Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא צריך לצעוק עלינו, אנחנו כבר יודעים את זה...

אבל, גם כשצועקים לכיוון הנכון, הרעש הולך לאיבוד ברוח.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מתפלל שאולי מישהו מאלה שקשור למצלמות האלה, או מישהו שקשור אליו, ישים לב להודעה הזו.

אני מודע לכך שהסיכוי שזה ישנה משהו, שווה לסיכוי שיתגלה פרי יותר טוב לקנה מידה מאבטיח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

ניראה לי שאותה החברה שעובדת עם המצלמות האלה גם מציבה אותן במקום שיביא כסף.

 

כמו שרשם EZUF... החברה מתוגמלת על פי UPTIME של המצלמה, ואם המצלמה לא תביא דוחות למדינה, המדינה לא תביא כסף לחברה.

 

לי זה נשמע די הגיוני.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

עברתי שם היום. איזה קילומטר אחרי מחלף ירקון. אנשים בנתיב השמאלי נסעו 120+. נראה שהיא עדיין לא מבצעית. בכל מקרה, לפחות במקרה הזה המצלמה נמצאת במקום חשוף לחלוטין שניתן לראות מרחוק. היא גם צבועה בכתום חזק כך שבאמת אי אפשר לפספס אם יודעים שהיא שם.

 

רק למען הפרוטוקול, מנתוני הלמ"ס בקטע הכביש שבין ירקון לקסם בשני הכיוונים (המצלמה מצלמת רק לכיוון אחד) היו ב-10 השנים האחרונות 8 תאונות קטלניות ו-15 קשות.

מבין הקטלניות יש לנו 4 בהן מעורבות רק מכוניות. במקרה אחד מדובר בנהג שיכור שנסע נגד כיוון התנועה והרג מישהי (לא קשור למהירות). במקרה אחר - נהג שנבהל מניידת מקרטון בצד הכביש, בלם בפתאומיות ואידיוט שלא שמר מרחק מאחוריו ברכב מסחרי התנגש בו. אשה אחת נהרגה (קשור למהירות באופן עקיף).

שתי תאונות נוספות הן רוכבי אופנוע שנתקעו במכונית ובמשאית ועוד שתיים של מכונית שדרסה רוכב אופניים (אחד מהם הוא שניאור חשין, בנו של השופט. אני לא רומז כלום אבל הממ...). בכל קטלנית יש הרוג אחד.

למען האמת - זה לא מעט. די מפתיע בשביל כביש רחב 4 נתיבי (אם כי בשנים בהן התרחשו 5 מהקטלניות, 2003-2004, הוא היה דו נתיבי). עם זאת, ב-8 השנים האחרונות לא נהרג שם נוסע במכונית (אלא רק שני אופנוענים ושני רוכבי אופניים). פרט מעניין הוא שהתאונה הקטלנית האחרונה שם ארעה לפני שנתיים. אחריה הייתה עוד תאונה קשה אחת בלבד - באוגוסט השנה.

אגב - תאונות קלות בקטע הזה, רק 56 ב-10 השנים האחרונות. כלומר בסה"כ ב-10 שנים מדובר על כ-80 תאונות, או 8 תאונות לשנה, מתוכן אחת קטלנית ו-2 קשות, בממוצע.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

חבר'ה, זה מס. ותו לא. אני יכול להבטיח לכם שכל הבכירים שמעורבים בהקמת המצלמות האלה יודע בדיוק מה המשמעות שלהן, והם מסכימים אתכם יותר ממה שנדמה לכם.

 

אבל, יש פה אג'נדה, והאג'נדה היא להוציא מהציבור כסף. המדינה מרוויחה כסף והחברה הפרטית מרוויחה כסף.

 

וכל השאר זה יחסי ציבור.

 

אחד שמבין.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

למי ששאל, זו בהחלט לא הראשונה שמותקנת שלא בצומת והיא צבועה בכתום. הראשונה לעשות זאת היתה הגאטסו מיד אחרי צומת אחוזם על כביש 40 דרומה, מאז עברו עוד הרבה מים בביוב של המשטרה, ועוד המון מצלמות כתומות הותקנו שלא בצומת.

 

מצד שני, בדיוק כשהתחלנו לקוות שדווקא מישהו שם הפנים את הביקורת והחליט לסמן את המצלמות בכתום, פתאום הגיע גל התקנות עירוניות בצומת, ושם רובן היה דווקא אפור. דוגמה מצויינת היא צומת הולץ על שתי המצלמות שהותקנו בה (במיוחד זו הנבזית שמסתתרת ממש מתחת לגשר).

 

לא ברור מה מכוון אותם לבחירת הצבע, אבל מה שבטוח הוא שבקצב שהמשטרה בעצמה פירסמה, מדובר כיום על למעלה מ- 60 מצלמות (רובן מבצעיות), וזה אומר הכנסה שמתחילה להגיע למאות מיליוני ש"ח בשנה (החישוב נעשה כבר בעבר ופורסם גם על ידי, אין טעם להציג את המספרים שוב). רק בשלושת השבועות האחרונים הותקנו למעלה מ- 12 מצלמות חדשות...

 

בחתימה שלי יש לינק, ועבור מי שלא מכיר, מדובר על הבלוג הפרטי שלי שבין היתר מחזיק בו את המאגר המושלם והמלא ביותר של כל המצלמות נכון לרגע כתיבת שורות אלה. בנוסף, אם תסתכלו תמצאו גם לינק למפה חיה שמתעדכנת כ- 24 שעות לאחר התקנת המצלמה. שימושי במיוחד למי שלא מכיר את קטעי הכביש בהם הוא מתעתד לנסוע. כמובן שאשמח לקבל השלמות לתמונות שחסרות לי...

אמצעי אכיפת מהירות בישראל

http://www.mitsu.co.il/?p=1451

רשימת מיקומי מצלמות גאטסו

http://www.mitsu.co.il/?p=1313

פורסם
אוי וייי

ממתי היא שם?!

לא יותר משלושה-ארבע ימים. היא כ"כ בולטת לעין בגלל הצבע הכתום - שקשה שלא לשים לב אליה.

 

לפי מה שראיתי בימים האחרונים, בד"כ חונה לידה מכונית אזרחית רגילה. היום ראיתי שם אחת ועושה רושם שאיזור הפיקוד\מחברים היה פתוח ועבדו עליה.

אני יכול לנחש שהיא עדיין לא פעילה, אבל זה בטח יקרה דיי מהר.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

למען האמת - זה לא מעט. די מפתיע בשביל כביש רחב 4 נתיבי (אם כי בשנים בהן התרחשו 5 מהקטלניות, 2003-2004, הוא היה דו נתיבי). עם זאת, ב-8 השנים האחרונות לא נהרג שם נוסע במכונית (אלא רק שני אופנוענים ושני רוכבי אופניים). פרט מעניין הוא שהתאונה הקטלנית האחרונה שם ארעה לפני שנתיים. אחריה הייתה עוד תאונה קשה אחת בלבד - באוגוסט השנה.

אגב - תאונות קלות בקטע הזה, רק 56 ב-10 השנים האחרונות. כלומר בסה"כ ב-10 שנים מדובר על כ-80 תאונות, או 8 תאונות לשנה, מתוכן אחת קטלנית ו-2 קשות, בממוצע.

 

רוני

אני לא חושב שכמות התאונות מפתיע. יוצא לי לעבור שם לפעמים, וזה עוד כביש מהיר ישראלי טיפוסי, בו תמיד יש חוכמולוג, שנוסע מראש העין ועד לגלילות בנתיב השמאלי, על ~90 קמש, ובאופן טבעי יש המון מעברים של נהגים מנתיב לנתיב.

מהירות היא לא בעיה, בטח לא בכביש כזה. היא כן בעייתית כשכל אחד עושה מה שבא לו, וכשכל אידיוט שני, שרוצה לנסוע על 90 בדיוק, עושה את זה בנתיבים האמצעים או השמאלי בכל מחיר.

 

אני גם מאמין, כמו הרוב פה, שהמצלמות הן בראש ובראשונה מס. מעבר לזה, יותר קל לגרום לכולם לנסוע על 90, מלגרום לכל האידיוטים לזוז ימינה וללמוד לכבד קצת את שאר האנשים שמשתמשים בכביש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מייללים כמו חבורת כוסיות וממשיכים להצביע בבחירות למי שתוקע לנו צינור עמוק בתחת. סליחה על הטוויסט הפוליטי.

 

זה מס, מבית מדרשו של משרד האוצר והעומד בראשו שטייניץ.

 

ושוב, סליחה על הפוליטיזציה של הדיון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נסה למכור מכשירי ולנטיין באוניברסיטה (זה אוניברסיטה או לא? אינני מעודכן), לפחות תממן חלק משכר הלימוד. :lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
יותר קל לגרום לכולם לנסוע על 90,

 

 

ממשלה מפגרת.

 

נניח שחינכו את כולם לסוע 90 קמ"ש בכל כביש מהיר? זה ייפגע בהם :p

 

מהירות איטית = פחות דלק נשרף,נסיעה חסכונית יותר וגמיעת ק"מ רבים = פחות רכישת דלק בתחנות = פחות מיסים = אין דוחות מהמצלמות כי כולם במהירות המותרת (מדמיין מרכז מת"מ או מוקד משטרה "אין תמונות = אין דוחות לשלוח :|") :D

 

יענו מפסידים מהדלק ומהמצלמות :)

 

אין שכל אין דאגות ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
ממשלה מפגרת.

 

נניח שחינכו את כולם לסוע 90 קמ"ש בכל כביש מהיר? זה ייפגע בהם :p

 

מהירות איטית = פחות דלק נשרף,נסיעה חסכונית יותר וגמיעת ק"מ רבים = פחות רכישת דלק בתחנות = פחות מיסים = אין דוחות מהמצלמות כי כולם במהירות המותרת (מדמיין מרכז מת"מ או מוקד משטרה "אין תמונות = אין דוחות לשלוח :|") :D

 

יענו מפסידים מהדלק ומהמצלמות :)

 

אין שכל אין דאגות ;)

 

זאת השיטה איתם, ליסע כמו זקנה, לחסוך דלק, לשמור על המנוע ומכלולי הרכב, ולא לחטוף דוח"ות,

 

 

אישית אהבתי את הרעיון, ואני אחד שמשתדל לא לעבור בטנדר את ה1800 סל"ד בשיוט,

בפרייבט אני משתדל לא לעבור את ה2500 סל"ד בשיוט, וגם לא מרסק את המצערת בפתיחות,

 

חוסך דלק, מכלולים, טיפולים דוחו"ת, מע"מ מהמדינה, ומשייט לי בנחת לצלילי מוזיקת קאנטרי,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK


×
×
  • תוכן חדש...