Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4963 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

לאחרונה נסעתי בכביש מס' 1 ומאחר וראיתי החלטתי לעלות על הנתיב המהיר. ומאז יצא לי לעלות על הנתיב המהיר עוד מס' פעמים. להפתעתי לאחר שנסעתי חוייבתי עבור כל כניסה לכביש ב- 70 ש"ח (כלומר על 4 נסיעות בכביש חוייבתי ב-280 ש"ח נוספים), מעבר לעלות הנסיעה בגין פיצויים והחזרי הוצאות עפ"י חוק וזאת מאחר ולא ביצעתי רישום מוקדם.

ראו הוזהרתם !!!!!

פורסם

לכל נסיעה בנתיב יש תעריף,

הוא משתנה בהתאם לעומס בכבישים.

כבר נכתב כאן בעבר על השימוש בנתיב,

כאשר ניתנים קנסות לאנשים שלא מבצעים רישום מוקדם.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האזהרה אכן במקומה, אלא שהיא אמורה להיות מכוונת אליך ולשכמותך. השילוט בנתיב המהיר ברור מאין כמוהו, רק אוברחוכמים מתעלמים ממנו ומקווים לחמוק מתשלום הקנס.

זה מזכיר לי את כביש 6 בתחילת דרכו, כשאנשים נהגו להתעלם ממכתבי התשלום ואח"כ היו מתבכיינים על כך שניידת של כביש 6 עצרה אותם והחרימה להם את הרכב עד לתשלום האגרה והקנסות.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לפותח השרשור.

אתה יודע מה הכי מטריד אותי במה שכתבת?

 

יש לפחות 3 שלטים לפני הנתיב המהיר שאומרים שזהו הנתיב המהיר.

אם אתה לא מצליח להבחין בהם לפני הכניסה לנתיב, האם זה אומר שאתה גם לא מצליח להבחין בשלטים אחרים?

פורסם
שלום לכולם,

לאחרונה נסעתי בכביש מס' 1 ומאחר וראיתי החלטתי לעלות על הנתיב המהיר. ומאז יצא לי לעלות על הנתיב המהיר עוד מס' פעמים. להפתעתי לאחר שנסעתי חוייבתי עבור כל כניסה לכביש ב- 70 ש"ח (כלומר על 4 נסיעות בכביש חוייבתי ב-280 ש"ח נוספים), מעבר לעלות הנסיעה בגין פיצויים והחזרי הוצאות עפ"י חוק וזאת מאחר ולא ביצעתי רישום מוקדם.

ראו הוזהרתם !!!!!

 

שלום לכולם,

 

לאחרונה חניתי ברחוב במרכז תל-אביב ומאחר וראיתי שבסף המדרכה מסומנים קווים אדומים ולבנים, חניתי שם בכל מקרה כי זה היה קרוב לאיפה שרציתי להגיע. כשחזרתי לרכבי מצאתי כי הוא אינו שם. יתרה מכך, מסתבר שהוא חיכה לי במגרש גדול אליו נגרר כלאחר כבוד, ועם קבלתו נתבקשתי להפקיד כמה מאות שקלים. מי היה מאמין כי עיריית תל-אביב, העיר הגדולה בישראל, מעיזה לחמוס את מכוניותיהם של אזרחים תמימים רק מכיוון שחנו במקום בו המדרכה צבועה בצבע מסוים! ראו הוזהרתם!!!!!

 

בכבוד רב,

 

ד. ביל

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לכל נסיעה בנתיב יש תעריף,

הוא משתנה בהתאם לעומס בכבישים.

כבר נכתב כאן בעבר על השימוש בנתיב,

כאשר ניתנים קנסות לאנשים שלא מבצעים רישום מוקדם.

 

ל'

 

האמת היא שאת הקנס אני עוד מבין, אבל המחיר בפקק הוא 30 שקל וזה ממש מוגזם בשביל קטע של 10-20 קילומטר. ואילו בכביש 6 זה המחיר במקטע של יותר מ 100 ק"מ.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

פורסם

יכל להיות שזה מוגזם, אבל זה המחיר שהם דורשים.

לא מכריחים נהגים להכנס לנתיב, נהגים נכנסים לשם מבחירה,

מי שהמחיר לא מתאים לו יכל לא להכנס ולהמתין כמו כולם בכביש 1 לכיוון מערב בגודש התנועה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שלום לכולם,

 

לאחרונה חניתי ברחוב במרכז תל-אביב ומאחר וראיתי שבסף המדרכה מסומנים קווים אדומים ולבנים, חניתי שם בכל מקרה כי זה היה קרוב לאיפה שרציתי להגיע. כשחזרתי לרכבי מצאתי כי הוא אינו שם. יתרה מכך, מסתבר שהוא חיכה לי במגרש גדול אליו נגרר כלאחר כבוד, ועם קבלתו נתבקשתי להפקיד כמה מאות שקלים. מי היה מאמין כי עיריית תל-אביב, העיר הגדולה בישראל, מעיזה לחמוס את מכוניותיהם של אזרחים תמימים רק מכיוון שחנו במקום בו המדרכה צבועה בצבע מסוים! ראו הוזהרתם!!!!!

 

בכבוד רב,

 

ד. ביל

 

 

חזק ......:-P:-P

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחרונה נסעתי בכביש סדום ערד, ומאחר ורציתי להכנס באייפקס טוב וראיתי אותם מתקרבים אלי במהירות, עברתי קו הפרדה רצוף וגרמתי לתאונה חזיתית בין סמי טריילר ליונדאי גטס. כשיצאתי מהרכב, גיליתי שאין נפגעים, אבל לנהג הסמי טריילר יש גרזן בקבינה והוא כועס. יתרה מכך, נהג הגטס הוא קצין במשטרת התנועה. להפתעתי לשוטר הייתה החוצפה לומר לי שאני אשם, להחרים לי את הרכב ל-30 יום, לתת לי שלילה מנהלתית ולקחת ממני פרטים! ראו הוזהרתם!!!!!

 

בכבוד רב,

 

אי. דיוט

פורסם

האם יש שילוט ברור שמסביר שחייבים להרשם לנתיב המהיר לפני נסיעה בו, אחרת יש קנסות גבוהים (מה שלא נכון בכביש 6 למשל)?

:turn-l:
פורסם

יש שילוט של כניסה למנויים בלבד (אאל"ט) ויש הפניה ברורה לעמדות הרשמה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
יכל להיות שזה מוגזם, אבל זה המחיר שהם דורשים.

לא מכריחים נהגים להכנס לנתיב, נהגים נכנסים לשם מבחירה,

מי שהמחיר לא מתאים לו יכל לא להכנס ולהמתין כמו כולם בכביש 1 לכיוון מערב בגודש התנועה.

 

ל'

 

בדיוק. זה מה שאני עושה בד"כ, אלא אם תהיה דחיפות מיוחדת. עד היום לא הייתה.

 

לyuvk, לשאלתך, יש את כל הנ"ל מלבד אזהרה מפני קנס.

אוהב את המיקרה, אבל רוצה ראב 4

×
×
  • תוכן חדש...