Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חם מהתנור, לפני כולם - סיאט לאון SC


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם היו אומרים לי שזו האיביזה החדשה, הייתי אומר איזה יופי!

אבל כשאמרו לי שזו הלאון... איך אישרו העתק כזה?...

.

 

5 תווים

פורסם

אין משהו חדשני בתוך הרכב, הוא אמנם הרבה יותר טוב מאשר הנוכחית שיש לי לדוגמא אבל ביחס

 

לעיצוב פנים, לא משהו מיוחד ואישית אני לא אוהב את ידית ההילוכים הענקית באוטומט,

 

לגבי הופעה חיצונית, היא חמודה אבל לא דומה לאיביזה, היא בדיוק (!!!) איביזה מלבד החלק האחורי,

 

מה שכן אני אוהב בה זה את המנוע, זה כבר סיפור אהבה - בגרסת 1.8 ליטר

פורסם

פושר, מאוד פושר.

פעם סיאט היה המותג הצעיר של קונצרן VW היום הוא פשוט המותג הזול.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני אמנם בן 30 אך עדיין לא עיוור - נקודת הנחה: הלאון והאיביזה נראות בדיוק אותו הדבר.

אז בשביל מה לקנות את הלאון במחיר יקר יותר?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
אני אמנם בן 30 אך עדיין לא עיוור - נקודת הנחה: הלאון והאיביזה נראות בדיוק אותו הדבר.

אז בשביל מה לקנות את הלאון במחיר יקר יותר?

 

נתחיל מגודל(משפחתית מול סופר מיני), מנועים, שלדה, איכות חומרים וכן הלאה..

פורסם
מי כאן קורא גרמנית?

 

http://ssl.seat.de/pdf/presse/ams02_2013_Duell%20der%20kompakten%20Sportler.pdf

 

בשורה התחתונה אני מבין שהלאון מנצחת את ה-A CLASS במבחן הזה.

 

בהחלט. הבוחנים מציינים במיוחד את נוחות הנסיעה הבעייתית, הספסל האחורי הצפוף ושדה הראייה המוגבל כנקודות שליליות ב-A קלאס(מנסיון עם רכב ההדגמה הישראלי בעל המפרט הזהה - למעט תיבת הילוכים - אלו אכן נקודות כואבות, למרות שאישית, אהבתי את המכונית הזו).

 

בשורה התחתונה, הם טוענים שמעבר לנ"ל, אין כל הצדקה לפער המחיר הגבוה בין השתיים, שמתחיל ב-7000 יורו עוד לפני שמאבזרים את המרצדס במספר תוספות.

 

ובחזרה לנושא השרשור המקורי, מצאתי את הסרטון הבא, המאפשר התמקדות יתרה בפרטים השונים.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZP0w9rlmWHs

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

יפה מאוד לטעמי.

 

אני ממש אוהב את העיצוב של הרכבים שסיאט עושה, משהו בקימורים והגימור די עושה לי את זה.

 

בתור בעל מאזדה הייתי רוצה שמישהו יסביר לי למה מאזדה כביכול יותר סחירה ומהווה השקעה יותר טובה מרכב מקביל של סיאט, האם בבחינת ביצועים, חוויית נהיגה וכו' סיאט לא מתקדמת כמו שאר היצרניות?

מתי ניסית למכור את המאזדה שלך לאחרונה?

היא לא סחירה כמו שאתה חושב, חברות הליסינג והידניות הקטנות הרגו לה את השוק.

×
×
  • תוכן חדש...