רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמתי לב לתופעה מאוד מוזרה .. גנבו לי ולכמה טויוטות פלסטיקים מתחת לפנסים אני מדבר על טויטה קורולה 2008 , על השתי פלסטיקים האלה (עיגול) , אחד מתחת לכל פנס קדמי .. עכשיו במוסך רוצים 250 שקל על כל פלסטיק כזה !! מישהו יכול לחשוב למה בכלל הם גונבים את זה ? מה יש להם לעשות עם זה ..
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי סקודה פאביה 2011 1.4 ידנית. כאשר באתי לחדש את הביטוח המקיף דרשו סכום של 3000 ש"ח. סכום הביטוח הוא לנהג מגיל 24 , ודמי השתתפות החל מ 1600 ש"ח תלוי באיזה מוסך. כאשר אני נהג בלעדי ברכב בדרך כלל . מישהו יודע על ביטוח יותר שפוי. כיום שלמתי כ 2650 ש"ח ב 9 מיליון. בכלל לא ברור לי אם ערך המכונית ירד כיצד סכום הביטוח עולה פלאים. הם כול הזמן טוענים שזה רכב מאוד גניב נו באמת מי יגנוב רכב שהוא 1.4 וידני. השמח לקבל הצעות ברכה א.ר
הודעה אחרונה מאת Superdror, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
חגורות בטיחות בנסיעה ברכב , לחגורת הבטיחות תפקיד עיקרי בצמצום הפגיעה והנזק שיכול להיווצר לגוף שלנו בעת תאונה. חגורת בטיחות מצילת חיים וזו לא סתם אמרה, רבים מקלים ראש עם קביעה זו ולא לא לוקחים מספיק ברצינות את העובדה שנסיעה ברכב ללא חגורת בטיחות מהווה סכנת חיים ממשית. חובת חגירת חגורה מעוגנת בחוק, אך שימת הדגש צריכה להיות על שמירת הבטיחות ולא על חשש מקנס מסוים. קציני בטיחות בתעבורה ואני חוק רבים יקפידו יתר על המידה על נושא של חגורת בטיחות עקב התרומה הגדולה שהיא נותנת בעת תאונת דרכים. החגורה מתוכננת כך שמחוברת בשלוש נקודות למושב הרכב ובאופן כזה מחזיקה ביותר שטח פנים של גוף הנוסע, כך במקרה של בלימה פתאומית או התנגשות, גוף הנוסע מאובטח ביותר מקומות. קיימים כמה סוגים של…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
אופל אסטרה ב-112K. 1 2
מאת itsik170- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
מעניין לדעת אם שלמה ישברו את השוק וישאירו את המחיר הזה. כי למיטב ידיעתי גם הרבה מקומות עבודה כבר מציעים לעובדים שלהם את דגם הטורבו. מה שמעניין זה שבניגוד למגאן הטורקית שמוצעת גם במבצע, כאן מדובר ברכב מערב אירופאי לחלוטין. אם המחיר הזה יישאר קבוע, הדבר הזה הולך לעשות חיים קשים ל-MG350, יונדאי i25 וקיה ריו. רק חבל שאין מחיר מיוחד לסטיישן שעדין מוצעת עם המנוע 1600 במחיר של 129,000 שקלים (בעוד הסדאן עם מנוע טורבו עולה 125,000). http://www.wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=3901¤t_lang=1&machine_news=1
הודעה אחרונה מאת שומאכר, -
- 7 תגובות
- 17.6 אלף צפיות
שלום. אני צריך להעביר את הרכב טסט עוד כחודשיים וכבר עכשיו הגיעה אגרת הרישוי שלו. שאלתי היא האם ניתן לפרוס את התשלום (1,100 ש"ח) למספר תשלומים? תודה!
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 805 צפיות
קראתי הרגע באתר של רשות המיסים שניתן לייבא רכב בן עד שנתיים בלבד, ותושב חוזר עד 4 שנים בלבד. כמו כן אפשר לייבא רכב שגילו מעל 30 שנה. אני די מדופרס כי תכננתי לייבא את הרכב שלי מכאן (ארה"ב) לארץ כשאחזור, אך הוא משנת 2003. האם יש בכל זאת איזושהי דרך? או שזה אבוד? האם היה תקדים? למישהו יש נסיון עם זה? תודה
הודעה אחרונה מאת nimnim, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב לאחרונה הרכב שלי עבר תאונה והוכרז כטוטאל לוסט הבנתי כי אוכל לקבל החזר על הזמן שנותר לי באגרת הרישוי (התאונה היתה באוקטובר ואת האגרה חידשתי בספטבמר). רציתי לדעת מהו התהליך שעלי לעשות על מנת לקבל את הכסף. את תהליך ההורדה מהכביש מבצע למיטב הבנתי השמאי וחברת הביטוח (הרכב היה מבוטח בביטוח מקיף). את חידוש האגרה ביצעתי באמצעות האינטרנט. חבר אמר לי שהוא שמע על מישהו שקיבל זיכוי לחשבון הבנק. האם זה נכון? אשמח לקבל אינפורמציה תודה
הודעה אחרונה מאת rahav0192, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4309765,00.html
הודעה אחרונה מאת YNV, -
- 0 תגובות
- 659 צפיות
ברשותי אסקורט 89 3 דלתות מבנה בודי כמו של האר אס. ראיתי שאנשים החליפו מנועים לאסקורט אצלי החליפו למנוע 1600 במקום 1400 עם אישורים. רציתי לדעת אם קיים דגם שאני יכול להשים מנוע טורבו ואיזה נפח ואיזה דגם.
הודעה אחרונה מאת suzuki_98, -
- 6 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
היי, האם מישהו יודע מה הם ההבדלין בין שני הדגמים? ההפרש במחיר בגרסאות האוטומטיות הוא בערך 24 אלף ש"ח, ומעניין אותי לשמוע, מעבר ל24 כ"ס הבדל, מה הם ההבדלים הנוספים. תודה!
הודעה אחרונה מאת asishap, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 45 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
במגזין הגה ישנו מדור קבוע בשם: 'הגה מדרג'. החודש זה יהיה בשיתוף גולשי קארזפורום. וכמובן שיצויין כך. המדור מורכב מעשרה אייטמים. להלן שלוש דוגמאות מגיליון יולי: עשר מכוניות שייתנו פייט במקצועות האולימפיאדה. 100 מטר – דראג במקרה הזה ג'מייקה מפסידה לארה"ב, ולא משנה אם תשים על הקווים את אוסיין בולט לאחר שאכל ערימה של פלפלים חריפים. עם כל הכבוד למכונה האנושית, המכוניות הללו עושות תוצאה של פחות מארבע שניות (!) במירוץ. אה... כן, לא מדובר במאה מטר, אלא מעמידה ל-400 מטר. בתמונה המצורפת תוכלו גם לראות את ההבדל הקטן בין מדינתנו הנאורה ובין ארה"ב. אצלם לא רק שהמדינה אינה מתחסדת ביחסה לספורט מוטורי, אלא אפילו מעודדת אותו – עם מועמדת רשמית מטעם צבא ארצות הברית בתחרויות …
הודעה אחרונה מאת Maor Bracha, -
-
על אילו רכבים נהגתם? אני נהגתי על: טיוטה קורולה סוזקי בלנו מאזדה 6 האודי a3 סיאט לאון [ההודעה נערכה]
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 78 תגובות
- 9 אלף צפיות
אין גבול לחוצפה הישראלית. לקוח שרכש וולבו S40 מהיבואן גילה כי המנוע הוא מתוצרת פורד. (שיגיד תודה..) מייד רץ לתבוע סכום עתק של קרוב ל - 200K על "טרדה, עוגמת נפש והטעייה". ואולי יש מי שחושב שהוא צודק ? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4306186,00.html
הודעה אחרונה מאת dorki, -
-
- 15 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
לילה טוב לכולם,חודש שעבר רכשתי רכב חדש מסוכנות מסויימת,הייתי אמור לקבל את הרכב כבר יום חמישי שעבר ולא קיבלתי,הסבירו לי שהיו להם כמה בעיות ויום ראשון הרכב יהיה אצלי,כאשר התקשרתי אליהם היום אמרו לי שבגלל המבצע הרכב לא הגיע לסוכנות ואין להם מושג מתי הוא יהיה ומה להגיד לי...אין לי בעיה לחכות עוד אבל שיגידו לי תאריך שאני יקבל אותו.אני לא רוצה להראות אחד שלא מעניין אותו כלום פשוט בזבזתי הרבה כסף ואין לאף אחד בסוכנות תשובה לתת לי לגבי הרכב שלי.מה אפשר לעשות במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת borsood, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הרכב שברשותי על שם אמי, ולכן יש לי תו נכה, עשיתי השבוע טסט לשנה לאוטו עם ההנחה באגרת הטסט, אם אני רוצה למכור עכשיו את האוטו הבנתי שכנראה הקונה ייצטרך לשלם את ההפרש על האגרה, האם זה נכון? אם אכן זה מוגבל לזמן מסוים או כל השנה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לפני כחודשיים וחצי רכשתי פאביה חדשה. כבר סיפרתי פה בפורום על הטרטורים שהעבירו אותי לפני קבלת הרכב (הלחיצו אותי להגיע לקחת את הרכב לפני עליית המע"מ - למרות שעדיין הרכב נמכר באותו המחיר...) ועל כך שקיבלתי רכב עם שריטות (שתיים קטנות, אחרי שהגעתי הביתה גיליתי גם שהטסה שרוטה והרכב עם קילומטרז של יותר מ-300 ק"מ, אבל את זה לא ראיתי שם, למרות שיש לי עדים לכך שזה היה מצב הרכב 10 דקות אחרי שלקחתי אותו, ולכן נניח לזה). במעמד הקבלה הסבתי את תשומת לב בעל הסוכנות לכך, הוא ניסה להוריד עם פוליש - לא עזר... הבטיח שנסתדר והלחיץ אותי לשחרר את הרכב כדי שתבוצע התקנת פוינטר. החתמתי אותו על כך שקיבלתי רכב עם שריטות, וכאשר דיברתי על פיצוי הוא הציע הנחה של 200 שקל בהתקנת חיישני רוורס או צביע…
הודעה אחרונה מאת edan82, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
יש משהוא שיודע במקרה הסמלים שבתמונה של איזה רכבים הם? ואם הם שווים משהו או שסתם אבא שלי אסף אותם
הודעה אחרונה מאת tamirlerner, -
VAG מודה בכישלון הDSG7? 1 2
מאת niv-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הQ5 המחודשת מגיעה עם גיר אוטומטי 8 הילוכים במקום הDSG7. השאלה היא האם VAG מודה בכישלון של הגיר הזה?
הודעה אחרונה מאת amiger, -
-
ניידת של משטרת התנועה נוסעת אתמול בלילה באיזור יהוד בלי אורות אחוריים. זה חוקי בכלל???
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
שאלת תם ששמע הרגע פיצוץ לראשונה בחייו. מה עושים במידה ונוסעים, נגיד באיילון. שומעים אזעקה, ומה אז? על פי הפרוטוקולים, אמורים לעצור את הרכב, לצאת ממנו ולהשכב על הרצפה. בחלומות שלי אפילו אני לא אשכב על כביש מהיר, לדעתי זה יותר מסוכן מהאיום מהטיל עצמו. מה עושים במקרה כזה? ברור לי שתושבי הדרום כבר מנוסים במצב (לצערנו), אך מודה באשמה, לי בעצמי לא יצא לחשוב מה עושים במקרה כזה.
הודעה אחרונה מאת ג'יימס, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מישהו ראה מבחן או כתבה על יונדאי I30 CW 1.4 ידנית ?
הודעה אחרונה מאת ch2856, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום חברים, הזמנתי חלק מחו"ל לפני כמעט חודשיים ועוד לא הגיע כלום. אני חושד כי החבילה תקועה במכס ונפלה בין הכסאות, האם יש דרך לבדוק לגבי הפריט במכס? נ.ב. מצאתי כל מיני טלפונים ברשת אבל אין מענה באף אחד מהם. תודה.
הודעה אחרונה מאת broshm, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, לאחרונה נסעתי בכביש מס' 1 ומאחר וראיתי החלטתי לעלות על הנתיב המהיר. ומאז יצא לי לעלות על הנתיב המהיר עוד מס' פעמים. להפתעתי לאחר שנסעתי חוייבתי עבור כל כניסה לכביש ב- 70 ש"ח (כלומר על 4 נסיעות בכביש חוייבתי ב-280 ש"ח נוספים), מעבר לעלות הנסיעה בגין פיצויים והחזרי הוצאות עפ"י חוק וזאת מאחר ולא ביצעתי רישום מוקדם. ראו הוזהרתם !!!!!
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם לפני הכל, עשיתי חיפושים על הנושא ומצאתי המון מידע אבל על דבר אחד לא מצאתי תשובה. היום בבוקר עצרו אותי לבדיקת אלכוהול ונכשלתי. לראשונה מזה 11 שנה שאני נקי מעברות אבל זה כרגע פחות חשוב. השוטר מצא שאני יציב ומתקשר ואמר לי שאני לא נראה לו בככל שיכור (הינשוף הראה אחרת) אבל לא משנה. בקיצור, לקחו לי את הרכב ל 30 יום לחניון בפ"ת. איזה סיכוי יש להוציא אותו משם לפני ה 30 יום האלו? אין לי בעיה עם השלילה אין לי בעיה עם כלום, רק כואב לי על הרכב שהולך לעמוד שם חודש!! אני מעדיף שיעמוד לי בחניה שאני אראה אותו כי אני פנט יש למי לפנות לבקשה להוציא אותו משם לפני תום הפסילה? (כמובן שמישהו אחר יקח אותו). תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת makelovin, -
- 3 תגובות
- 709 צפיות
הרכב שלנו במשפחה נכנס למוסך לתקופה מסויימת ואני צריך רכב נהג חדש בן שמונה עשרה קיימת אפשרות באחת החברות להשכרה עם ביטוח ?
הודעה אחרונה מאת zalmi, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 52 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום לכולם שנתים וחודש עברו מאז הוצאתי את הבראבו השחורה שלי מחדר המסירות של סמלת. רק כדי להזכיר מדובר בבראבו שנת 2010 שחורה , רובוטית רמת אבזור דינמיק כי הבוס התקמצן על הסנסיישן . לינק לעדכון אחרי השנה הראשונה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3092124 ולענייננו היום שנתים וחודש אחרי הרכב גמע כבר 98800 ק"מ על כל כבישי הארץ כאשר אני היחידי שיושב מאחורי ההגה. בשנה הראשונה נתקלתי במספר בעיות שצצו קרוב מאוד למועד קבלת הרכב . הבעיה היחידה שחזרה על עצמה היתה בריחת גז מהמזגן שטופלה במוסך שוב ומאז לא חזרה על עצמה. השנה האחרונה היתה די משעממת מבחינת תקלות כאשר התקלה היחידה הינה החלפת מצבר שהחזיר נשמתו לבורא אחרי שנתיים { זמן סביר אל מול השימוש…
הודעה אחרונה מאת ALÞћÃ, -
-
שלום לכולם, עברתי לפני כ 4 חודשים לדירה שכורה , ובבנין יש חניה ששייכת לכלל הציבור, בלילה מאוד קשה למצוא בה חנייה. היום בבוקר ירדתי לאוטו וראיתי פתק על השימשה, שנכתב בו משהו בסגנון "פעם אחרונה שאתה חונה כאן, ראה הוזהרת יא מאניק".הייתי בשוק, אני גר שם וזו חניה של כולם, ומאוד קשה למצוא חניות באיזור, מה עליי לעשות??? חשוב לי לציין שלא רבתי עם אף שכן, אני בקושי מכיר את השכנים.זה ממש מציק לי כי זה ממש איום על משהו שלא עשיתי לא בסדר.
הודעה אחרונה מאת שימוניק, -
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בואו נצא מנקודת הנחה שיש לי את כל האישורים להעמיד "חניונית". איזה סוג של חניונית כדאי לשים? יש מתקפלות (http://www.ipp.co.il/htm/Heb_BusinessInfo_15280_1_0_0.htm) וראיתי שיש קבועות אבל לא הצלחתי למצא אותן באינטרנט. אשמח גם לקבל המלצה למתקין. תודה! תמר
הודעה אחרונה מאת natco, -
- 30 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
"א' הוא תושב צפון הארץ ולקוח וותיק של צ'מפיון מוטורס. לפני כשנתיים הוא רכש פולקסווגן פולו חדשה עם מנוע TSI ותיבת הילוכים כפולת מצמדים מסוג DSG. זו אינה הפעם הראשונה שאנו מדווחים על סדרת קלקולים בשילוב מנוע וגיר זה, ולא האריכו הימים וגם הפולקסווגן פולו של א' מצפון הארץ פשוט לא הפסיקה להתקלקל. אך מה עשו בחברה? לדבריו, פשוט התעלמו ממנו. " http://cars.walla.co.il/?w=/4714/2587306
הודעה אחרונה מאת daniel_sh, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 644 צפיות
הי חברים, בכוונתי להזמין מסנן אויר INBOX של KN לאחד מהרכבים שברשותי, האם המסנן יעבור את בדיקת המכס או יצריך אישורים כלשהם? אני לא מדבר כאן כמובן על "מזל" של האם ייתפס או לא, אלא על מקרה בו נעצר במכס וערכו נמוך מ75$ כמובן... תודה
הודעה אחרונה מאת GOLF, -
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 341 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- ניקו פ.
- fatboy1340
- davemustaine87
- פאר האורה
- בנטלי
- shaymolcho
- Or05230
- גולדן191
- יבגניפ
- Moshe c
- שימי 85
- הרקוליטו
- Camaro 92
- amosbmw
- SurfHigh
- lanosforce
- Avia
- guy.a
- Yuvalino
- -UC-
- David32
- עדי-אל
- mcshmupi
- שביט
- parnuk
- ברווז
- om2
- Fluffy
- flytomars
- hans
- mottis
- yor2
- yahaga
- Amitbak
- יוני3227
- eladns
- yohai71
- matan_mil
- גור אדם
- ישה
- Tal7
- TheArcane
- Itzik-b
- SlowRide
- Michazzz
- nadavd4
- yoni162
- rolling_stony
- נעם101
- רכב פשוט ואמין
- Supertigre
- Night Driver
- M H
- ofralon
- טויוטה סופרה
- בנס
- לב טוב
- Gavrik
- Assafo2
- רפי לין
- לירון .ה.
- Albetx
- פינדר
- falou
