רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, לפני כשבוע קניתי גולף MK5 דגם ג'נריישן 140 כ''ס מנוע 1400 TSI. תוך כדי נסיעה הרגשתי שחסר לי אוויר בצמיג ועצרתי בתחנת דלק למלא אוויר,בדרך כלל ליד המשאבה,כתוב כמה אוויר צריך למלא בכל רכב לפי היצרן, והיה כתוב שבפולקסווגן,יש ליד הכיסא של הנהג את המידה הנכונה לניפוח הצמיג,חיפשתי ליד הדלת של הנהג ומצאתי רק משקלים של הרכב. מישהו אולי יכול לעזור ויכול להגיד לי כמה אוויר צריך למלא בצמיג הקדמי וכמה באחורי? עוד נושא חשוב: כשאני שומע שירים ברכב,על קצת יותר מחצי אני מרגיש שהמערכת "מזייפת",אני חושב שמישהו שיחק שם בכפתורים,ושינה כל מיני דברים. הייתי מאוד שמח אם מישהו היה יכול לעזור לי לכוון אותו בצורה הכי נכונה שאפשר תודה רבה לכל העוזרים!!
הודעה אחרונה מאת _IBIZA_, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
לילה טוב לכולם, בזמן האחרון נהייתה בעיה חמורה של חניה עקב 3 משאיות שבאופן קבוע מחנות בחניה בשטח עירוני בצמוד לבתי מגורים, משאיות של 12טון~, ומחנות בצורה כזו שתופסות 6-7 מקומות חניה, מה שגורם לאנשים שחוזרים בשעות מאוחרות הביתה לחפש חניה לאורך חצי שעה ( ראו זמן פרסום הודעה ) ולבסוף להחנות במרחק של 10 דק הליכה מהבית. העירייה מסיבה לא ברורה לא מחלקת דוחות למשאיות האלה, ופעם מישהו מהחניה אפילו ניפץ לשלושתן את השמשות - דבר שלא מוצדק לפי דעתי, אבל גם זה לא עזר. כנראה שהן שייכות לאותו הבעלים כי הגיעו שלושתן בו זמנית. האם פנייה פרטנית לעירייה תעזור? או מה הפתרון שאפשר להציע למקרה הזה? לא פעם ולא פעמיים חזרתי הביתה מאוחר במלא עצבים וקללות אך וויתרתי והלכתי ל…
הודעה אחרונה מאת איל לוין, -
- 3 תגובות
- 797 צפיות
היי חברים, מישהו יכול בבקשה לעזור לי בקישור לאתר כל שהוא שבו אני יכול למצוא סמל קדמי לניסן קשקאי 2008? המחירים בארץ לא שפויים למעלה מ 750 ש"ח לפני מע"מ לסמל מקורי לא ניתן להשיג חליפי הצלחתי להשיג מקורי ב 350 ש"ח לדעתי עדין זה יקר עבור סמל. באיביי לא הצלחתי למצוא אם מישהו יוכל לעזור אני אשמח. תודה שחר
הודעה אחרונה מאת firebirdrc, -
- 0 תגובות
- 887 צפיות
שלום לכולם, נזכרתי בסיפור ששמעתי לפני מספר שנים. אני תוהה אם הוא נכון, או לפחות אפשרי? מדובר על בחור שעבר לאפריקה לפני כמה עשרות שנים, והביא לשם יגואר. לאחר כ15 שנה, המנוע שבק חיים, ולאחר מיכן התברר שברכב הנ"ל יש שני אגני שמן שצריך להחליף בכל טיפול תקופתי, אבל לאורך 15 השנים שהרכב טופל שם, החליפו שמן רק באגן אחד. מישהו מכיר את הסיפור הזה? זה יתכן מבחינה מכנית? אולי ברכבים אחרים? תודה!
הודעה אחרונה מאת yev, -
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
במשך שנים, נטען כי 200 כ"ס הם המקסימום שניתן להוריד לכביש בהנעה קדמית, מבלי שהדבר ישפיע יותר מדי על ההיגוי והניהוג. במכוניות מסוימות, בעלות הספק נמוך יותר מהנ"ל ומומנט בריא, הטורק סטיר(השפעות המומנט על ההיגוי) היה כה נוראי, עד כי גם 200 כ"ס נראו כהגזמה. באופן מעניין, 3 מכוניות שחלקו פלטפורמה "הצטיינו" מאד בתכונה השלילית הנ"ל, תוך שהן מושכות ימינה ושמאלה בהאצות חזקות ומותירות את נהגן מתוסכל(לנצ'יה תמה טורבו, אלפא 164 V6 וסאאב 9000). דומה כי מכוניות שסבלו מכך במיוחד היו סאאב, עוד מימי ה-900 טורבו המקורית של שלהי שנות השבעים. להבדיל אלפי הבדלות, לא מעט מכוניות אחרות עומדות במשימה זו יפה מאד, בין אם היתה זו קליאו RS203, פיז'ו RCZ או גולף GTI. למען ההגינות ההסטורית, נחזור…
הודעה אחרונה מאת yosbar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
הי חברים, כמה כריות אוויר יש לי בקורולה הרובוטית 2008 דגם SUN? תודה
הודעה אחרונה מאת TheChaosWay, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה הקשר בין ביטוח ישיר לAIG
הודעה אחרונה מאת natco, -
- 9 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אתמול היתי די טיפש בכביש שאני לא מכיר בהרצליה, הלכתי לאכול עם ידידה ובאחד הכבישים בהרצליה פיתוח (ליד הנאפיס / דאבלין) לא שמתי לב שמדובר בחד סטרי, ועשיתי פרסה בכדי להכנס לחניה שפספסתי כ 10-20 מטר מאחורי. בכביש יש 2 נתיבים וחשבתי שמדובר בנתיב נגדי, כמובן שהטעות כאן היא שלי, והמזל משמיים שבדיוק בסיבוב הפרסה חסמה אותי, איך לא ניידת. יוצא החוצה ואומר לי מה אתה עושה זה חד סטרי, אמרתי לו שלא שמתי לב כי אני לא מכיר את הכביש (לצערי אתה לא מסתכל על השלטים כ"כ כשאתה מחפש חניה בנרות). אמרתי שטעיתי, ביקשתי סליחה, (הבחור מתנדב) ושאל אותי כמה שנים יש לי רשיון, אמרתי לו 7 ללא עבר של דוחות חוץ מדוח חניה מלפני 2-3 שנים בערך. אמר שלא יודע אם זה מספיק כדי לקבל אזהרה בלבד. …
הודעה אחרונה מאת liav12, -
- 0 תגובות
- 586 צפיות
שלום, כיצד ניתן לברר באיזה תאריך בדיוק תפוג השלילה על תנאי? תודה
הודעה אחרונה מאת ynon_k, -
- 0 תגובות
- 555 צפיות
שלום אני לפני רכישה של הפורק עכשיו לפי הידוע לי בTSI צריך גם פורק וגם ספייסר [ לפחות ב 1.4 2.0 וכו'] עכשיו בדקתי ומצאתי של 1.2 יש פורק אחר רציתי לדעת האם גם בשבילו צריך את הספייסר? תודה!
הודעה אחרונה מאת Mazda-Sedan, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 96 תגובות
- 8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4233084,00.html
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 48 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
משתמש גם ב- Waze וגם ב- IGO. לפי מצב הרוח... מה איתכם?
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני רוצה להמליץ על לאון טאובס - מדריך נהיגה מתקדמת הוא העביר לי כבר כמה הדרכות, והדרך היחידה להסביר עד כמה הרמה משתפרת בנהיגה , היא רק ע"י התנסות. מעבר להדרכה התיאורתית הבסיסית שאני חושב שכל נהג ספורטיבי חייב לעבור, ואפילו כל נהג בכלל הוא מדגיש כל כך הרבה תיקונים קטנים, שעושים את כל ההבדל בנהיגה. אם זה במסלול ואם זה בדריפט. בחור שאוהב להדריך וללמד ובאמת נהנה ממה שהוא עושה, רואים את זה, וזה עושה את כל ההבדל דרך אגב, הרבה אנשים שנוסעים לרינג, במיוחד בפעם הראשונה, שוכרים את שירותיו ומטיסים אותו לגרמניה למסלול כדי להדריך אותם שם. אומרים שהדבר הראשון שצריך לשפר באוטו, זה הנהג ואני מסכים עם זה ומאמין בזה. ממליץ…
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אתמול אבא שלי עשה תאונה עם ה C4,הוא רוצה לקנות רכב חדש/יד שניה שיהיה מאוד חסכוני, חשבנו על סיטרואן C3 דיזל ועל טויוטה פריוס,מה אתם אומרים על הרכבים האלה??בתור חדשים ובתור יד שניה. חשוב לציין שה C4 היתה מאוד מפנקת מבחינת האבזור והיתה מאוד חסכונית אבל היו לה קצת בעיות בהעברת ההילוכים-גיר רובוטי שההילוכים לא עברו חלק :evil: :evil: אתם לא יודעים כמה אני משתגע בלעדיה!!!
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום. בינואר 2012 רכשתי רכב ב״טרייד אין חולון״ הגעתי להסדר כספי עם הסוחר, הרכב נבדק במכון. הסוחר אמר שיש טסט לאוטו עד דצמבר 2012, בדקתי את הרשיון ובאמת ראיתי שטסט מסתיים בדצמבר 2012, רק לא שמתי לב שהאגרה לא שולמה, וכך נסעתי בלי טסט כל השנה. גיליתי את זה רק אתמול, שהלכתי למשרד רישוי להוציא רישיון חדש. הם הוציאו לי רישיון רכב עם אגרה של שנתיים, זאת אמרת במקום 1250 ש״ח 2500 ש״ח. מייד יצרתי קשר עם הסוחר, אבל בישראל כמו בישראל... שאומרים יחזרו אליך, אף אחד לא חוזר. בדקתי את החוזה שלי איתם וזה מה שרשום. 3. המוכר מצהיר כי הרכב נקי מכל חוב, עיקול ו/או קנס, או זכות של צד שלישי ובמצבו זה יועבר לקונה. במידה ויתברר כי על הרכב רובצים חובות, עיקולים או הגבלה אחרת מ…
הודעה אחרונה מאת yosi277, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שאלה קצת מוזרה... שמתי לב שהמהירות בספידומטר שלי (טויוטה קורולה) מציג מהירות מעט גבוהה יותר מזו המוצגת במכשיר ה- GPS (מיו 300 נראה לי). ההבדל עומד על בערך 10 קמ"ש. האם התופעה מוכרת. אני מניח שמכשיר ה- GPS מציג מידע על סמך ממוצע של מעבר מרחקים בזמן מסוים ככה שזה אמור להיות מדויק מאוד לא? האם הבעיה היא בספידומטר של הרכב?
הודעה אחרונה מאת אלעד, -
- 5 תגובות
- 769 צפיות
שלום חברים. עלתה בי שאלה קצת... מוזרה בעקבות סיפור שקרא לחבר. על איזה מקרה מקבלים עונש יותר חמוּר? נסיעה ללא רישיון בכלל. (לפני הוצאת רישיון) נסיעה בשלילה. תודה למסייעים.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://edition.cnn.com/2012/12/02/world/europe/russia-traffic/index.html?iref=allsearch וגם יראו בחדשות בערוץ 2 בדקות הקרובות. איך אתם הייתם מעבירים את השהייה בפקק?
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
צהריים טובים, מזה כ-3 חודשים לערך אני מחפש סקודה סופרב TSI 1800 Elegance. אני מחפש רכב בין השנים 2010-2011 (אפשר גם 2010 משומש), יד 1, ק''מ סביר וכיו''ב. כל הרכבים הטובים פשוט נחטפים כמו לחמניות חמות וכשאתה מתקשר נמסר לך שהרכב כבר נמכר. רכבים יחסית במצב טוב שהלכתי לראות הבעלים מבקש מעל מחיר משוקלל! נהיה בלתי אפשרי להשיג סופרב משומשת במצב טוב במחיר משוקלל שאני מוכן לתת, מה שגם הרכב לא מוצף בכביש כמו רכבים אחרים באותה קטגוריה. חדש לא בא בחשבון עקב התקציב. האם ב2013 מחיר סופרב משומשת יכול לרדת משמעותית? אע"פ שהמחירון גם ככה לא גבוה ביחס לתמורה שהרכב נותן וביחס למתחרות. לא תיארתי לעצמי שלרכב שוק כ"כ חזק. אני נובר ביד 2 כל היום ורוב רובם של הרכבים עם ק"מ ממש …
הודעה אחרונה מאת eransh1, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לחברי הפורום ותושבי האיזור שלום, בשבועות האחרונים אני שם לב שבכביש 70 סמוך לקיבוץ יסעור היו חפירות ארכיאולוגיות שהסתיימו מהר, כמו כן עבודות הגיזום באיזור צומת יאסיף והעובדה שהקטינו קצת את הנתיבים ע"י קונוסים שונים ופסים כתומים מאוד מרמזת על כך שהולך להתרחש משהו באיזור. כל תושבי האיזור מכירים את הסבל של קטע הכביש המקולל הזה, שהוא מגרש חניה ענקי בשעות הבוקר והערב - האם לשם שינוי יעשו שם משהו מועיל? או עוד עיוולת כדוגמאת העבודות המטופשות והלא מועילות שנעשו בעליה מצומת יאסיף (הרחיבו כביש, כביכול עשון מיתון של העליה, אבל במקום דו מסלולי יש שוליים שניתן לשחק בהן כדורגל ללא מפריע)? חיפשתי תשובה באתר של מע"צ (שמסתבר שהיום זה נקרא "נתיבי ישראל" או שקר כזה), אבל אין …
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
דשבורד מודפס.
מאת proxima- 0 תגובות
- 523 צפיות
ההתקדמות במדפסות תלת מימד הגיעה לדשבורדים. uIbyYrqtMes דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת proxima, -
- 1 תגובות
- 855 צפיות
רק עד מחר 4.12.12 (כולל) : מי שיתדלק בתחנות טן וישלם עם כרטיס אשראי פאוור קארד מקבל 20 ש"ח הנחה בתדלוק בשווי 100-200 ש"ח, 40 ש"ח הנחה בתדלוק מעל 200 ש"ח. ההפחתה תהיה בדף החשבון. אפשר לסמוך עליהם. 20% ממחיר הדלק (בערך, כי התדלוק יכול להיות בסכום אחר). מבצע יפה של חברת כאל. כן ירבו ! כעת תבקשו מכל החברות ולכל בכרטיסים, לא ביחד, כדי שנוכל להנות כל פעם מכרטיס אחר.
הודעה אחרונה מאת Or05230, -
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אז מה היא דעתכם, כביש 90( הערבה ) או דרך כביש 6 וממנו לכביש 40 מצפה רמון ?
הודעה אחרונה מאת locomotive, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אולי שאלה קצת טפשית, אבל האם המצלמות האלה יכולות לצלם מכוניות שנוסעות מעל המותר גם בחושך (בלילה)? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 847 צפיות
מה הקטע של הדבר הזה? אף אחד לא מאט, זה יטריד את האוטו גם במהירות של 70, הדבר היחיד שזה עושה זה להרוס את הצמיגים והבולמים. אה כן, ולהפיל לי את המראה האחורית כך שזה גם מסוכן. בכל פעם צריך לסובב אותה בחזרה למעלה.
הודעה אחרונה מאת The Coolest, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מידי כמה חודשים יוצא לי לנסוע בכביש 6 וכמנוי אני מקבל את החשבון בדואר אלקטרוני והחיוב מתבצע ישירות מהכרטיס אשראי, עד כה הכל טוב ויפה. הנסיעה האחרונה שלי בכביש 6 היתה אי שם בחודש יוני האחרון. הבעיה התחילה ב24.11 שקיבלתי את החשבונית האחרונה וחויבתי על 5 נסיעות בסך 80 ש"ח. מיהרתי לאתר שלהם לקבלת פירוט נסיעות ושם הופתעתי לגלות שמתחילת חודש אוקטובר ביקרתי רבות בין מחלף בין שמן למחלף שורק, שאפילו אין לי מושג איפה זה נמצא בארץ (אני חיפאי). בדקתי במייל ומצאתי עוד חשבונית מחודש ספטמבר על נסיעה בסך 16 שקלים שגם אותה לא ביצעתי. מיהרתי להתקשר למוקד השירות ולגולל בפניהם את הבעיה. הנציגה אמרה לי שיש להם תמונות והיא רואה פה שאכן זה נראה כמו הרכב שלי בצבע שחור ועם מס…
הודעה אחרונה מאת dmxsir, -
-
- 1 תגובות
- 626 צפיות
שלום רב, ברצוני לברר משהו ספציפי על הרכב: למיטב הבנתי בשנת 2009 נוסף לתיבת ההילוכים הילוך נוסף כחלק מרענון הרכב. זאת אומרת: בתיבה של 2008 היו 4 הילוכים וב-2009 היו 5. ברצוני רק לוודא עניין זה ואמיתותו. תודה.
הודעה אחרונה מאת nirsh73, -
- 3 תגובות
- 679 צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4313442,00.html "מרדכי ארבל נסע ברכבו לחוף הים באשקלון. לפתע שמע קול פגיעת אבן בגחון הרכב. ארבל ירד, מישש את אגן השמן (ה"קרטר") בתחתית הרכב. לא היו סימנים לנזילת שמן. הוא החנה את הרכב ליד החוף ובילה בים. כאשר חזר לרכב, בדק שוב שמן ורק לאחר שנחה דעתו כי לא חסר דבר, החל בנסיעה לביתו, השוכן פחות מקילומטר מחוף הים. במהלך הנסיעה הקצרה לא נדלקו נורות אזהרה. רק בסוף הנסיעה החלו להישמע רעשים מהמנוע. ארבל החנה את רכבו ורק אז הבחין בנזילת שמן מהמנוע." בקיצור, הלך גם המנוע, וחברת הביטוח לא רצתה לשלם על המנוע. השופט פסק שהביטוח כן ישלם גם על המנוע. ynet לא מדווח במדויק, ועדיף להסתכל בפסק הדין המלא: http://www.scribd.com/doc/115…
הודעה אחרונה מאת Eowyn, -
באמת אני פונה לרוכבי האופניים שחושבים שלא משנה מה קורה, להם מותר להתפרץ לכבישים, נתיבים, צמתים וכו. היום אני נוסע בלילה יש לי ירוק מחכה שניה כדי לעבור בטוח. אבל הנהג אופניים שפשוט חתך את כל הצומת וגרם לי לבלימת חירום זה לא עיניין שום דבר, אחרי זה כולם בוכים שיסתכלו על האופניים, אולי האופניים ידעו ליסוע והכל יהיה יותר טוב?! זה שאתם אופניים לא אומר שאתם תכנסו ותעשו מה שאתם רוצים כי הרכב אשם. ולילה טוב לכולם
הודעה אחרונה מאת St. Bob, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 61 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
בתקופה האחרונה הפכתי למשתמש כבד בLFS. קראתי פה בפורום את כל השרשורים בנושא ושמתי לב שאין אתרים אחרים כיום שמתעסקים עם זה. אחד מחברי הפורום הציע לעשות תת-פורום פה בקארספורום, שבו אפשר לתאם מירוצים, להציג סרטונים, להשוות זמנים, תמיכה טכנית קלה וכו'. אני משער שאם יהיו לזה תומכים אולי ההנהלה תחשוב על זה קצת אני מכיר באופן אישי 6 חברי פורום שמשחקים על בסיס קבוע אז בטוח שיש יותר.
הודעה אחרונה מאת JEP, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 98civic
- daniel.asu
- meir_gi
- ArikC
- DC10
- `Infinity
- אלי55
- גולדן191
- 318i
- M H
- Stavik
- discoTD5
- om2
- tan tan
- borsood
- poune
- גרנד פריקס
- llaavvii
- Aviv943
- RedLabel
- Itzik-b
- BoazB11
- haranza
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- yoav911gt2
- Liquidator
- Igalz
- Alberrto
- Or05230
- אביתר א.
- redroze
- Avia
- yossiaviel
- Nakamichi
- gpro
- נתנאל - Net
- arice
- avargel
- DareDevil
- פריג'י
- chezik
- topop
- SurfHigh
- לירון .ה.
- flytomars
- Night Driver
- שביט
- Giant_TA
- menir1
- אהרן ג
