Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב על הדבר הזה שזה בזבוז כסף.

 

 

ליאב יש לך המלצה למקום? לאן אתם נסעתם בנסיעות ראשונות?

 

בנסיעות ראשונות יוצאים לכביש ללמוד על בשרך, אם אתה רוצה לתרגל חניות תמצא חניון לא חייב שיהיה נטוש פשוט תחנה הרבה ותתאמן, זה בהנחה שכל הדברים שאתה רוצה זה להכיר את הרכב והם חוקיים.

אם אתה בעניין של דברים לא חוקיים אז תמצא מקום נטוש או תעשה מה שאתה חושב זה בעיה שלך רק תשמור על עצמך..

פורסם

המלצות למקומות אין בדיוק, אני למדתי על כביש מלא את הרכב הקודם שהיה של אבא שלי, כריזמה 99 שהיא הרבה יותר נוחה מהסופר לנסר 97 שיש לי כרגע, איתה כבר הספקתי לעשות כמה טעויות..

 

בכל מקרה הכי טוב זה ללמוד על הכביש כי, ככה זה, לגבי מקומות אני לא כ"כ מכיר כי אני את הנהיגה שלי עשיתי בדרום ליד הבית.

 

ככל שתנהג יותר תשתפשף יותר, גם אם זה אומר לנהוג בעיר הרבה, תלמד את הקצוות של הרכב, תכוון מראות כמו שצריך וכיסא ושב בנוח.

Opel Adam S 2017

פורסם
המלצות למקומות אין בדיוק, אני למדתי על כביש מלא את הרכב הקודם שהיה של אבא שלי, כריזמה 99 שהיא הרבה יותר נוחה מהסופר לנסר 97 שיש לי כרגע, איתה כבר הספקתי לעשות כמה טעויות..

 

בכל מקרה הכי טוב זה ללמוד על הכביש כי, ככה זה, לגבי מקומות אני לא כ"כ מכיר כי אני את הנהיגה שלי עשיתי בדרום ליד הבית.

 

ככל שתנהג יותר תשתפשף יותר, גם אם זה אומר לנהוג בעיר הרבה, תלמד את הקצוות של הרכב, תכוון מראות כמו שצריך וכיסא ושב בנוח.

 

יש לנו רכב יחסית רחב

ונסעתי כמה פעמים ובמובן בכל פעם הרגשתי את הרכב יותר טוב, אבל אלה היו נסיעות קצרות בלי הרבה מכוניות כי אבא אומר שבכבישים ארוכים עם מכוניות אני לא אדע לתכנן את הדרך אם יהיה כביש ש 3 נתיבים יהפכו לשניים, ודברים כאלה...

יש גם מקומות צרים בעיר והוא אומר שאני לא אעבור שם, שאני נוהג עם ביטחון בגלל שיעורי הנהיגה כשהרכב היה קטן יותר אז כאן אני לא שם לב לשינויים בדרך.

 

פורסם
אני חושב על הדבר הזה שזה בזבוז כסף.

 

 

ליאב יש לך המלצה למקום? לאן אתם נסעתם בנסיעות ראשונות?

 

איזו נחרצות! השיעור הראשון בנהיגה מתקדמת שלקחתי עסק בדברים שהם מהותיים ליום יום, כמו כיוון נכון של מראות, ישיבה נכונה, בלימות חירום, תפעול נכון של ההגה, הבנה של מה שקורה בכבישים ומבט נכון וכו'. הלוואי והיו מלמדים את זה בשיעורי נהיגה "רגילים", שלוקחים כדי להוציא רישיון.

תאמין לי שעם כמה שאני נהנה מימי מסלול ונהיגה ספורטיבית, הדברים האלו הם חיוניים גם בנהיגה הכי רגועה שיש, ביום יום.

אם אתה סתם רוצה לצבור בטחון בכביש, אתה גם תמיד יכול לנהוג לבד (ולא חייב מגרש ריק בשביל זה), או עם הנהג המלווה שלך. גם אני, אחרי שהצאתי רישיון, יצאתי מס' פעמים לנסיעות עם אבא שלי, רק כדי להכיר את הרכב, כמו שאתה מתאר, ולצבור קצת ניסיון ובטחון על הכביש. זה בכלל לא סותר את זה ששיעורי נהיגה מתקדמת \ ספורטיבית \ איך שלא תקרא לזה, זה משהו שיכול לתרום לכל נהג, בכל גיל ובכל רמה

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...