Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש גבול למה שהמשחק יכול לתת.

 

אין חצי גז.

 

גם בדוושות משחק, לא נראלי שאתה תקבל הרגשה של רכב אמיתי.

באופן כללי, ברכב אמיתי אתה לוחץ גז לפי תחושה של משיכה. (אם אתה רוצה האצה למרחק קצר, אתה לא תלחץ פול גז, אלה תלחץ בהתאם למה שאתה מרגיש.)

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בLFS נוהגים עם הגה איכותי, אני מתאמן מעל 7 שנים בLFS.

מתי שהיה את האתר הרשמי היינו מקיימים מירוצים בS2, מירוצים רגילים ואפילו בסגנון MDC וKing of Drift.

 

אני מכיר לפחות עשרה אנשים שמתאמנים בLFS קבוע, ומשפרים את הרגלי הנהיגה שלהם באופן קיצוני, כמה חבר׳ה גם זכו במספר תארים בתחרויות דריפט בארץ ובחו״ל.

 

אולי יצא לאור אתר חדש בקרוב :)

 

JEP.

פורסם
איזה מחשב צריך בכדי לשחק בצורה טובה בLFS?

 

כל מחשב ממוצע מריץ את המשחק טוב

רק לוודא חיבור טוב ואיכותי לאינטרנט כדי למנוע לאגים במשחקי רשת

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

פורסם

נו באמת , אל תתפסו טרמפ על פורום דיטליינג.

בשביל זה יש אופ טופיק ואפשר לפתוח שרשור ייעודי , אל תעשו מזה FXP עם עשרות תתי פורומים.

ממש נגד.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

סימולטור טוב להשיג פריצה למי שלא מעוניין להשקיע כסף , גם לא בעייתי בניגוד למה שפותח השרשור רשם

אני עם הגה אומנם פשוט וישן אך גם הוא מעביר יחסית טוב את הסימולטור

אם מישהו צריך עזרה בפריצה מוזמן לשלוח ה"פ

פורסם

מה הבעיה להשקיע חד פעמי 200 ש״ח על קניית רישיון?

מה שממש לא אהבתי בG27 זה את קוטר ההגה, הוא קטן יחסית לG25.

 

אצלי הG25 כבר כחמש שנים, הוא אחד מהראשונים שנחתו בארץ. חוץ מהשיפטר שנדפק ואני פשוט מתעצל לפתוח ולתקן.

 

JEP.

פורסם
מה הבעיה להשקיע חד פעמי 200 ש״ח על קניית רישיון?

מה שממש לא אהבתי בG27 זה את קוטר ההגה, הוא קטן יחסית לG25.

 

אצלי הG25 כבר כחמש שנים, הוא אחד מהראשונים שנחתו בארץ. חוץ מהשיפטר שנדפק ואני פשוט מתעצל לפתוח ולתקן.

 

JEP.

ממש לא בעיה להשקיע חד פעמי 200 שח וברגע שיהיה לי כסף מזומן פנוי אני אקנה את הסימולטור

נכון לעכשיו עקב קוצר במזומנים פרצתי אותו ( אני צעיר ממכם ואין ברשותי עבודה קבועה )

פורסם

אפשר לרכוש את הרישיון דרך כרטיס ויזה או לטעון כסף בויזה נטענת בדואר.

ואל תדאג, אני לא כזה מבוגר, סך הכל בן 20 ורכשתי את הרישיון בערך בגיל 14 :)

 

בכל מקרה, השקעה חד פעמית שווה.

 

JEP.

פורסם

אחד המשחקים היחידים בעולם שלא אעז לפרוץ.

אין לי רישיון ואני גם לא אקנה אחד כי אני מכיר את עצמי, אין לי הרבה זמן לזה וגם כשיהיה לי זה דורש ציוד נורמלי ולא מקלדת מתסכלת. אבל עדיין לא העזתי לפרוץ אותו. מהמעט שראיתי הבנתי שזה סימולטור לכל דבר, ולצוות העצמאי שפיתח את זה מגיע את הכבוד ע״י רכישה

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.


×
×
  • תוכן חדש...