Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאזדה השקיעה הון עתק בפיתוח מנוע הוואנקל, למרות שהיה ברור להם שאין לו שום יתרונות על פני מנוע בוכנה שגרתי, וההשקעה האדירה שלה מישכנה את עתידה.

 

מה עם מנוע מבוסס מחזור מילר, למה לא המשיכו את פיתוחו? (הראה ביצועים טובים בקסדוס 2.3 שלא יובאה כאן).

משכנתא זה קל

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עניין הזנחת אלפא/לנצ'יה (ולא פרארי) הוא כן אמיתי. די במבט על מצבת הדגמים הקיימת כיום של אלפא או לנצ'יה כדי לראות זאת.

כמה יצרנים אתה מכיר אשר מציעים שני דגמים בלבד (אלפא)?

 

עם זאת, לאחרונה יש יותר ויותר סימנים כי המגמה הזו מגיעה לקיצה. אלפא 4C, ג'וליה, משחתת מדרכות, מחליפה ל166, דגם חדש למיטו ב2014 וכעת גם הספיידר המדוברת.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אין דבר כזה העתקה, די כבר עם הבולשיט הזה, אני יכול לאמר שהחורה של ה6 הבאה מהתמונות נראה זהה לסונטה הנוכחית, עיצוב שהועתק על ידי לקסוס לGS החדשה, די כבר. .

בדיוק.

לכל המכוניות החדשות יש אלמנטים משותפים בעיצוב. יכול להיות שמותג מסויים התחיל עם משהו חדש, לדוגמה פס לדים בפנסי חזית באאודי ובהמשך השימוש בזה נהיה נפוץ. לקרוא לזה פשוט העתקה זה כמו לקרוא לאדם העתק של אדם אחר, כי יש לו 2 רגליים ואוזניים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רגע, תעצרו עם הקללות.

יש פה מישהו שחושב משהו נגד מזדה MX5 ?

זאת הרודסטר הנמכרת ביותר אי פעם, יש לה את כול מה שרודסטר צריכה.

אלפא חייבים מכונית כזאת בשביל לחזור לעניינים ובגלל ששתי החברות בהפסדי ענק הם החליטו לעשות את זה ביחד.

הייתם קונים בנטלי ש 50% מהחלקים שלה עושים שימוש בדגמים זולים של פולקסוואגן אבל לא הייתם קונים אלפא שמשתמשת בחלקים של הרודסטר הכי טובה בשוק?

 

אני מבין את הכאב של האלפיסטים שאלפא היא כבר לא אלפא והג'ולייטה הייתה חייבת גרסת 6 צילינדר בשביל להיות אלפא.

אבל פה מדובר ב MX5, אין פה שום דבר רע

אייל

פורסם
שכחת לציין גם 4 גלגלים ודלתות, פנסים וכו'. אתה מייחס ל2 הרכבים יותר מדי דמיון משותף.

 

אתה משווה תמונות של מכונית קונספט לתמונות של רכב סדרתי.

ברור שהקונספט תמיד ייראה טוב יותר בזכות אלמנטים (גלגלים ענקיים, מראות דקיקות, פגושים אגרסיביים שלא עומדים בתקני בטיחות וכו') שלא יהיו ברכב הסופי.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

מאזדה דווקא טוענים כי הקונספט הנ"ל יגיע לייצור (בדמות ה-6 החדשה) ללא שינויים רבים. ברור כי הרכב הסדרתי יהיה שונה מעט, ככל הנראה בכל מיני אלמנטים קטנים, לאו דווקא עיצוביים.

כך או אחרת, זה לא הנושא כאן.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

איזה זכות קיום יש היום בדיוק לאלפא אם המכוניות הנוכחיות שלה? ממתי ישראל היא שוק רלוונטי בכלל? אז בסדר, היונדאי רוצה את השוק הישראלי. נחמד. אבל זהו. כל השארמייצרים מכוניות ל-ע-ו-ל-ם. לא היינו ולא נהיה שוק שעל פיו נופל דבר. מאזדה חברה במקום טוב במכירות בעולם, פה היא פשוט מלכת הליסינג בשוק של 70% רכבי ליסינג. מה גם, שאתם שוכחים את קטגוריית MPS. ה3 הייתה ועדיין שלדה נהדרת והוכחה לזה שמכונית "סתמי"ת יכולה להיות פאן (ממש כמו הפוקוס דור 1 ו-3).

 

אם תסתכלו על מפת השוק, כדי להשאר חדשניות ורווחיות לבעלי המניות, חברות מחוייבות להוציא מקס' דגמים במינ' מו"פ. זו הסיבה ש VAG לדוגמא מחרבן מכוניות כמו שהן. ירידה ברווחיות של 102 מיליארד $ זה משהו שקשה להסביר לבעלי המניות. אלפא היא לא פורש/פרארי/מזארטי. הדגמים שלה לא מספיק רווחיים פר יחידה כדי להוציא מכונית בשנה-שנתיים. היא חייבת שתפ"ים כאלו.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם
איזה זכות קיום יש היום בדיוק לאלפא אם המכוניות הנוכחיות שלה? ממתי ישראל היא שוק רלוונטי בכלל? אז בסדר, היונדאי רוצה את השוק הישראלי. נחמד. אבל זהו. כל השארמייצרים מכוניות ל-ע-ו-ל-ם. לא היינו ולא נהיה שוק שעל פיו נופל דבר. מאזדה חברה במקום טוב במכירות בעולם, פה היא פשוט מלכת הליסינג בשוק של 70% רכבי ליסינג. מה גם, שאתם שוכחים את קטגוריית MPS. ה3 הייתה ועדיין שלדה נהדרת והוכחה לזה שמכונית "סתמי"ת יכולה להיות פאן (ממש כמו הפוקוס דור 1 ו-3).

 

אם תסתכלו על מפת השוק, כדי להשאר חדשניות ורווחיות לבעלי המניות, חברות מחוייבות להוציא מקס' דגמים במינ' מו"פ. זו הסיבה ש VAG לדוגמא מחרבן מכוניות כמו שהן. ירידה ברווחיות של 102 מיליארד $ זה משהו שקשה להסביר לבעלי המניות. אלפא היא לא פורש/פרארי/מזארטי. הדגמים שלה לא מספיק רווחיים פר יחידה כדי להוציא מכונית בשנה-שנתיים. היא חייבת שתפ"ים כאלו.

 

 

דווקא על ה-MPS לא מצאתי רשמים כ"כ טובים. העיתונות האנגלית מציינת בעיקר שהיא נותנת תמורה טובה לכסף, אבל בכל המבחנים ההשוואתיים היא מסיימת אחרונה.

פורסם

אני חושב שיש כאן אנשים שמבלבלים "יצרן נישה" עם "יצרן כושל". לצורך הבהרה, קיטרהאם זה יצרן נישה. מזדה זה יצרן כושל. החיבור הנ"ל רק מדגיש עד כמה עלוב הניסיון הזה של פיאט להרחיק את אלפא רומאו מאיזשהו צל-צילו של מכירה לקונצרן אחר, אפילו במחיר של הרס המותג (זה לא שאין לפיאט מספיק פלטפורמות לכל מה שהם יכולים לחשוב עליו, בין שלל חברות הבת והשותפויות).

בטח מנכ"ל מזדה קפץ מאושר כשהציעו לו את העסקה. סוף סוף יש לו משהו נוסף לרכבים מאשר "ווואווו סקייאקטיב יציל את הפלנטה ויחסוך דלק!!!!!11111".

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

1. ואולי לא הבנת בעצמך. יצרן נישה יכול להיות יצרן כושל ויכול גם שלא. לצורך העניין, מאזדה היא יצרן נישה, הגם כי קייטרהאם מייצרת מוצר הרבה יותר ספציפי ועל כן היותו יצרן נישה מובהק יותר. מדוע מאזדה הוא גם יצרן נישה? מכיוון שמאזדה מדגישה את הפנייה לנהג כמאפיין בולט במכוניותיה. מתאים לך? יופי. לא מתאים לך? אל תקנה.

גולף/קורולה הינם מוצרי צריכה המוניים חסרי ייחוד (אחרת, לא היו הופכים למוצרי צריכה המוניים).

 

2. לא הבנתי את ההתלהמות בקשר לסקייאקטיב. קודם כל, אני מקווה שברור לך כי מדובר על גישה, לא טכנולוגיה ספציפית. הגישה הזו גורסת שלפני שפונים לחידושים מהותיים, יש לשפר ולייעל את הקיים וליישם בעתיד, לפי אותו העקרון, חידושים קיימים בתעשיה. גישה ראויה להערכה, כאשר עבור מאזדה כיצרן בעל יכולות מוגבלות בהשוואה לאחרים מדובר על פתרון מעשי.

אני מאמין שאם פרוייקט שיתוף הפעולה בכל הקשור למיאטה יצליח, אין סיבה מדוע קונצרן פיאט לא ירוויח מהנסיון של מאזדה בכל הנוגע לשיפור וייעול החומרה הקיימת.

* ייתכן וגישה כמו סקייאקטיב (לדוגמא: הפחתת משקל) טובה יותר מכל מיני וירטואוזים טכנולוגיים (מערכות עצור וסע למיניהן).

 

3. אין כאן שום עליבות ושום הרס המותג. 159 (רכב מעולה) משתמשת במנוע ופלטפורמה של ווקטרה (לא רכב מעולה). GT/156 הן בכלל טיפו. אם שימוש בבסיס המיאטה נחשב לעלוב, אז אני לא רוצה לדעת מה זה אומר על הנ"ל.

המיאטה (הנעה אחורית, אגב) היא מכונית מעולה לכל הדעות (מבחינת מה הוא מציע לעומת מה הוא אמור להציע) ואיכויות הניהוג של המיאטה מוכרות אף הן. איפה הבעיה כאן?

אלפא רומיאו, למיטב הבנתי, לא תדביק את סמלה על המיאטה ותשגרה לאולמות התצוגה, אל תשתמש בבסיס המעולה הזה כדי ליצור, בתקווה, רכב עוד יותר מעולה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מכיוון שלאלפא אין היום פלטפורמות שלהם עבור רכבים, הם נאלצים להשתמש בפלטפורמות של יצרנים אחרים,

 

הפלטפורמה של הג'ולייטה עצמאית לחלוטין ומשמשת בעצמה כפלטפורמה לרכבים אחרים (דודג' דארט למשל)

 

 

. הדעיכה של המותג דיי ברורה.

 

ברורה למי? השנה הזו קשה מבחינת היצע הדגמים אך עד 2015 יהיו לאלפא יותר מ7 דגמים שונים בשוק וריינג' מאוד גדול של דגמים: רכב קטן על פלטפורמת ה500 (2014), מיטו מחודשת + מיטו 5 דלתות (2014),ג'ולייטה סדאן + סטיישן (סוף 2012), SUV (2013), 4C שתיוצר בייצור סידרתי ולא מוגבל (2013), ג'ולייה (2014), מילאנו-רכב גדול מהג'ולייטה (2015),GT חדשה ועכשיו עוד ספיידר קטנה. בקיצור, יש המון למה לצפות.

 

איזה זכות קיום יש היום בדיוק לאלפא אם המכוניות הנוכחיות שלה? הג'ולייטה זכתה בסגנות מכונית השנה באירופה 2011 (ניסאן לייף זכתה), וזכתה בתואר מכונית השנה במיספר ארצות ביבשת הישנה. מספרי המכירות משביעים רצון והעתיד עוד לפניה.

מאזדה חברה במקום טוב במכירות בעולם, האמת שממש לא. מאזדה היא חברה זניחה בכמות המכירות בשוק העולמי.

 

מבחנתי כחובב רכב, כל אלפא חדשה ועוד בתצורת רודסטאר, בטח ובטח עם הבטחה לשילדה מצויינת זאת חדשות גדולות וטובות.

בשיא הכנות אינני מבין את חיצי הביקורת כלפי הזיווג שבדרך.

כחובבי מוטוריקה אנו אמורים להתרגש מרכב ספורט שכזה או שזה רק אני?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הפלטפורמה של הג'ולייטה עצמאית לחלוטין ומשמשת בעצמה כפלטפורמה לרכבים אחרים (דודג' דארט למשל)

עידן, הפלטפורמה היא פיתוח של פיאט ולא פיתוח עצמאי של אלפא. זה המשך פיתוח של פלטפורמה פיאט C עבור גירסאות עם ביצועים משופרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה רציני?

אתה מבין שאלפא זה חלק מקונצרן פיאט?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

בוודאי. הפלטפורמה הזאת פרי הנדסה של פיאט והיא לא עצמאית לחלוטין, אלא בכלל לא עצמאית. כמו רוב הקונצרנים שמייצרים כמה מותגים ודוגלים באוניפיקצייה, גם בפלטפורמה הזאת נעשה אותו שימוש למספר רכבים. פלטפורמה עצמאית ושימוש שלה למספר רכבים - זה לא ממש בא ביחד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...