Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניתן לרכוש אותו בחנויות הדיסקים והמשחקים השונות בארץ או שרק באתר ?

They ignore you now but they will need you later, thats life

פורסם

 

 

אפשר מדריך לקניה או משהו?

המחיר של המשחק הוא 2$ או שזה גרסת נסיון?

-I'd rather loose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car, is your story, so don't let someone else write the book. -Moog 

 

פורסם

ע״פ האתר רישיון s1 עולה 12£ ורשיון s2 עולה 24£.

 

אחד הסימולטורים הכי מהנים שנהגתי בהם.

הרבה זמן אפשר לשרוף על המשחק הזה במטרה לקצץ עוד כמה שניות מהקפה.

מה שכן, צריך ציוד איכותי בשביל להוציא ממנו את המקסימום.

פורסם

אם כבר משקיעים כסף, עדיף את הS2.

 

S1 זה מכוניות דומות לדמו, רק עם טורבו חלש.

 

S2 זה יותר GTR כזה, מכוניות מסלול נטו.

 

אני פרצתי, אבל נהנה יותר לשחק עם המכוניות של S1 עם הטורבו. (ומידי פעם עם ה"איביזה" משופרת למסלול של הS2 אם אני לא טועה)

פורסם
זה פאקינג 120 ש"ח למשחק הכי טוב לנהיגה שיש כיום בשוק.

 

כמה קמצן אפשר להיות?

 

אני לא קמצן, אין לי מחשבים חזקים, אז פרצתי כדי לראות שהכל פועל טוב.

 

למה אני לא קונה למרות שהכל פועל טוב, כי כבר קצת נמאס, חוץ מזה זה הראש של הישראלי המצוי.

פורסם
מהמשחק בכלליות או מהטורניר?

 

לא צילמנו בטורניר.

 

 

מהמשחק בכללי אני יכול למצוא ביוטיוב.

מעניין לראות את יכולות חברי הפורום. :)

פורסם
כולם כאן משחקים עם הגה?

ניסיתי עם המקלדת וזה דיי סיוט, יותר מידי כפתורים וקשה לתמרון.

 

 

על הדקה הראשונה הבנתי שמקלדת זה על הפנים.

רק עכבר.

גז וברקס והגה בעכבר.

הילוכים וכל שאר המקשים במקלדת.

פורסם

ואיך אתה לוחץ רק על חצי גז?

זה בלתי אפשרי כי כמו בחיים האמיתיים, ברכב עם מספיק כוח והנעה אחורית, אם אתה מתחיל לשחק יותר מדי עם הגז ושם פול גז ומשחרר כמה פעמים, אתה פשוט תסתחרר.


×
×
  • תוכן חדש...