Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שטויות. מהנדסי אלפא צריכים להתעסק במכוניות עם volume גבוה כמו הג'וליה. אל תשכחו שיש גם 4C בדרך, וגם יש שמועות על SUV. לליין שלהם חסרה ספיידר והנה דרך מצויינת להשיג אותה. מרקיונה לא הורג את אלפא, הוא מחיה את אלפא.

מאזדה חברת אפרורית? כל המכוניות שלהם יפות ומהנות לנהיגה. ה rx8 מיוחדת גם במנוע וגם בדלתות. הטכנולוגיה שלהם לצמצום בזיהום אוויר (ה SkyActive) שונה מכל הכיוון של התעשייה. זו דווקא אחת החברות המעניינות בתעשייה.

אל תתן לעדרי המאזדה-ליסינג לבלבל אותך.

emotion of motion

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מאזדה חברת אפרורית? כל המכוניות שלהם יפות ומהנות לנהיגה.

כן, במיוחד מזדה 3 ליסינג. פשוט מהממת, יותר יפה מפרארי ומזראטי ביחד.

בצבע כחול היא ניראית הכי יפה.

31SSzTDpxbL._SL500_AA300_.jpg

2010mazda3review_08_opt.jpg

 

עיצוב של מזדה 3 מדור קודם היה הרמוני ובסגנון אופייני למזדה. מזדה 3 מדגם האחרון ניראית מצועצעת, חיוך הזה והעיניים הבולטות הופכות אותה לבימבה לגיל המעבר. ועוד בקליות בולטות - למה הם עשו את זה?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

עיניין של טעם. תחליף "יפות" ב"מעוצבות", בסדר? זה כבר לא סתם קופסא כמו הלאנטיס. תשווה אותה לגולף, קורולה, טידה, סיוויק, פוקוס וכו'. יחסית אליהן מאזדה השקיעו בעיצוב המון.

emotion of motion

פורסם

אני מסכים. אבל כל היצרנים בשנים האחרונות מנסים לעצב את הרכבים שלהם. יש כאלה יצרנים שאפילו מאט מגזימים ויוצאים לשוק עם עיצובים מוזרים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הסיוויק, הטידה והקורולה פשוט מהממות אחת אחת. סובארו אימפרזה בכלל מלכת יופי. וחוץ מהעיצוב, אני לא מבין איך אפשר לקרוא להם יצרן אפרורי כשהם דווקא יצרן מאוד מיוחד ומעניין.

emotion of motion

פורסם

מרוב העובדה שמאזדה הפכה כאן ללהיט (אנומליה בקנה מידה עולמי) אנשים חושבים שהיא יצרן מיינסטרים רגיל. בכל העולם היא יחסית יצרן נישה וכמו שאמרו לפני, הרכבים שלהם דווקא מהמעניינים בקטגוריות הספציפיות שלהם.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
רגע, אז שת"פ אלפא-מזדה זה בסדר, אבל שת"פ פיאט-קרייזלר לא?

זהו איבוד עצמי לדעת של אלפא, וזה בסדר אם זה מה שהם רוצים. לוקחים רכב של מזדה ושמים עליו סמל של אלפא? אולי עם עוד איזו חצאית? נראה לי שמרוב שהם לא רוצים להימכר לקונצרן VAG הם פשוט מאבדים את העשתונות. לפחות כרגע מדובר על מנועים שונים, אבל הכל מיוצר בהירושימה.

 

לנו בישראל, נותר רק לחכות ולראות מי ינקנק אותנו יותר במחיר - היבואן שלא סופר פרטיים כי הוא מוכר לליסינג, או היבואן שסתם נהנה לנקנק פרטיים במחירים מופרכים, כי יש מי שישלם.

1. קודם יש להבדיל בין שת"פ לבין השתלטות.

2. הם לא לוקחים רכב של מאזדה, אלא משתמשים בפלטפורמה מוצלחת מאוד.

3. המנועים שונים והרכבים יהיו שונים.

4. עם כל הכבוד, אני לא בטוח שאלפא (פיאט) הם אלו שאבדו עשתונות.

 

מה אחת יכולה לתרום לשנייה ?

האמת, לא הרבה.

אם כבר זרקת הצהרה שכזו לאוויר, ראוי לנמק אותה.

בכל אופן דווקא יש לא מעט טכנולוגיות אשר יכולות להכלל בעסקת חליפין ביניהן: מנועי טורבו מתקדמים למאזדה, תיבת מצמד כפול למאזדה, יישום הskyactiv על מנועי, שלדות ותיבות ההילוכים של קונצרן פיאט.

 

חבל, אבל ככה זה בטבע - רק החזקים שורדים.

ואגב, ממכונית ספורט בודדת אף יצרן לא יכול להחזיק מעמד, בטח לא שניים.

כפי שנכתב, אלפא לא בדיוק מתכננת ממכונית ספורט או שתיים, אלא יש ארסנל שלם בקנה.

 

לי זה נותן שביב של תקווה שעוד נראה מאלפא מכונית מוצלחת. מהמכוניות מבוססות פיאט לא ראיתי דברים מעניינים, דווקא מאזדה כן חברה שעשתה פיתוחים מעניינים.

156, 147, GT הן דוגמאות למכוניות לא טובות על בסיס פיאט, אם כן...

 

תזכרו את היום הזה כיום שבו פיאט רצחה את אלפא. במקום לתת לה דחיפה (ולא חסר להם איך - לא מבחינה עיצובית ולא מבחינה התנהגותית) הם זורקים אותה לחברה אפרורית, שחוץ מפלטפורמה טובה (נניח) לא יכולה לתת כלום. באמת שכבר עדיף שיעבירו אותה לקונצרן פולקסוואגן.

פיאט לא רצחה את אלפא, למעשה נוצר הרושם כי עד כה מירב המשאבים הושקעו בארה"ב (קרייזלר) וכעת מתחילים לטפל גם במותגי הבית.

 

כן, במיוחד מזדה 3 ליסינג. פשוט מהממת, יותר יפה מפרארי ומזראטי ביחד.

בצבע כחול היא ניראית הכי יפה.

 

עיצוב של מזדה 3 מדור קודם היה הרמוני ובסגנון אופייני למזדה. מזדה 3 מדגם האחרון ניראית מצועצעת, חיוך הזה והעיניים הבולטות הופכות אותה לבימבה לגיל המעבר. ועוד בקליות בולטות - למה הם עשו את זה?

מה הקשר בין פרארי/מאזרטי למאזדה 3 ומדוע אתה מנסה להשוות בין העיצובים של אלו?

בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות, מאזדה 3 הינה בעלת אחד העיצובים המוצלחים. זה שאתה לא אוהב את העיצוב של ה-3 הנוכחית, זכותך.

 

כך תראה המאזדה 6 הבאה:

2011-mazda-takeri-concept-16_600x0w.jpg

לא יודע מה איתך, לדעתי מדובר על עיצוב מעולה.

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

http://www.autoedizione.com/fiat-group-and-mazda-sign-provisional-agreement-for-the-duettottanta/

 

כאן טוענים כי התוצר (מצד אלפא) יהיה ה-2euttottanta.

 

מכל הסיפור הזה לא הבנתי דבר אחד. ה-4C הצפויה להופיע בקרוב הינה בעלת שלדת הנעה אחורית אשר, ככל הנראה, תציג עליונות ברורה על פני השלדה של המיאטה. מדוע להכנס לשיתוף פעולה שכזה, האם בגלל עלויות ייצור נמוכות יותר על בסיס המיאטה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

מה הקשר בין פרארי/מאזרטי למאזדה 3 ומדוע אתה מנסה להשוות בין העיצובים של אלו?

בסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות, מאזדה 3 הינה בעלת אחד העיצובים המוצלחים. זה שאתה לא אוהב את העיצוב של ה-3 הנוכחית, זכותך.

 

כך תראה המאזדה 6 הבאה:

 

 

אם לא הבנת, לא השוויתי עיצוב של מזדה עם מזראטי או פרארי. זה נכתב עם סרקזם.

 

ובקשר לעיצוב מזדה 6 הבאה, זה לא בדיוק עיצוב סופר מקורי.

report-jaguar-xj-to-cost-from-53-775-in-uk1.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היא ניראית טוב, אבל משותף בעיצוב עם היגואר יש יותר ממספר אלמנטים דומים. ברור שזה לא ניראה 1:1.

חזית ממש דומה, קו של הגג כימעט זהה, דלת האחורית וכנף אחורית דומים מאוד. החלק האחורי קצת לוטש בסגנון אסיאתי, אבל עדיין הרעיון של יגואר.  

 

אם היו שמים סמל של יגואר ואומרים שזה אחד הדגמים שלהם, הייתי מאמין.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
1.

 

 

156, 147, GT הן דוגמאות למכוניות לא טובות על בסיס פיאט, אם כן...

 

 

 

כמו שאמרתי בעבר אין קשר בין המכוניות החדשות של אלפא ל-147, GT..

 

המכוניות החדשות של אלפא לא ממשיכות את הקו שאפיין את החברה בעבר.

 

הדעיכה של המותג דיי ברורה.

פורסם

אין דבר כזה העתקה, די כבר עם הבולשיט הזה, אני יכול לאמר שהחורה של ה6 הבאה מהתמונות נראה זהה לסונטה הנוכחית, עיצוב שהועתק על ידי לקסוס לGS החדשה, די כבר.

 

מאזדה הוא יצרן נישה, קטן ומעולה, בדיוק כמו סובארו.

הרכבים של מאזדה מעולים ועצם העובדה שיש עדר ליסינג בישראל מעוותת למרביתכם את הראייה.

 

שיתוף פעולה שכזה נשמע כמו מתכון טוב ל2 הצדדים, זה יכניס כסף נוסף למאזדה דרך ההילה הנוסטלגית של הספיידר ויתן לאלפא את הבסיס הישן אותו הם זנחו בתחילת שנות ה90, אני רק מקווה שידית ההילוכים תצא מהרצפה ולא מהדשבורד :)

 

 

עוד דבר, מישהו כתב שפיאט הפנו את כל המשאבים לקרייזלר ולכן זנחו את אלפא, בולשיט, את אלפא הם שכחו מזמן וקרייזלר נכנסה לתמונה לפני כ3 שנים, זה היה צעד חכם מאוד, פיאט רצו לחזור לארה"ב ועכשיו סוכנויות דודג'-קרייזלר הוסבו לסוכנויות דודג'-פיאט-קרייזלר, פתאום אני רואה דגמים של אלפא ופיאט מוסווים מסתובבים לי ליד הבית, דובלו, דוקאטו וכד' וזה עושה לי טוב, יש פה שוק מצויין ופיאט של היום זה כבר לא FIX IT AGAIN TONY .

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...