Jump to content

החתול במגפיים

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של החתול במגפיים

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מע"מ משלמים גם על המס ובכלל מע"מ לא מעניין מדברים על רכב שעולה 100 בחנות לפני מע"מ לגבי המס יש גם אם אני לא טועה החזר מסויים ע"פ דרגת זיהום ובכלל לא אמרת עדיין מה הנתח של היבואן שזה בעצם השאלה תוכל אולי לתת איזה דוגמא ספציפית כמו : רכב X שעולה בחנות 120 (בסביבות 100 לפני מע"מ) עולה ליבואן Y (מחיר יצרן) ועוד מיסים M? בלי מע"מ כי מע"מ זה רק במכירה ואותי מעניין בכמה היבואן קונה תודה
  2. שלום לכולם הבנתי ממישהו שרכב שעולה בחנות מאה אלף (לפני מע"מ) היבואן קונה (אחרי מכס ומס קנייה) באזור ה55 אלף מזה 30 הולך ליצרן ועוד 25 הולך למדינה (מכס ומס קנייה ביחד על ה 30 ששולמו ליצרן) וכל השאר הולך ליבואן יש מצב? לפי זה בעצם ה 100 הסופי לפני מע"מ מתחלקים בעצם 30 יצרן, 25 מדינה, ו45 יבואן ואני תמיד חשבתי שהחלק של המדינה הוא יותר גדול (ובהרבה) מהחלק של היבואן אז רציתי לשאול איך זה באמת עובד ואם זה באמת ככה ספקולציות זה נחמד אבל אם יש מישהו שיודע מה המצב העדכני זה הרבה יותר טוב.. בתודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...