Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגיל היפניות נותנות בראש.

אין כמו היפניות של שנות ה90 , אז הצטיינו ברכבים מהירים, נמוכים, קלים עם איכות הרכבה לא משהו אבל עם ביצועים שהגרמניות רגילות בלי טורבו וכל השטויות האלו גם בעידן הזה יכולות ללמוד.:lol:

פורסם
מה שאתה אומר אף פחות מבוסס אמפירית מהסקרים. חוץ מנושא הביצועים שבהם הונדה באמת בלטה מאוד.

אני משער שאתה מתבסס על מעגל שקרוב אליך.

אמנם המידע שבמודעות שלי זהה למה שאתה כותב, ואף מהתנסות אישית, אך יש 2 בעיות:

- אתה מדבר על העבר. המנועים של אז אינם המנועים של היום. אפילו לגבי ההיסטוריה אין מידע מספיק מדוייק.

- אנשים רוצים לדעת לגבי העתיד ולא לגבי העבר.

- בד"כ אין מידע מספיק טוב בכדי לדעת באופן מובהק איזה מנוע יהיה אמין יותר מעתה והלאה.

אף אחד לא יכול לנבא את העתיד, אבל למוניטין טוב של יצרן יש משקל לא מבוטל.

העבר של הונדה בתחום המנועים היה מרשים, ועל זה מתבססים סקרי האמינות בשנים האחרונות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מסכים ב 100% עם המשפט הראשון.

לא לגמרי מבין את השני.

סקרים הם בעייתיים. אולי הרע במיעוטו. אבל עדיין רע...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
ניקו פ. תנוח דעתך - יש הרבה סקרים...

הרבה פעמים אתה נחשף אליהם בהתאם להשפעת בעלי אינטרסים.

 

 

יש מספר משתנים בלתי ניתנים לבידוד בסקרים, למשל:

- בעלי מכוניות יקרות, אשר אינם מעוניינים לשתף בפאדיחה שהייתה להם.

- בעלי מכוניות עם תדמית ידועה של אמינות, אשר לא משתפים בפאדיחות - כי אחרת הם יאלצו לפגוע בחלום שמוכרים לרוכש הבא...

- העובדה שמכוניות מהנות לנהיגה מתאמצות יותר ממכוניות משעממות. למאמץ יש מחיר בבלאי.

 

אז שלא יעבדו עליכם!

 

דעתי נחה, יש לי את הרכב הכי אמין - מאזדה. לפי סקר שנערך על ידי והשתתפו בו אני, אבא שלי וסבתא שלי.

עדיין, יש הרבה אנשים שמאמינים לזה, ובסוף עוד זה יהיה שיקול בקנייה עבורם (הרי זו מטרת המשורר). הבעיה שלי עם כך, זה שאני חושב שאמינות זה לא משהו שאפשר למדוד, אולי רק באופן יחסי. בסופו של דבר אם תיקח כל רנו, ותיתן לה טיפול כמו שאתה נותן לגולף שלך, אני לא חושב שתהיה פחות אמינה ממאזדה, טויוטה או סובארו. לכן, כל סקרי האמינות האלה מעט מכעיסים אותי, שכן אינם באמת משקפים משהו, אך בעצם "מטעים" צרכנים ("מטעים" במרכאות לא כי הונדה לא אמין, אלא כי אי אפשר להגיד שהיא הכי אמינה). מצד שני, כל פרסומת שנייה בטלוויזיה מבוססת על סקר שקר כלשהוא.

אגב, כך גם בנושא מחקרים. כאשר אנו צופים בטלוויזיה, על מחקר שמראה שברשת כלשהיא יש את הגלישה הכי מהירה באינטרנט, כל מה שהחברה צריכה לעשות זה לערוך 1000 מחקרים, ולהציג את ה-1 שרלוונטי להם, ואין שום חובה להציג את שאר המחקרים, גם אם הראו אחרת. בסוף, אתה לוקח את המחקר הרלוונטי שלך, ומציג אותו כ"מחקר מדעי", הבעיה שרוב האנשים רואים בזה כתורה מסיני, וחבל לי שאין בקרה כלשהיא על הדברים אלה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
רנו.. היא לא רואה מוסך.

:roll:

טוב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
כך עולה מסקר מקיף שערכה חברת הביטוח הגדולה ביותר בבריטניה, 'וורנטי דיירקט'.

 

אפשר לערוך סקר על אמינות במיליון אפשרויות שונות. החברה הזו בד"כ מחשבת כמה עלה תיקון התקלות של כל דגם, ומדרגת מהזול ליקר.

לכן תוצאות הסקר מעוותות למדי.

אם החלפים של יצרן מסוים מאוד יקרים, הרכב יצא לא אמין כי התיקון מאוד יקר.

בעיה שניה עלולה להיות ערבוב של רכבים ישנים עם חדשים, רכבים עם הרבה ק"מ עם רכבים של מעט ק"מ וכו'.

חלק לא מבוטל ממכירות האימפרזה שם הם של דגמי הספורט. הבעלים שם קורעים את הרכבים האלה ולכן יוצא שסובארו לא כזה אמין, מה גם שהחלפים מאוד יקרים.

 

לדעתי עדיף לדבר על "מחלות" אופיניות לרכב מאשר לדרדר את המילה אמינות לשפל.

 

יהודה

פורסם
רנו.. היא לא רואה מוסך.

 

 

אגב "רנו לא רואה מוסך" , שמתם לב שהמדבקה לרוב מודבקת בצד שמאל של החלון האחורי וכמעט תמיד המילא "לא" מוסתרת על ידי המגב? :lol: :lol: :lol:

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
אגב "רנו לא רואה מוסך" , שמתם לב שהמדבקה לרוב מודבקת בצד שמאל של החלון האחורי וכמעט תמיד המילא "לא" מוסתרת על ידי המגב? :lol: :lol: :lol:

תצחק, למה לא :)

אבל אתה מבלה כמעט פי 2 ממני בתחנות דלק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

צריך היה לחלק ,לדעתי. :-

בנזין/דיזל

קטנים/גדולים.

אטמוספרי/מוגדש.

הונדה ודאי לא המובילה בכולם. דיזל למשאיות היא מייצרת ? באורך חיים של מרצדס/OM/VM/וולוו/דאף - ? קשה לי להאמין.

בנוסף לכך צריך להכניס את עלות התחזוקה/הארכת החיים.הרלבנטי הוא מחיר הק"מ.להדגמה קיצונית :- הבלקסטון מפרדסי עזה שעובדים יותר מ 100 שנה/הדיזל סיני הנפוץ עם הגלגל תנופה האדום אולי לא מאריך ימים אבל להאריך לו את החיים עולה,חלקים ועבודה, פרוטות.

×
×
  • תוכן חדש...