יקיר.
הודעה אחרונה מאת yakirmac, -
-
- 31 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
שלום , אני תמיד משכנע את אבא שלי לא לקנות מוצרים של החברה הזאת מכיוון שהם הכי זולים ובאיכות גרועה וזה סתם בזבוז כסף , האם רק אני חושב שהם מוצרים נחותים ?
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 953 צפיות
מחפש גיליון מספר 87 של ירחון אוטו (אפריל 93 ). מוכן לשלם ,או בתמורה למסור גיליונות אחרים שברשותי .(יש לי מגיליון 75 עד 120 כמעט ברצף שלם וגם מ143 עד 156) . מי שיכול לעזור לי הגיליון הזה ממש חשוב לי . בפרטי או 0506219520 ,תודה .
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
אני יודע שיש עוד נושא על המצלמה אבל לא רציתי להפריע לחברים בנושא הקניה הקבוצתית, אם הנושא לא במקום אני מתנצל רציתי לבדוק אפשרות לחבר את המצלמה לשקע מצת אבל להעביר את הכבל בצורה יפה דרך הקורות בצדדים ואז מלמעלה אל המצלמה . בלי שהכבל יעבור באמצע הרכב ולא יתפוס באופן קבוע את שקע המצת אלא להתחבר למקור מתח שנדלק אחרי סוויץ'. למישהו יש הסבר איך לעשות את זה? בלילה אני יודע שהאינפרא אדום נדלק באופן אוטומטי, אבל כשאני נוסע בתוך העיר המצלמה ממש "מסתנוורת" מפנסי רחוב ורמזורים. מה אפשר לעשות לגבי זה? תודה
הודעה אחרונה מאת psychuil, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי ,משהו מכיר חברת ביטוח שלא דורשת שנה שנייה איתורן או אלוקה ? הייתי מבוטח של אלייד ושנה ראשונה לא ביקשו ,שנה שנייה עכשיו מעוניינים להוסיף איתורן בעלות של 900 שח לשנה (600שח+28מנויחודשי*12)
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מעוניין להתנסות בנהיגת קארטינג , מעדיף כמה שיותר מקצועי ואיכותי . מהו המתחם הטוב ביותר כיום? והאם יש הדרכה לנהיגה מקצועית?
הודעה אחרונה מאת elians, -
-
מי מחובר 8 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 357 אורחים (הצג רשימה מלאה)
