Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגת התרשמות ברנו מגאן RS265 קאפ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובות הטובות. זה תמיד כיף.

 

התייחסות למספר נקודות שהועלו;

ניר - למה ספוילרים? כבר כתבתי יותר מפעם אחת על מה אני זומם(GT86/FRS). זה יקרה ב-2013. לעניין המערכות, התכוונתי למערכת בחירת תגובת הדוושה דרך המוניטור.

ב"לתפוס אותה עם המכנסיים למטה", התכוונתי לנסיון לחוש את ההבדלים באותם מצבים בהם מנוע טורבו אינו במיטבו - אך אנו נמצאים בהם לא מעט(שיוט, נהיגה עירונית בהילוך שלישי וכיו"ב).

אלכס וגיא - טרם נהגתי בפוקוס ST או במיני JCW, אך זו ללא ספק מכונית ההנעה הקדמית הכי הארדקור שיש היום בארץ. הנאה קדמית? בהחלט, אבל היא שונה מזו שתקבלו בקליאו, למשל, או בפיז'ו RCZ200. אישית, ציפיתי למכונית פחות קיצונית, כזו שתציע המון יכולת ספורטיבית אבל תדע גם להיות מהנה ברגוע. רק שאין במכונית הזו רגוע - מצאתי את עצמי במוד 'תקיפה' כל הזמן :lol:

תמיר - אם התכוונת לגולף GTI, הוא(המגאן) בפירוש פחות נוח ממנה - והטלטולים על שיבושים גדולים(מכסה ביוב בולט, לדוגמה) היו מטרידים. בולמי הזעזועים עושים עבודה נהדרת בשיכוך תנועות המרכב(שלא עושה תנועה אחת מיותרת), אך ספיגת הזעזועים(ע"י הקפיצים המוקשחים) מותירה מקום לשיפור, לטעמי לפחות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כתיבה מהנה ולעניין. כה לחי! :-)

כמה שאלות/הערות:

אם זכרוני אינו מטעה אותי, ה- RS דווקא ספגה מהמורות לא רע. האם זה מקרה הפוך מה- FR/Cupra R? (שם דווקא הקופרהR ספגה אותן טוב יותר מה- FR)

גם ה- GTI, בהאצות, משדרת לוחמת הגה מסוימת. נכון, לא כמו אלפא ספרינט, אבל זה קיים. או שמא התכוונת בסיבובים? שאז הצדק עימך באמת - ההגה יציב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
.

אלכס וגיא - טרם נהגתי בפוקוס ST או במיני JCW, אך זו ללא ספק מכונית ההנעה הקדמית הכי הארדקור שיש היום בארץ. הנאה קדמית? בהחלט, אבל היא שונה מזו שתקבלו בקליאו, למשל, או בפיז'ו RCZ200. אישית, ציפיתי למכונית פחות קיצונית, כזו שתציע המון יכולת ספורטיבית אבל תדע גם להיות מהנה ברגוע. רק שאין במכונית הזו רגוע - מצאתי את עצמי במוד 'תקיפה' כל הזמן :lol:

 

אישית אני לא מסכים לחלוטין עם האמירה,

 

בנסיעת המבחן שבצעתי עליה - ה-RS250 CUP הרגישה נוחה דיו להתנוענע ביום יום וספגה מהמורות בצורה סבירה +.

 

בעניין לא קשור - הדבר היחיד שהפריע לי בה היה אינטריור באמת משעמם ולא יפה.

 

בר,

 

לא נהגתי על ה-RS ה'רגילה' אבל אני מחזק את העובדה שהקופרה R ספגה מהמורות טיפה יותר טוב מהקופרה ה'רגילה'...

פעם מישהו הסביר פה שזה קשור לתפוחים וכו', אבל את זה אני אשאיר למקצוענים.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
כתיבה מהנה ולעניין. כה לחי! :-)

כמה שאלות/הערות:

אם זכרוני אינו מטעה אותי, ה- RS דווקא ספגה מהמורות לא רע. האם זה מקרה הפוך מה- FR/Cupra R? (שם דווקא הקופרהR ספגה אותן טוב יותר מה- FR)

גם ה- GTI, בהאצות, משדרת לוחמת הגה מסוימת. נכון, לא כמו אלפא ספרינט, אבל זה קיים. או שמא התכוונת בסיבובים? שאז הצדק עימך באמת - ההגה יציב.

 

תודה :-)

 

אכן. ל-RS הרגילה נוחות נסיעה מספקת(לטעמי, בכל אופן).

 

על אספלט סביר ומעלה, לוחמת ההגה שאתה חווה ב-GTI שלך היא מינימלית(על אספלט צרוב או רטוב, גם סקודה סיטיגו תסבול מזה). בסיבובים, ההגה של הגולף לינארי, מדויק ומשרה ביטחון.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ראשית נהניתי לקרוא

שנית, בעניין הנוחות אני ממש לא מסכים, יחסית למכוניות ספורט אחרות המגאן גם בגרסתה זו, נוחה מאוד. אני אומר זאת לאחר נהיגה של אלפי ק"מ בה ובהשוואה למכוניות ספורט אחרות עליהן נהגתי/נוהג.

אין להשוות למשל מול סיוויק type r fn2 שהיתה הרכב הקודם שלי, רכב בו אישתי לא סבלה לנסוע או ליאון CUPRA עליו אני מדי פעם נוהג.

ומהצד השני, יוצא לי לא מעט לנסוע ב RCZ (שגם נמצאת במשפחה) אשר אולי רכה טיפה יותר אולם הרבה יותר קלסטרופובית ובעלת פחות מרווח רגליים מקדימה.

באשר ל Torque Steer, מעולם לא הרגשתי, גם כשלחצתי את הרכב (דווקא הקליאו ספורט mk1 שהיתה לי מזמן סבלה מזה הרבה)

אני ממש מסכים כי תוכניות שינוי תגובת המצערת הן גימיק ולא יותר מזה גם במצב Extreme אני לא מרגיש שינוי משמעותי לעומת Normal, מה שכן משתנה הוא המומנט של הרכב (מורגש רק במדידת זמנים) וכמובן שהרעש עם Backfires שעושים חשק ללחוץ עוד ועוד.

ההרצאה על מסע בזמן תחל לפני 10 דקות...

פורסם
ראשית נהניתי לקרוא

שנית, בעניין הנוחות אני ממש לא מסכים, יחסית למכוניות ספורט אחרות המגאן גם בגרסתה זו, נוחה מאוד. אני אומר זאת לאחר נהיגה של אלפי ק"מ בה ובהשוואה למכוניות ספורט אחרות עליהן נהגתי/נוהג.

אין להשוות למשל מול סיוויק type r fn2 שהיתה הרכב הקודם שלי, רכב בו אישתי לא סבלה לנסוע או ליאון CUPRA עליו אני מדי פעם נוהג.

ומהצד השני, יוצא לי לא מעט לנסוע ב RCZ (שגם נמצאת במשפחה) אשר אולי רכה טיפה יותר אולם הרבה יותר קלסטרופובית ובעלת פחות מרווח רגליים מקדימה.

באשר ל Torque Steer, מעולם לא הרגשתי, גם כשלחצתי את הרכב (דווקא הקליאו ספורט mk1 שהיתה לי מזמן סבלה מזה הרבה)

אני ממש מסכים כי תוכניות שינוי תגובת המצערת הן גימיק ולא יותר מזה גם במצב Extreme אני לא מרגיש שינוי משמעותי לעומת Normal, מה שכן משתנה הוא המומנט של הרכב (מורגש רק במדידת זמנים) וכמובן שהרעש עם Backfires שעושים חשק ללחוץ עוד ועוד.

 

בנסיעה מנהלתית אכן אין שימוש לתצורות המצערת. אולם בנהיגה ספורטיבית בכלל ובמסלול בפרט יש הבדלים. במסלול שהוא טכני , נהיגה באקסטרים תגרום להרבה יותר כניסות לתת היגוי ולההיפך, במסלול עם ישורות תרצה את האקסטרים בכדי לצאת מהר יותר מהפניה.

×
×
  • תוכן חדש...