Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סה"כ מתיחת פנים עם שינויים מינוריים עד בלתי נראים.

 

יכולת לבחור כותרת נכונה יותר.

 

מה הקשר ? עד עכשו ראינו תמונות של הקופרה החדשה, אבל כל התמונות היו 'עשויות' . פעם ראשונה שאני רואה תמונה 'אמיתית'.

אוטו-מאניה :-)

פורסם
זאת איביזה 6J. מדובר על מתיחת פנים.

 

זאת לא האיביזה 6J , זאת הקופרה.

יש לה מראות שחורות, כתוב קופרה מקדימה, גריל שונה, יש את הסמל ( איפה שיש את ה FR בדגמי FR ) ומאוחרה יש אגזוז באמצע.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

זאת איביזה קופרה! משמע גרסה ספורטיבית לאיביזה 6J. כמו שיש לאון קופרה, זאת גרסת הקצה ללאון.

 

היו לי ארבעה רכבים מתוצרת סיאט, כולל איביזה קופרה. תאמין לי שאתה לא צריך להסביר לי.

 

 

לסיכום מתיחת פנים מינורית לרכב בינוני.

פורסם
זאת איביזה קופרה! משמע גרסה ספורטיבית לאיביזה 6J. כמו שיש לאון קופרה, זאת גרסת הקצה ללאון.

 

היו לי ארבעה רכבים מתוצרת סיאט, כולל איביזה קופרה. תאמין לי שאתה לא צריך להסביר לי.

 

 

לסיכום מתיחת פנים מינורית לרכב בינוני.

אז מה בעצם מסמל ה6j? זה הדור הנוכחי של האיביזות?

×
×
  • תוכן חדש...