רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
יש למישהו המלצה לגבי מתקן לתא המטען שאפשר לקנות או לעשות לבד שניתן לאחסן בו חפצים שונים כמו בקבוקים וכו'. אני מתכוון למתקן שיתפוס יחסית מעט מקום ושיהיה מחובר למשהו, כך שלא יזוז במהלך נסיעה והחפצים שבו לא יתפזרו בכל תא המטען?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 657 צפיות
סגת ההגה שלי עוד לא נגמרה ( העור מתקלף מההגה ) ... חיפשתי בפורום אבל לא מצאתי, אמרו לי לשלוח אי מייל ליצרן, מה הוא האיימיל של החברה בארץ ? ושל סיאט בחו'ל ? אגב, האתר של צ'מפיון לא עובד , ובאתר של סיאט לא כתוב כלום על פרטי התקשרות איתם.
הודעה אחרונה מאת ג'וני בוי, -
-
ישראל היא ללא ספק מעצמה עולמית בטכנולוגיית הדפסה. וכעת ה"טכנולוגיה" שהופכת מצלמות למדפסות כסף. על חשבוננו - אלה מה? http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000804236#fromelement=hp_firstarticle
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 631 צפיות
שלום, ברשותי לאונה 87 וברצוני להעמיד אותה לצורך הורדת עלויות שוטפות - ביטוח ודלק. הכוונה היא לא להקפיא רשיונות משום שאין ברצוני לצבור אגרות. אני מעוניין להעמיד את הרכב, להניע אותו מדי פעם ולהוציא אותו פעם בחצי שנה לטיפול ומיד לטסט ושוב להחזירו לתרדמת של חצי שנה. הסוגיה הבעייתית כאן היא עניין הביטוח - האם ניתן להפעיל חובה + צד ג' לפרקי זמן קצרים בלבד? הכוונה היא להפעיל את הביטוח כשבוע לפני הסטס לצורך לקיחתו לאישור בלמים, טיפול ומכון בדיקה. האם ישנן חברות המאפשרות הפעלת ביטוח (לרכבים ישנים) לפרקי זמן קצרים. בעניין הקפאת רשיונות הבנתי שהזמן מההקפאה עד תום הטסט לא נשמר לי, אז אני לא חושב בכיוון. אשמח לשמוע תשובות ורעיונות לשמור את הרכב במינימום עלויות וללא…
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=19&SubModelID=169&FromYear=2003&UntilYear=2009&Auto=-1&fromPrice=3000&untilPrice=&SubSubModelID=0&Info=&ImgOnly=1&&Order=price&Desc= שימו לב, ממש למעטה, 2 מודעות ראשונות אחרי "הצעות מסוכנויות רכב – בחסות: " 2 יונדאי גטס 1400 ידני שנת 2009 ב-10,000 ש"ח. אני מניח שזה טרול אבל רציתי לשאול את המומחים כאן.. זה אמיתי לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
בתגובה לשוטרים: "זה רכב מהיר, פעם הגעתי איתו ל- 235 קמ״ש״. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2595065
הודעה אחרונה מאת Albetx, -
בקרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, מרוצים מהצלחת דגמי הדיזל האוטומטיים בישראל ומשיקים שני דגמי דיזל חדשים - רנו מגאן תושק בחודש הבא בישראל גם בגרסת סטיישן שתצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר ובתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים. מחירה יעמוד על כ-130 אלף ש"ח. בינואר תגיע ארצה גם רנו מגאן האצ'בק דיזל, שתצויד באותה יחידת הנעה ומחירה יעמוד על כ-129 אלף ש"ח. כל שאר הפרטים בקישור - רנו מגאן סטיישן דיזל בישראל עוד מכריזה היום היבואנית על תחילת שיווקה של הלטיטוד - מכונית מנהלים / משפחתית גדולה שפותחה בשיתוף פעולה עם סאמסונג הקוריאנית. גם היא תשווק בישראל עם מנוע טורבו-דיזל (2 ליטר) ותיבת הילוכים אוטומטית (6 הילוכים). מחיר - החל מ-168 אלף ש"ח. פרטים נ…
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
- 0 תגובות
- 558 צפיות
שלום, האם למישהו יש מידע לגבי תחנה/ות באזור קריית אונו שמספקות 98 במחיר "סביר" , אם כן אילו תחנות ומה המחיר ה "סביר" ? תודה
הודעה אחרונה מאת yosbar, -
- 0 תגובות
- 582 צפיות
שלום רב, איגוד המוסכים מחפש שלושה חברי איגוד שיוכלו לנהל את פורום האיגוד במסגרת אתר "קארספורום", ורצוי שאחד מממנהלי הפורום יהיה ממוסך דו - גלגלי. מנהלי הפורום יהיו אחראים על מדור קבוע שהאיגוד ירצה לקדם בפורום בשם: "שאלת השבוע", המדור יעלה בתדירות של פעם בשבוע בעיה מקצועית ויבקש מגולשי הפורום להציע פתרונות. בנוסף, יתבקשו מנהלי הפורום לענות לשאלות הגולשים ולעורר דיונים סביב נושאים שונים ומגוונים. המעוניינים יפנו לאיגוד המוסכים לרונית בטלפון: 03-5453200 מצפים לשיתוף פעולה. תודה, הנהלת איגוד המוסכים.
הודעה אחרונה מאת איגוד המוסכים, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 702 צפיות
מה דעתכם ? http://www.themarker.com/news/1.1879762
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 29 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
האם יש הגבלת מהירות בהילוך אחורי (רוורס) בפורד פוקוס טורר 2012 גיר רובוטי? עד היום בכל הרכבים החדשים שהיו לי, לא היתה בעיה ללחוץ קצת על הגז. בפורד - פול גז עד הריצפה- המנוע בקושי עובד ולא עובר 10 קמ"ש
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכולם הבנתי ממישהו שרכב שעולה בחנות מאה אלף (לפני מע"מ) היבואן קונה (אחרי מכס ומס קנייה) באזור ה55 אלף מזה 30 הולך ליצרן ועוד 25 הולך למדינה (מכס ומס קנייה ביחד על ה 30 ששולמו ליצרן) וכל השאר הולך ליבואן יש מצב? לפי זה בעצם ה 100 הסופי לפני מע"מ מתחלקים בעצם 30 יצרן, 25 מדינה, ו45 יבואן ואני תמיד חשבתי שהחלק של המדינה הוא יותר גדול (ובהרבה) מהחלק של היבואן אז רציתי לשאול איך זה באמת עובד ואם זה באמת ככה ספקולציות זה נחמד אבל אם יש מישהו שיודע מה המצב העדכני זה הרבה יותר טוב.. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת החתול במגפיים, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 20 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
או שאורבת סכנה לכל אחד מאיתנו שמנפח צמיגים בתחנת הדלק? אגב,למי שיש עוד פרטים על המקרה או כתבה כלשהי שמדברת על זה אשמח אם ישתף..
הודעה אחרונה מאת kobi_g, -
-
- 2 תגובות
- 866 צפיות
ראיתי תמונה מעניינת שבה בן אדם סידר לעצמו מפתחות לפי ימות השבוע. מכובד ויפה. רק לא הבנתי במה הוא נוהג ביום שלישי?
הודעה אחרונה מאת spirit69, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
הכותרת מתייחסת לדור הנוכחי של ה-C5. הנה משהו ששמתי לב אליו לפני שלושה חודשים, וחשבתי לבדוק את עצמי לפי שאני יוצא בהצהרותה אז ככה, לפני כשלושה חודשים אני יוצא לרכב, וליד חונה C5 חדשה יחסית, פגומה קוסמטית מכל עבר - פגושים, דלתות, סף דלת תחתון, ובקיצור - כל הרכב שפשופים קורעי עיניים. לאחר כשבוע שוב יוצא לרכב, ורואה סיטרואן זהה אך אחרת, וגם היא מכוסה שפשופי חניה מכל עבר. עומד בפקק ולידי סיטרואן C5 מכוסה שפשופים. על כל C5 שראיתי מאז יש שפשופי חניה בדרגה כזו או אחרת! לא ראיתי אחת ללא פגעי קוסמטיקה. המקרה האחרון היה בשבת שעברה. חניתי את רכבי באחד החניונים וכשיצאתי מהרכב ראיתי איש שנכנס לחניון ב-C5 חדשה למדי. מתוך הרגל הסתובבתי לאחור לראות איך האיש מחנה, ונחשו מה, מול ע…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 15.7 אלף צפיות
גולשים יקרים אנו מבקשים את עזרתכם במידע על שברולט קרוז 1.6 LS בעיקר בעניין תיבת ההילוכים. ולהלן: רכשנו רכב שברולט קרוז 1.6 LS בשנת 2011 עם הגיר והמנוע המשופרים. כבר לאחר מסירת הרכב החלו בעיות בהעברת ההילוכים ועוד. מחשב הגיר הוחלף אך ללא הועיל. מאז ,UMI מתכחשת - באופן מופרך - לקיום בעיה בגיר, ואף טוענת שלא מוכרת לה כלל בעיה כזו משאר רוכשי הרכב מדגם זה. ומנגד טוענת שיש להתרגל לגיר (???) מביקור באתרי רכב בחו"ל מצטיירת לכאורה תמונה שונה לחלוטין..... אנו נוסעים כבר שנה ברכב וממש לא נהנים אלא אף סובלים. הרכב סובל מתופעות של קפיצות בהעברת הילוכים, מעין סוג של מכות בזמן העברת הילוכים ובתחילת נסיעה , ועוד. אנו מבקשים לוודא אם אכן טענת UMI נכ…
הודעה אחרונה מאת roni_p, -
-
שלום, הבוקר חברה שלי ירדה אל רכבה וגילתה שמישהו פגע לה ברכב באופן די רציני: 2 דלתות מעוקמות לאורכן ושרוטות, מראה שבורה, מסגרת חלון עקומה, שריטות על הכנף הרכב שלה זו קליאו 98 שהיתה מאוד שמורה - עכשיו כבר לא כ"כ.. הרכב חנה בחיפה, בדרך יד לבנים עם הפנים כלפי הירידה וכנראה גם הרכב הפוגע ירד הרכב הפוגע לא השאיר פרטים.. מצאתי חלקים מהרכב הפוגע על הכביש ואספתי אותם אני מצרף תמונות של החלקים, נראה כאילו מדובר ברכב חברה כלשהי לפי הדלקן ולפי הצבעים (כחול לבן) בחלקים, וכנראה מכסה הדלק שלו נמצא בצד ימין (נוסע) לפי זה שנשאר על הכביש. כנראה מדובר בנהג שיכור או מסומם שכן זה כביש ישר עם ראות מעולה!! אשמח עם תעזרו לי למצוא את הפוגע ולגרום לו לשלם על שעשה!! תודה רבה ויו…
הודעה אחרונה מאת יוסי פרנקוס, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
That's a first http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4317423,00.html
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 33 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
אהלן חברים וחג שמח. תמיד אני משוטט ביד 2 סתם מתוך סקרנות, לגמרי בכיף שלי כמו שאומרים, ופתאום לרגע חשבתי לנסות להיזכר אם בטעות העלתי מודעת מכירה של הרכב שלי? לאחר שגיליתי שלא הבנתי שמישהו משתמש בתמונה של הרכב שלי כי כנראה הרנו קנגו שלו ממש מוזנחת שהוא חשב שצירוף התמונה של האוטו שלי יקדם לו את המכירה. אותי זה הרגיז! סתם מסקרן אותי לדעת מה הייתם עושים במקומי.
הודעה אחרונה מאת ExoduS, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 876 צפיות
מחפש עזרה בתחום צילום הוידיאו במוטוריקה, לא מעוניין להשקיע כסף מטורף אך מעוניין להגיע לתוצאה סבירה. מספר חברים ואני מתאמנים בשעות הקטנות של הלילה בקפריסין, מתאמנים בעיקר על דריפטינג במקומות נטושי נפש חיה. חלק מן הדברים, היינו רוצים לתעד, אך הבעיה שאין מצב לצלם במצלמת וידיאו נורמאלית כיוון שהיא גדולה בכדי שתתפס על חצובה בתוך הרכב או מחוץ עליו. אני מחפש מצלמת וידיאו, קטנה יחסית, אפשר תוכל לשב על החצובה הקטנה ולצלם באיכות סבירה+ בלילה, שנוכל לראות מה הנהג עושה פחות או יותר, או לחלופין לראות את תוואי המסלול. תודה לעוזרים! JEP.
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני וחבר מתכננים לטוס ללוס אנג'לס, אנחנו בני 20 וברצוננו להשכיר שם רכב כדי להתנייד ממקום למקום. חיפוש בגוגל לא הניב לי תוצאות, האם מישהו מיכם יודע האם יש שם מקום שאפשר ? אנחנו הולכים לבקר בני דודים שם, האם הם יכולים להשכיר את הרכב ואנחנו ננהג על הרכב ששכרו? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Userr, -
- 2 תגובות
- 816 צפיות
אחרי סריקה אינסופית של אתר רשות המיסים, לא הצלחתי להבין מה וכמה מיסים צריך לשלם.. מישהו יודע כמה מיסים סה"כ צריך לשלם על חלק שאינו אביזר בטיחות בהזמנה מחו"ל ? (EBAY) עלות החלק כולל משלוח 200$. אגב, לא מדובר על ייבוא מאסיבי אלא על חלק בודד. תודה מראש, יניב.
הודעה אחרונה מאת evgeni.red, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 44 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
באתר של הסמל"ת כבר נמצאת ה-4C בקטגוריית מכוניות דגמי ה-2012 שלהם, תחת הכיתוב "השקה בקרוב". אלא אם כן פיספסתי משהו, אלפא בעצמם אפילו לא החלו לייצר את הרכב, והוא מכוון ל-2013/2014. אולי סמל"ת פה בארץ יודעים משהו שאלפא באיטליה לא..? ואם כבר ב-4C עסקינן, אני מרגיש מחוייב לשטוף את העיניים:
הודעה אחרונה מאת Doc Slow, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי אני רוצה לקנות 307 מנוע 2000 אם יש למישהו יש מחירון לוי יצחק מודפס של דצמבר ויכול לעזור ולי להגיד לי מה התוספות? אם אפשר לשלוח לי תצלום תודה ויום טוב? יש לאוטו גג נפתח, גאנטים וצבע מאטלי זה התוספות שמוסיפים לבסיס
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
-
- 18 תגובות
- 4 אלף צפיות
מחפש מגרשים גדולים עם סימונים/עמודים שיהיה אפשר להכיר את הרכב טוב יותר, מישהו מכיר? למה אין בארץ מקומות מיוחדים לדברים כאלה? הרי נלחמים כדי לצמצם את תאונות הדרכים. לא אכפת לאף אחד.
הודעה אחרונה מאת יבגניפ, -
- 1 תגובות
- 618 צפיות
לאחרונה הרכב של אבא שלי עשה תאונה בחלקו הקדמי של הרכב ונפתחו רק 2 הכריות אויר הקדמיות. האם רק הם אמורות להיפתח או שכולם אמורות להיפתח??(יש 6 כריות)
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
פה, הראיון המקורי ב Whatcar
הודעה אחרונה מאת green, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, כהרגלי מידי שבועיים ניגשתי היום לבדוק אויר בצמיגים ולמלא את מה שבורח. ניגשתי לעמדה בתחנת מחלף הסירה לכיוון צפון (איפה שבית הפנקייק) ומילאתי אויר בצמיגים. בהתחלה זה בלבל אותי כי במקום להוסיף אויר המשאבה טענה שיש יותר מידי ורוקנה לי אויר מהצמיגים. בנסיעה חזרה הביתה הרכב הרגיש מאוד כבד ומסורבל וביציאות מהמקום המנוע נכבה בשיחרור הקלאצ׳ מכיוון שבלחיצת גז הרגילה שלי לא היה די כוח על-מנת להתחיל את התנועה.. ניגשתי לתחנת דלק אחרת ובדקתי שוב את האויר בצמיגים ולתדהמתי גיליתי מחסור של 12 psi בדיוק בכל צמיג. בגלל שהצמיגים הם בחתך מאוד נמוך היה קשה ויזואלית לראות שחסר כל-כך הרבה אויר אבל למזלי עליתי על הבעיה בזמן לפני התאונה. אחרי המילוי וידאתי את עצמי בתחנת דלק נוספת …
הודעה אחרונה מאת אומי5, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 927 צפיות
היי. מה המצב? עניין שכזה, יש לי חבר, בן 25, שיעור ספורט לפני כמה שנים טובות החליק ושבר את האגן, מה תגידו? (היפוטטי). למען האמת אני לא מכיר את הבנאדם בלי קביים,כיסא גלגלים, או הליכון. אני רק יכול להבטיח לכם שלא מטימטום הוא נמצא במצב הזה, בנאדם חכם, משכיל, לוקח יוזמה. אני?, אני מחשיב את עצמי אדם מאוד לא קל, קשוח! אבל יחד מאוד רך, לא נותן לתלאות החיים להפיל אותי והתלאות מנסים בכל יום תאמינו לי. עכשיו אני... רוכב אופנוע!, כמה שנים טובות רוכב ועוד מחזיק כלי לא בדיוק קל בבית (200 ק), ושוב כמו כל רגע שרואים אותו (החבר היקר) הוא עם קביים. אני מהרהר, לוקח קב ועוד קב ומוצא את עצמי מנסה לעמוד, "גאד דמט אני לא מליח", "וואי זה קשה איך עושים את זה?". הוא: "לא מצליח…
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
תסלחו לי אם הפורום הוא איננו המתאים אבל לא הצלחתי להבין איפה לפרסם את זה . ברשותי פולו יאנג ואחרי שבסוכנות הציעו לי התקנה של חיישני רוורס ומצלמה באיזור ה1000 שקל החלטתי לוותר. עשיתי קצת בירורים וקיבלתי הצעת מחיר להתקנת מצלמת רוורס כולל פס לדים לתאורה של המצלמה ב300 שקלים כולל התקנה. את דגם המצלמה אין לי אבל אני משער שהיא לא מהאליטה של מצלמות הרוורס. אז כמה שאלות: 1. האם המחיר סביר להתקנה שכוללת קידוח וחיבור הלדים? 2. האם הוספת הלדים חוקית ולא תכלול סיבוך עם הכחולים\טסט? 3. במידה ואני מחליט ללכת על מצלמת הרוורס האם יש לי צורך גם בחיישנים? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת misterv,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 14 אנונימיים, 258 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- winner
- Ron Poh
- mcaspi
- גולדן191
- PASHUT
- matan_mil
- zvit
- orsh99
- SlowRide
- shlomiko
- hans
- Supertigre
- אברהם א
- פיזיקאי שימושי
- amosbmw
- Avia
- mottis
- misterb
- הרקוליטו
- יש לי סילברדו
- ניקו פ.
- אלפרד חיות
- נעם101
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
- יוני3227
- zaf
- natco
- DC10
- garicho
- Roy142
- tohanov
- itzik123
- davemustaine87
- fatboy1340
- arice
- Night Driver
- eliharel
- rolling_stony
- kagan217
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- פינדר
- pooh-bear
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
