Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלא נקבל כזאת:-) :

alfa3.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

מכיוון שלאלפא אין היום פלטפורמות שלהם עבור רכבים, הם נאלצים להשתמש בפלטפורמות של יצרנים אחרים, בעיקר פיאט (מיטו זה בעצם פונטו עם עיצוב וכיול אחרים, ג'ולייטה זה בראבו ועוד) שאין לו הנעה אחורית. לדגם הבכיר 8C השתמשו בפלטפורמה של פרארי/מזראטי (?) עם מנוע V8 מדהים למשל (גם של פרארי רק קרטר לא ייבש).

בשביל אלפא מזדה MX זאת מציאה, כי מדובר על פלטפורמה הנעה אחורית מאוד נחמדה.

 

זה באמת יזרים דם חדש לאלפא, הנעה אחורית במחיר יחסית סביר שאנשים רבים יוכלו להרשות לעצמם (לאומת מחיר של 8C שלא בדיוק סביר עבור רובינו).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הפלטפורמה של ג'ולייטה היא פיתוח של פיאט C (פלטפורמה של רכבים כמו בראבו). מתלים שונים מאלו של בראבו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני מתנחם בעובדה שבניגוד לאלפא ספיידר הנוכחית (939), זאת תהיה הנעה אחורית.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

מה שנקרא טובעים השניים מן האחד..

שתי חברות, כל אחת מהן נושאת היסטוריה עשירה, הווה אפור ועתיד בלתי ידוע, ויותר מזה, בעלי הבית שלהן, פורד ופיאט לא ממש יודעים מה לעשות איתן.

בשנים האחרונות אלפא החלה לאבד את זכות הקיום שלה, בדומה לסאאב, ונשענת בעיקר על עיצובי יתר מצועצעים ושחזור פריטים מההיסטוריה שלה.

מאזדה הינה חברה קטנה יחסית, וללא תקציבי פיתוח משמעותיים נאלצת לייצר וורסיות משלה על פלטפורמות של פורד, ורמת המכירות בהתאם.

מה אחת יכולה לתרום לשנייה ?

האמת, לא הרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

1. מאזדה כבר לא בבעלות של פורד.

2. הפלטפורמות של המשותפות (פיאסטה-2, פוקוס-3, מונדאו-6) פותחו ע"י מאזדה ולא פורד.

מאזדה יכולה לתרום לאלפא את הפלטפורמה הכי טובה מסוגה בתעשיה. אלפא יכולה להפוך את הייצור שלה לכלכלי (בגלל נפח ייצור נוסף).

ביחד הן ייצרו את הרכב ספורט המושלם ברמת המחיר שלו.

emotion of motion

פורסם

ללא הגב הכלכלי של פורד מאזדה לא היתה שורדת, ובמקרה הטוב היתה נבלעת בחברה יפנית אחרת.

מאזדה השקיעה הון עתק בפיתוח מנוע הוואנקל, למרות שהיה ברור להם שאין לו שום יתרונות על פני מנוע בוכנה שגרתי, וההשקעה האדירה שלה מישכנה את עתידה.

אלפא הפכה מחברה ממשלתית לבעלות פיאט ב 86', מה שלא ממש סייע לה להפוך ללהיט, אפילו באיטליה.

ללא הצלחתה (היחסית) של ה 156 גם אלפא היתה עוברת לדפי ההיסטוריה, ומחברה שנחשבה בעבר למובילה טכנולוגית היא הפכה ליצרנית פיאטים מקושטות, בדיוק כמו לנצ'יה.

חבל, אבל ככה זה בטבע - רק החזקים שורדים.

ואגב, ממכונית ספורט בודדת אף יצרן לא יכול להחזיק מעמד, בטח לא שניים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

לי זה נותן שביב של תקווה שעוד נראה מאלפא מכונית מוצלחת. מהמכוניות מבוססות פיאט לא ראיתי דברים מעניינים, דווקא מאזדה כן חברה שעשתה פיתוחים מעניינים.

 

נראה כאילו הם מנסים לחקות את מה שטויוטה וסובארו עשו עם ה-BRZ וה-GT86.

 

סה"כ נשמעת יוזמה מבורכת, אבל ימים יגידו אם הרכב יהיה מוצלח ומה יהיה מחירו המופקע.

פורסם

תזכרו את היום הזה כיום שבו פיאט רצחה את אלפא. במקום לתת לה דחיפה (ולא חסר להם איך - לא מבחינה עיצובית ולא מבחינה התנהגותית) הם זורקים אותה לחברה אפרורית, שחוץ מפלטפורמה טובה (נניח) לא יכולה לתת כלום. באמת שכבר עדיף שיעבירו אותה לקונצרן פולקסוואגן.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...