Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: קיה פיקנטו - קטנה אחת לכולם [נוסף מבחן לידנית]


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנשים, אנשים... דיבורים כבר היו, ובצדק. הרכב ראוי ביותר להרבה יחס. מהתחלת החודש כולכם צועקים טוב\רע- היום חזרתי מנסיעת מבחן בקיה פיקנטו אדומה ידנית 1.0. ישבתי בו שעתיים עד שתורי הגיע לחרוש (ובצדק, שעתייייים!!!)

 

יש לי את רוב התשובות בשבילכם!

 

צבע אדום - לא נראה כמו בתמונות !!!! (בכלל)

HAC- זה שעוזר בקלאצ' בעליות - יש!!! אני חוזר ואומר לפיקנטו ידנית יש HAC!!!!!!!! בדקתי

סאונד- אין, לא שוה להשוות לאיפיניטי(חחחח) אבל מאחורה הסאונד טוב יחסית לקדימה (בגלל שאין טוויטרים ברמקולים שבדשבורד מקדימה) למערכת יש 4X50W שזה בהחלט מכובד ז"א שלהחליף 6.5" אם טוויטרים מובנים יסדר בעיות או 34$ +משלוח באיביי EBAY מקנה פלסטיק לטוויטרים (אבל לא בדקתי אם יש חיווט קיים מהרדיו למראות צד)

USB- קורא CD\MP3 ואפילו מציג שם ופורמט על הצג!

חלש... כן אבל למה ציפיתם STI??? בחייאאאת, הלוואי ולכל ישראלי היה רכב כזה- אין ערסים בסוברואים\עשירים בהאמרים... בקיצור הרכב הזה מרגיע נהגים.

חשבתם להרכית פילטר אויר פתוח... תשכחו, הצנרת אובלית ולא עגולה לכן לא יתאים ללא מתאם מגומי (או עד שאיביי EBAY תציע פיתרון)

 

חברה חרשתי על הפיקנטו הידנית ובדקתי כמעט הכל, תשאלו אותי כל שאלה ואני לא אמציא מה כתוב בניירת בחו"ל אלא אגיד לכם. הייתי בשלושה סוכנויות

 

אז יאלה שאלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 747
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

bagira, הצמיג היחידי שאתה יכול להרכיב שם על 15" הוא 175/50.. אין כמעט שום דבר למידה הזאת.. חושב שזה שווה את ההרפתקאה?

 

אני אפילו לא יודע מה מרווח הברגים של הפיקאנטו אבל הניסוי הזה שאני מדבר עליו כולל ללוות סט מחבר, להתקין ולראות מה ההשפעה ולא ללכת ולרכוש 4 ג'אנטים+4 צמיגים ולראות אם יש השפעה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להערכתי חלק או רוב הסיבה שהמערכת לא הייתה לשביעות רצון הבחונים היא כיוון ברירת מחדל בהגדרות.

 

אכן מעניין לשמוע מה הצריכת דלק בנסיעה בין עירונית רגועה ובגיר הידני.

 

אם כבר גיר ידני אני לא מבין למה היבואן דוחף את הגירסה האוטומטית לכל העיתונאים, לא ראיתי מבחן אחד על פיקנטו ידינית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תאמין לי, שיחקנו עם כל מאפייני המערכת, דראעק! :wink:

 

יש ב"אוטו" מבחן לידנית, בסוף החודש אנחנו מקבלים את הידנית למבחן ויום- יומיים לאחר מכן תשמעו מה שיש לנו לספר עליה.

 

כבר הזמנו אבטיח חדש, את הקודם אכלתי בסוף המבחן! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד בלבלתם אותי עם האבטיח, אני מבקש פירוט קצת יותר מעמיק ע"מ שאוכל לדעת את גודל תא המטען.

 

מה משקל האבטיח?

 

עם או בלי גרעינים?

 

האם הוא קר?

 

תודה רבה .

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד נאמר שהמערכת לא טובה:wink:.

מצטרף לשאלה למי שבטוח בדעתו (אין מה לדבר עם הסוכנים (רובם) הם רחוק משם), רמקולים או המערכת עצמה? בכל אופן למי שישתמש ברכב המערכת מספיקה בהחלט (ד"א בנסיעת המבחן שעשיתי על הידני, הזזתי לאקולייזר "רוק" ושיחקתי קצת עם הבס, כך שהיא נשמעה מעט טוב יותר- לא מדהים, אבל טוב יותר מההתחלה) כך ששידרוג של רמקולים יכול להיות פיתרון זול וקל.

 

ואני מסכים עם בגירה ב100%. אנשים קונים רכב בשביל להחנות אותו ליד הבית ושהוא לא יראה "קופסת גפרורים", אבל כל שאר הקניות הם עושים לפי צרכים משתנים. לדוגמא: אני יוצא לטיול אז אקנה נעלי הרים, גם אם נעלי כדורסל יש להם כריות אויר מעולות, הן נראות מצויין וקובי בריינט נעל אותם בגמר. אז למה לא לפעול כך בנוגע לרכב? רוב הנסיעות עירוניות עם גיחות מעטות מחוץ לעיר (ונסיעה של 30 ק"מ לכל כיוון זה לא נחשב), נהג +1 וכל מה שהרחיב בגירה כאשר הפרמטרים רבים, אז למה לא להחזיק רכב במינימום עלויות (וזה מתחיל מהביטוח, דרך התחזוקה השוטפת\מוסכים, דלק, טסט) ושהוא עדיין מספק מרוב הבחינות של איבזור, נוחות, בטיחות ופרמטרים כאלו.

 

כמובן שאסכם ואומר כל אחד והבחירה שלו, אך זה באמת מעורר תהיות ל אופי בחירה של רכב לעומת הרבה דברים אחרים.

 

מחכה למבחן על הידני בכדי להשוות עם המסקנות שלי.

ערב טוב.

 

הפוך אני נוסע 90% מחוץ לעיר והרבה 190 ק"מ ביום ולכן להשיג מקסימום חיסכון אני בידני ומקוה שבשיוט המנוע הקטן לא ישפיע ובלאי מינמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקנטו נחשבת להכי חסכונית מבין מכוניות המיני (ידנית)?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד!! , כתבה מעניינת ועניינית, כמו שחובב רכב צריך לקרוא, בלי קשקושי נתונים שאנחנו יודעים מזמן...

 

יש קבוצה בפייס: קיה פיקנטו החדשה מחליפים מידע ותמונות למי שרוצה.

 

מנהלים יקרים, ממתין בקוצר רוח למבחן שלכם על הידנית!!

 

נ.ב. בתור צלם אני אומר, התמונות שצילמתם, רובן מעולות ומחמיאות לרכב, שאפו!

 

לילה טוב.

בברכה,

אסף בן עטיה

Owner @ Giggsi Cinema Sport's Bar

Alfa Romeo 159 1.9 Manual 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיקנטו נחשבת להכי חסכונית מבין מכוניות המיני (ידנית)?

 

 

כן, בגרסתה הידנית!

צפי ריאלי ל-19/20 ק"מ/ל' משולב

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את הרעיון של ה-Team Test, אהבתי פחות את הביצוע.

נכון מדובר כאן בחברי פורום, אבל גם אתם יודעים לכתוב קצת יותר לעומק, קצת פחות מילות ומשפטי סרק והכי חשוב קצת יותר שורה תחתונה.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מצב שגם אני "אקרע" אותה קצת למרות שאני בחורה תל אביבית רגילה? :lol:

ואני לגמרי מעדיפה אוטומט..

 

אני עדיין מתלבטת בינה לבין הסקודה פאביה שגם הפילה אותי מהכיסא.. :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ח״ח על כתבה נהדרת.

רעיון מדליק, מרענן, פשוט כיף לקרוא.

 

מחכה למבחן על הפיקנטו הידנית.

 

Bagira - בעניין הצמיגים, אני קניתי את הדגם הידני שמגיע עם ג׳אנט ברזל, ואני דווקא חשבתי על להשאר עם אותה מידה אך להחליף לג׳אנט עם אופסט, ובכך להרויח עוד טיפל׳ה רוחב בסרן, דעתך ?

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה נחמדה , עושה רושם שמדובר בהכי הרבה "רכב" בקבוצה הזו (יחד עם ה i10) , עד כמה שאפשר כמובן.

מצד שני- אני מאמין שמי שקונה רכב כזה יקנה את הלא מאובזרת.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4116 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...