Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלום המוטורי שלי הוא לבוא לאוהד מהשוליים

רק פעם אחת לא יותר

רק אז אוכל למות בשלווה

 

אבירן מסיקה

ליום ליום:Mercedes 190e 2.3 16v Cosworth

לכיף:Yasha Tuned Ford Escort Rs Turbo:twisted:

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמעט לכל גבר מצוי (וגם לחלק מהנשים) יש חלום מוטורי. תעצמו עיניים לרגע ותדמיינו אותו בחנייה.

החלום המוטורי שלי (עם חלומות מוטוריים לא ניתן להתווכח בדיוק כמו עם אמונה) הוא פיאט X1/9. (להכניס תמונה) לרכב יש מנוע מרכזי, הנעה אחורית, שני מושבים, גג מתפרק ותא מטען מקדימה, כן כן בדיוק כמו בחיפושיות של פעם.

עכשיו תשאלו למה בחור מהישוב מעוניין ברכב שהפסיקו לייצר לפני כ-23 שנים. התשובה מאוד פשוטה לרכב יש פוטנציאל ליסוע כרכב רגיל בכבישי ארצנו אבל, וזה אבל גדול, יש לו את הפוטנציאל להפוך ל"מכונת מלחמה" וזה בדיוק מה שגרם לו להפוך לחלום המוטורי שלי.

 

קוראים יקרים, מה החלום המוטורי שלכם?

 

נ.ב

מה שמפריד ביני לבין החלום המוטורי הם 50 אלף ש"ח, אם יש תורם למטרה זו הפרטים שלי נמצאים במערכת.

 

אמיר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אני מבין שלא נסעת על X1/9 סטנדרטית :) לא רע אבל לא כ"כ טוב....

 

יאשה, אם חלמתי עלייך אתמול, זה נחשב חלום מוטורי?

haters will hate

פורסם

אני רוצה לעשות את הנורדבורגרינג בטרנזיט.

 

סיבוב ראשון יוטה קליינשמיט נוהגת ואני עושה את סבין שמידט מאחורה (מאחורה בטרנזיט, כן? שלא יהיו אי הבנות).

סיבוב שני סבין נוהגת ואני עושה את יוטה.

סיבוב שלישי אני נוהג והן עושות אחת את השניה מאחורה.

 

נראה אותך מכניס את זה לגליון MOTHA FUKA! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
סיבוב ראשון יוטה קליינשמיט נוהגת ואני עושה את סבין שמידט מאחורה (מאחורה בטרנזיט, כן? שלא יהיו אי הבנות).

למה שלא יהיו אי הבנות? מה רע בלעשות את סבין שמידט מאחורה באחורה של הטרנזיט?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני רוצה את בר רפאלי מחכה בדוגי סטייל ואת אישתי נותנת אישור להתחרע.

 

אה כן, דיברנו על מוטורי אז אין לי בעיה שזה גם יהיה במושב אחורי של רכב\עמידה על סקטבורד\ישיבה במריצה, אני זורם.

 

:lol:

 

 

וברצינות,

 

לקבל פרארי ליום בארץ הקודש, עם דלק ו-2500 שקלים עבור דו״חות המהירות, הנקודות עלי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הנה עוד אחד. להפוך את עזריאלי/דיזינגוף סנטר/עיר ימים/שרונים/ארנה לסדרת מרוצים. להשאיר או להוציא את המבקרים כבר החלטה של מארגני המרוץ. רכבים? מיאטות, 135I, פורמולה רנו, אריאל אטום.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

לקחת את האוטוביאנקי ולצאת לסיבוב בערי הגדה המערבית. לפי אותה כתבה שהתפרסמה בערוץ 1, יש שם די הרבה אנשים שעדיין נוסעים במכוניות האלה, אפשר לעשות מפגש חוצה גדרות.

אם לא זה, אז להתקין מטל"ר על הבראבו. כל מי שנוסע בשמאלי בלי לעקוף וממשיך לזרוק עלי זין אחרי שני איתותים עם האורות... :twisted:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני מבין שלא נסעת על X1/9 סטנדרטית :) לא רע אבל לא כ"כ טוב....

 

אתה משווה אותה למכוניות מתקופתה או למכוניות מהזמן האחרון?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
כביש גהה | 9 בבוקר יום ראשון | מונסטר-טראק

גדול!!!!

 

חתיכת פנטזיה יש לך איש

 

0610dp_07_z+rollin_thunder_monster_truck+car_crush.jpg

 

 

 

 

החלום המוטורי שלי (למגזין האולימפי אתם יכולי לקרוא לו "הדיפת כדור ברזל") פשוט, גיפ, ערימת ברזלים,

לא אלקטרוניקה, לא חומרים סוג ז', פשוט ג'יפ, ג'יפ, ג'יפ!!!!

 

 

תתחילו עם "גלאדיאטור":

33380194001_large.jpg

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

 

יאשה, אם חלמתי עלייך אתמול, זה נחשב חלום מוטורי?

 

לא. זה נחשב חלום שחור.

 

 

סיבוב ראשון יוטה קליינשמיט נוהגת ואני עושה את סבין שמידט מאחורה

 

נראה אותך מכניס את זה לגליון MOTHA FUKA! :twisted:

 

אני יכול. הבעיה היא שאני לא סומך עליך שלא תלשין על זה לבוס שלי, ואז מכורח הנסיבות אצטרך לעבוד איתך בסחר זוחלים. ואני ועכבישים לא מסתדרים. נו מילא, לפחות יהיה עוגת גבינה עם פירורים.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

כל אחד היה שמח לקבל פרארי ליום כיף, או גרמניות שאני לא יודע מי הן כי אני לא פנסיונר, אבל אני יכול לנחש מה מקצוען.

(אגב, גם לקבל איזה בואה יפה במתנה היה נחמד, אבל לא בזוחלים עסקינו).

אני יודע שיש דבר אחד שאף אחד לא יסרב לו פה, וזה דבר שבאמת היה עושה לי את השנה.

לקבל איזה סובארו DL ישנה, ולנסוע בכל מרכזי ההיי-טק בשעות הפקקים, ואז כשיגיעו נהגי הליסינג וינסו לחתוך אותי מימין בנתיבי השתלבות, בהנחה שאני אבהל ואבלום, אני נותן גז, ובום נכנס בו :)

וככה יום שלם, שאני פשוט מפרק אנשים שנוהגים כמו בהמות על הכביש, אוי זה יכול להיות מדהים.

 

רעיון נוסף, זה לעמוד באיזה כניסה לכבכיש מהיר, לשים תמרור הזוי של 40 קמ"ש או משהו (בגלל עבודות בכביש כן?), ואז כל רכב שעובר להבהב לו עם "פלאש" של מצלמה רגילה, ככה שיבהלו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם לא זה, אז להתקין מטל"ר על הבראבו. כל מי שנוסע בשמאלי בלי לעקוף וממשיך לזרוק עלי זין אחרי שני איתותים עם האורות... :twisted:

 

מחזק!!

 

החלום שלי:

טנדר ממוגן עם מערכת הגברה רצינית ביום שישי בערב ברמת בית שמש בשכונות של נטורי קרטא, תולדות אהרון וסיקריקים. אני רוצה לראות אותם מעיזים לזרוק חומצות/אבנים/חפצים הניתנים לזריקה אחרים על בנות.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...