Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסתבר שיש לי רישיון S2 שקניתי ב-2008, שיחקתי כמה ימים במצטבר וזהו. מאז לא נגעתי בזה.

אולי ניתן לזה עוד ניסיון עכשיו כשמתחיל החורף ויש פחות מה לעשות בחוץ :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לאחר כמה שעות חיפוש באינטרנט נתקלתי בשרשור עדכני לגבי LFS:lol:

לא תיארתי שזה יהיה בפורום הזה אבל טוב שכך!

בעוד כשבוע וקצת אני מזמין את ההגה FANATEC CSR ..בונה לי עמדת PLAYSEAT . ואשמח להצטרף אליכם!!

 

אעדכן בהמשך גם את פרויקט ה-PLAYSEAT שיצא לפועל.:-P

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

פורסם

חבר'ה, iRacing. למרות שהוא עולה הון ולמרות שבזמן האחרון אני משחק מלא LFS בשביל להתחרע בדריפטים.

 

iRacing יצאו עם promotion של 50% הנחה לזמן מוגבל - הנה: http://www.iracing.com/half-off/

 

לגמרי שווה 49 דולר לשנה. לגמרי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

50 דולר לשנה (100 ברגיל) ועוד 15$ על כל מסלול וכל רכב... נניח 15 רכבים ומסלולים יחד (שזה לא הרבה בכלל כשכל רכב מציע חוויה שונה לחלוטין) ועוד שנתיים לא במבצע - 15*15 פלוס 50 פלוס 100*2 - 1900 שקל.... רק ל3 שנים וזה עוד קצת מסלולים ורכבים .

פורסם

הרכבים שמקבלים בחינם מספיקים בשביל להעביר כמה חודשים בשקט. לא צריך לקנות כל מסלול וכל רכב, רק אם מתחילים להתחרות ברצינות (ואז זו חוויה שלא מקבלים בשום סימולטור אחר).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין פריצה?

 

תוסיפו עוד קצת כסף וכבר תקנו גרוטאה, ותהנו הרבה יותר תאמינו לי.

 

יש גבול כמה אפשר לשלם על משחק שמה שלא יעשו, לא ירגיש כמו במציאות.

 

 

שוב, אם המחיר היה סביר, כמו 200 דולר ככה לכל החיים וכל האקסטרות פתוחות, זה שווה.

ואם כבר שיעור בכלכלה, היו יותר קונים של המשחק.

פורסם

iRacing

rFactor

Live for Speed

Race07

STCC

GTR Evolution

GTR and GTR2

 

יש גם את הסימולטורים האלה :)

 

רק נבחר.-ובעקרון שלא יהיה הוצאות מיותרות על כל רכב\מסלול לשלם זה כבר יהיה טו מאצ'.

אף אחד מאיתנו לא אדע עד כמה הוא או החבר יתמיד.:?

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

פורסם
אין פריצה?

 

תוסיפו עוד קצת כסף וכבר תקנו גרוטאה, ותהנו הרבה יותר תאמינו לי.

 

יש גבול כמה אפשר לשלם על משחק שמה שלא יעשו, לא ירגיש כמו במציאות.

 

 

שוב, אם המחיר היה סביר, כמו 200 דולר ככה לכל החיים וכל האקסטרות פתוחות, זה שווה.

ואם כבר שיעור בכלכלה, היו יותר קונים של המשחק.

 

זה לא המשחק. בתור סימולטור הוא טוב - הכי טוב - וגם הגרפיקה מצויינת והכל נהדר. אבל זה לא משהו שאתה עושה בשביל הקפות להנאתך, זה סימולטור מירוצים נקודה. אתה לא עושה שם דריפטים כי אי אפשר, ואתה לא יכול לעלות עם כל מכונית על כל מסלול (אלא בהתאם לליגות שמתקיימות באותו זמן). אתה לא משלם בשביל המשחק, אתה משלם בשביל להתחרות. מחיר סביר מאוד ביחס לתמורה עבור מי שבאמת לוקח את זה ברצינות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

משהו שתמיד תהיתי, אם IRACING כ"כ ריאליסטי, איך זה שלא ניתן ממש לעשות בו דריפטים ? יש פה ושם סרטונים אני יודע, אבל בכולם ההחלקה יחסית "מקרית" ולא נשלטת באופן חופשי כמו בLFS שממש מאפשר לשחקן מיומן להחליק בדיוק לפי הקו שירצה בכל פעם מחדש.

 

וגרוטאה ב2000 שקל (כפול עשר בתכלס אחרי כל ההוצאות אז אין מה לדבר אבל שיהיה) ממש לא תחליף נהיגה במכוניות מסלול ומסלולים אמיתיים תוך כדי תחרות עם המון נהגים מעולים ברשת, ריאליזם גבוה מאוד ותחושה מעולה מההגה ... אלא אם אתה מתכנן להתחרות עם 10 חברים על כבישים ציבוריים ולנסוע עם הגז ON/OFF עד שתעשה תאונה ונגמר.

פורסם
משהו שתמיד תהיתי, אם IRACING כ"כ ריאליסטי, איך זה שלא ניתן ממש לעשות בו דריפטים ? יש פה ושם סרטונים אני יודע, אבל בכולם ההחלקה יחסית "מקרית" ולא נשלטת באופן חופשי כמו בLFS שממש מאפשר לשחקן מיומן להחליק בדיוק לפי הקו שירצה בכל פעם מחדש.

 

וגרוטאה ב2000 שקל (כפול עשר בתכלס אחרי כל ההוצאות אז אין מה לדבר אבל שיהיה) ממש לא תחליף נהיגה במכוניות מסלול ומסלולים אמיתיים תוך כדי תחרות עם המון נהגים מעולים ברשת, ריאליזם גבוה מאוד ותחושה מעולה מההגה ... אלא אם אתה מתכנן להתחרות עם 10 חברים על כבישים ציבוריים ולנסוע עם הגז ON/OFF עד שתעשה תאונה ונגמר.

 

המכוניות שם הן ללא יוצא מן הכלל מכוניות מירוץ, עם צמיגים אוחזים וכיול לא מתפשר. הדבר הכי קרוב לדריפטים הצלחתי לעשות עם המוסטנג, זה אפשרי אבל לא קל. אני משער שגם במציאות, עם מכונית כביש הרבה יותר קל לעשות דריפטים מאשר עם מכונית מירוץ מאותן סיבות (יותר פרוגרסיביות על המגבלות).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

ככה גם בLFS, תנסה להכנס להחלקה עם GTR.

גם המכלולים והכיוונים לא מתאימים. (הרכב מכוייל לאחיזה, ואתה דורש איבוד אחיזה).

 

אני לפחות עושה דריפטים בLFS עם המכוניות מהשורה השניה מלמעלה (ההנעה אחורית עם הטורבו, והפורשה עם מנוע 3L שישה צילינדר), הכי כיף איתם.

 

פעם התקנתי בידיוק לחמש דקות מוד של דריפטים (מכייל את הרכב לדריפט), אבל אני לא משתמש בו, כי אין אתגר, הרכב שומר על דריפט לבד, זה לא כיף.

 

רוצים נעלה כמה סרטונים? (אני משחק עם עכבר).

פורסם

חבריי מקווה שבאמת יזוזו פה העניינים!

הזמנתי כבר סט של FANATEC .

בזמן הקרוב מתחיל לבנות PLAYSEAT כרגע אני יושב ומשרטט בSolidWorks למעוניינים בקבצים אני אשלח את השרטוט(אולי גם עם מדריך קצרצר)

 

עוד נראה פה קבוצה כחול לבן?:wink:

פרויקט בניית PLAYSEATּ+הגה FANATEC

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?467300

הפרויקט שלי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=237666

פורסם

כרגע אני בתהליכים של תכנון כיסא מMDF.

אין לי מקום לשים משהו גדול (חי באופן זמני אצל ההורים של אשתי) אז צריך משהו מתפרק ופשוט.

 

יהיה מעניין לארגן קבוצה ואפילו לאחד פנים מול פנים כמה אנשים בשביל לשחק.


×
×
  • תוכן חדש...