שלום לכולם
הבנתי ממישהו שרכב שעולה בחנות מאה אלף (לפני מע"מ) היבואן קונה (אחרי מכס ומס קנייה) באזור ה55 אלף
מזה 30 הולך ליצרן ועוד 25 הולך למדינה (מכס ומס קנייה ביחד על ה 30 ששולמו ליצרן) וכל השאר הולך ליבואן יש מצב?
לפי זה בעצם ה 100 הסופי לפני מע"מ מתחלקים בעצם 30 יצרן, 25 מדינה, ו45 יבואן ואני תמיד חשבתי שהחלק של המדינה הוא יותר גדול (ובהרבה) מהחלק של היבואן אז רציתי לשאול איך זה באמת עובד ואם זה באמת ככה
ספקולציות זה נחמד אבל אם יש מישהו שיודע מה המצב העדכני זה הרבה יותר טוב..
בתודה מראש