רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 525 צפיות
שלום לכולם. אני אשמח לקבל כל תרשים הכולל התקנה של אזעקת "קוברה" לא משנה לי איזה דגם תודה לכל העוזרים ומקווה שנשארו עוד כאלו תודה רבה והמשך ערב נעים ושקט..!
הודעה אחרונה מאת oranbuskila, -
- 1 תגובות
- 582 צפיות
כןןןןןן נרשמתי לפורום מעכשיו שיגועייםםםםםם :) לפני שנה עברתי טסט לקטנוע הכרטיס של הרשיון הגיע אחרי שבועיים שלושה, לא עברתי דירה ולא שום דבר - אבל עבר חודש וחצי מאז שעברתי טסט לרכב - לא קיבלתי שום כרטיס וכשהתקשרתי לבדוק עם הטלפון שרשום על הרשיון הזמני, ענה לי הודעה מוקלטת שאמרה להקיש את המספר ת.ז - הקשתי והיא אמרה שאני לא אמור לקבל שום רשיון ולא הונפק ולא ביקשו להנפיק רישיון לת.ז הזאת. אין שם כנראה מענה אנושי שאפשר לדבר כמו אנשים נורמליים - אני לא יודע אם משרד הרישוי פתוח ולא בא לי להתקע חודש בתור בשביל זה (אם חייב אז חייב), אבל שמעתי אולי במקרה ויש אפשרות כזאת שהרשיון כרטיס מגיע רק אחרי התקופה שנגמר המלווה ? או שכבר ללכת למשרד הרישוי ולהסביר להם שיש בעיה ? תודה
הודעה אחרונה מאת ya_pl, -
כבר לא צריך להמתין, זו הלאון MK3. מהחוץ? אותה הלאון רק עם יותר זוויות כמו האיביזה המחודשת, אבל מהפנים? נראה איכותי במיוחד.
הודעה אחרונה מאת vitek15, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם. בעקבות מחירי הדלק שעולים יש לי התלבטות ברשותי רכב רנו מגאן עם מנוע 2.0 דגם PR הרכב מודל 2006 עם 90,000 ק"מ והוא מאוד מאוד מפנק. אבל מה ? רוב הנסיעות שלי הם בתוך העיר בפקקים ואני מגיע לתצרוכת דלק של 6 ק"מ לליטר ( מחוץ לעיר אין בעיה אני עושה 14 ק"מ לליטר) חשבתי אולי למכור אותו ולקנות במקומו פיאט פנדה חדשה וחסכונית ( אני יודע שאין מה להשוות וזה רכב מקטגוריה שונה , אבל הוא יכול לענות לי על הצרכים) ואז פתאום חשבתי לעצמי אולי אני יעשה הסבה לגז ואז אני ימשיך להנות מרכב מפנק עם דלק מוזל. מה אתם הייתם עושים ?
הודעה אחרונה מאת Cerebral Cortex, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4307614,00.html פעם ראשונה שפיאט נכנסת לשוק האמריקאי מזה הרבה זמן. אני מעריך שהיא תעלה כמה אחוזים בודדים יותר מה-500 הרובוטית עקב מיסוי ירוק נמוך.
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
מדבקות לרכב
מאת ramimos-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו מכיר אתר שבו אפשר להזמין מדבקות ויניל לחלון המכונית? יש לי עיצוב שהייתי רוצה להדפיס. רמי.
הודעה אחרונה מאת ramimos, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
היי לכולם, יש לי שאלה לאנשים שקנו רכב חדש בניילונים, לא משנה איזה סוג. אני רכשתי רכב הראשון שהוא חדש לגמרי, לצורך העניין רנו קלאיו 1.2 ידני. קיבלתי אותו לפני יומיים ואני לא סגור לגבי כמה דברים שאני חושב שלא צריך להיות לרכב חדש: 1) הכל מתחת למכסה מנוע מלא אבק, ולא נראה חדש כמו לרכבים שעומדים באולם תצוגה. 2) מנוע עובד טוב אבל מרעיש, יורד יותר מדי (זה דעתי ועוד לא בדקתי איך עובד מנוע ברכב זהה). 3) פנסים קדמיים נראים לא שקופים לגמרה, כאילו יש עלהם שיכבה איזו שהיא.... שאני מרטיב אותם אז זה נירא ממש שקוף, מים מתייבשים, וזה חוזר. נסיתי לנקות אותם וזה לא עוזר. במיוחד רואים את זה בחושך.... 4) בנסיע אני מרגיש שהגה לא עומד ממש במרכז, יש סטיה של חצי סנטימטר...…
הודעה אחרונה מאת AlonBar, -
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום. אני תושב באר שבע, רציתי לדעת כיצד חובבי רכב מגנים על רכביהם בימים שכאלה? החניה הפרטית שלי נמצאת בין 2 בנינים, אבל הבנין המערבי לא מגן בשלמותו על החניה. אני בלבטים אם להחנות כל פעם עם קיר מגן, בחניה ציבורית, או להשאר בחניה שלי, שחלקה מוגן. איך אתם נוהגים עם רכביכם? נ.ב. הרכבים השרופים מאתמול, כמה רחובות ממני
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
האם לדעתכם שווה לי לעשות ביטוח מקיף לרכב ישן - טויוטה קורולה 2000? אני גר במקום נורמלי, אבל מצד שני, אישתי גם נוהגת ברכב.... (; קיבלתי הצעה למקיף בכ- 2000 ש"ח. והצעה לצד ג' בכ- 800 שקל. מה לדעתכם עדיף לרכב כזה?
הודעה אחרונה מאת PrinceT, -
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מקווה שאני בפורום המתאים אחרי שנתיים של שימוש בלי בעיות, שבוע שעבר מכשיר הניווט שברשותי של חברת NOVOGO דגם Z905 הפסיק לעבוד (בערך).. הוא תקוע על המסך הראשי, המסך עם הלוגו של NOVOGO בצבע כחול. שלחתי לחברה מייל עם תיאור הבעיה אך הם לא ענו, התקשרתי לתמיכה והמעבדה אמרה כמובן שצריך להכניס את המכשיר לבדיקה בתשלום, לא נראה לי ששווה להשקיע כי אפשר להביא היום חדש במחיר קרוב לעלות הבדיקה. שאלתי היא האם מישהו נתקל בבעיה שהמכשיר תקוע על מסך הלוגו ולא מגיב (לא ניתן גם לכבות אותו, צריך לחכות שהסוללה תגמר) נראה כאילו איכשהו נמחק ה- FIRMWARE של המכשיר והוא סתם תקוע. נ.ב גם איפוס המכשיר בעזרת RESET לא עזר וכשמחברים אותו למחשב הוא לא מזוהה.
הודעה אחרונה מאת richrach, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לאחרונה קניתי מד לחץ אויר חביב (למי שמעוניין http://dx.com/p/solar-powered-digital-tire-pressure-gauge-with-depth-measurer-and-flashlight-2623) אני נוהג למלא אוויר פעם בחודש-חודשיים בערך, וממלא קצת יותר מהמומלץ (ממלא 37 על צמיג חם). כשקיבלתי את המד בדקתי את הלחץ בצמיגים, להפתעתי בכולם היה בין 25 ל-27 PSI. זה היה במצב קר לגמרי. חשבתי שהמד מזייף.. אתמול נכנסתי לתחנה עם עמדת ניפוח דיגיטלית. להפתעתי, שוב - אכן הלחץ היה תואם (28 בערך בשניהם). המדידה הייתה אחרי נסיעה מהירה של 20 ד' בבינעירוני, אבל בלי סיבובים. מילאתי 37 בכולם, המד שלי הראה גם 37. הגעתי הביתה אחרי עלייה בבית אורן וירידה של הכביש של האוניברסיטה, בנהיגה מהירה. בדקתי שוב - 38 בקדמיים, 37 באחוריים…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
שלום לכולם, ביקרתי היום בסוכנות סיאט בראשון לציון ורציתי להזמין לאון FR, נשארה אחרונה מהתצוגה ורצו למכור לי אותה ידנית בצבע אדום ב143K. זה אומר שכל מי שרוצה להזמין לאון FR אכל אותה? כדי לי לקחת רכב מהתצוגה? המחיר בהחלט מהפנט..
הודעה אחרונה מאת Casper, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מישהו יודע מה קרה לקארטיוב ? http://www.cartube.co.il/ כבר יומיים שהאתר לא פעיל .
הודעה אחרונה מאת matansab, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4306227,00.html באמת כמו שכתבו באחד הטוקבקים , בא לי לנשק את השופט הזה. ישנן הרבה חברות, עסקים ושאר נבלות, שיודעים שהם טועים ויודעים שהם מרמים, אבל בכול זאת נכנסים למלחמת התשה עם הלקוח כי הם יודעים שבמקרה הכי גרוע , אם זה יגיע לבית משפט, הם פשוט ישלמו את מה שהם חייבים וזהו. והם בין היתר מסתמכים על זה שעל כול אחד שכן יגיע למשפט, יהיו 10 שיסכימו לויתורים כאלה ואחרים, בדרך. מקווה שהחלטת השופט תפתח פתח לעוד שופטים להכנס בחלאות מהסוג הזה.
הודעה אחרונה מאת matansab, -
אצלי המצב עדיין בבדיקה מאחר ויש לי את הרכב רק חודשיים ו4000 קילומטר,אבל אני משאר שאני באיזור ה1-8. מדובר שש ציל 3.0 330I אוטומטית.
הודעה אחרונה מאת nir100, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
התקשרי בשיא תמימותי לקרסו לשאול כמה עולה טיפול 105000 . הנציגה אמרה לי שלרנו מגאן 2007 אין טיפול 105000 יש 120000 למרות שהרכב מראה על טיפול כל 15000. שאלתי כמה עולה טיפול בלי להתבלבל שלפה לי מחיר 1900 ש"ח. שאלתי מה עושים בטיפול אני לא אלאה אותכם בכל הפרטים אבל טיפול 10000 רגיל + החלפת פילטר מזגן. כל אחד ממכם יודע כמה עולה כל חבילת החלקים לטיפול 10000. אני עדיין מנסה להבין כמה עולה פילטר מזגן. אגב הטיפול לא כולל טיימינג שלא צריך לעשות. פניה לקרסו חברה אם החלקים שלכם עשויים מזהב אני מגיע אם לא הפעם הבאה שתראו אותי זה שאני אבוא להחליף את הרכב לחדש יותר. גילוי נאות אני מרוצה עד הגג מהרכב.
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- 3 תגובות
- 789 צפיות
לאחר שעברתי רכישה באיביי בסכום של 1000 $ קיבלתי מפייפל הודעה בעת ביצוע רכישה עכשיוית. יש לציין לאחר קניה באיביי כאשר רציתי לשלם דרך פייפל קיבלתי מהם הודעה.(מצורף תמונה) האם מישהוא מכיר את זה? אני יכול לשלוח ללא בעיה או שזה לא אמיתי? ירון מאיר
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
כנראה כמו 90% מהאנשים שחונים בכחול לבן כדרך קבע, אני משתמש בפנגו. נוח, יעיל וכו'. אך יש לי שאלה: מה קורה במצב שלמשל נכנסתי לרכב לאחר שהוא חנה במשך נגיד חצי שעה, נסעתי, ופשוט שכחתי לכבות את הטיימר והוא המשיך לרוץ עד ההגבלה? האם אפשרי לפנות אליהם או משהו? האם הפאנגו כבר אוטומטית מתחבר ל GPS והם רואים איפה הרכב היה באילו שעות? זה לא קרה לי, אבל הייתי קרוב. תודה.
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
-
שאלה לבעלי ציטה
מאת N911- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 611 צפיות
חברים שלום האם ניתן לחבר ציטה ישירות למצית של הרכב ? או שצריך מישהו ממוחה שיחבר לחשמל של הרכב ? יש לי וולוו וכל נגיעה בחשמל יכול לעלות ביוקר כל מיני מנורות אזהרה וכו ... צריך באמת מישהו מומחה לפני שמתעסקים בחשמל ,אז כדי למנוע את זה מעוניין לחבר ישירות למצית . האם זה מגיע אם התקן למצית ? 2. היכן מומלץ למקם את המכשיר ? האם הוא מגיע אם תופסן לחלון או משהו כזה כמו גלאי ראדאר ? תודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת misterb, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן , אני גר בבאר שבע והרכב (סיאט לאון 1.8 ) אמור להגיע תחילת השבוע. האם עקב המבצע המסירה תדחה?
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי חיפשתי סמל אחורי למאזדה 323 שנת 2001 באייבי ולא מצאתי. מישהו יכול לעזור בחיפושים?
הודעה אחרונה מאת hagay59, -
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מישהו אמר לי שהוא קנה ואחרי תקופה קצרה ירד לו הצבע מעניין איך, הרי זה ציפוי פלסטיק כזה,הצבע לא אמור לרדת, כמו ממחזיקי מפתחות או כל החפצים האלה בצבע ניקל כמו מראה... מוזר לי...אמר שירד לו אחרי חצי שנה בערך
הודעה אחרונה מאת אושריקו, -
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
חברים שבת שלום גם רכבי מבן בליעל שפגע ברכב שלי בדלת הנוסע האחורית. ולא השאיר פרט מזהה אחדדדדדדד... בסיום העבודה הגעתי וראיתי את הדלת האחורית לי מעוכה, עכשיו לא בא לי על פחחות וצבע כי הצבע נשאר במצב מצויין בלי שום שיפוש ושריטה. שמעתי שאפשר לתקן דברים כאלו על יבש אשמח לשמוע מאנשים חוות דעת על בבעלי מקצוע בענף שעושים עבודת קודש בעיניין. תודה ושתיהיה שבת שלום ושקטה לכל ישובנו יוגב
הודעה אחרונה מאת Yogevv, -
שלום לכולם, ישנם היום מספר דרכים לשלם על מקום החניה בכחול לבן. איך אתם הייתם מעדיפים לשלם ? 1.באמצעות כרטיס חניה נטען למשל איזי פארק. 2.באמצעות תשלום ע"י הפלאפון למשל פנגו. 3.בשיטה הרגילה ע"י דף כרטיס חניה או תשלום במטבעות במדחן. לי פשוט נמאס מהשיטה הרגילה ואני מתלבט אם לעבור לשיטות 1 או 2 מה אתם חושבים או עושים. תודה.
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
חלקים מאייבי
מאת omere3- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי איך זה הולך המכס עם חלקים מאיביי הקניה שלי לא תעבור ת 350 ש"ח איך זה עובד לגבי המכס ?? מאיזה סכום צריך לשלם ?? ויש איזה פרוצדורה להזמנת חלקים או שפשוט להזמין רגיל ? (כי לפעמים הוא כותב לי שצריך לאשר תחלק במדינה משהו כזה )
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני חייב שמישהו יסביר לי מזה הדבר הזה איך זה עובד? איך מרכיבים את זה? זה כדי בכלל? ראיתי שהרבה מאוד אנשים קנו את זה http://www.ebay.com/itm/Exhaust-flame-thrower-fire-burner-afterburner-kit-/220909939926?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item336f422cd6&vxp=mtr
הודעה אחרונה מאת dvirk11, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 991 צפיות
הזמנתי חלק מאיביי (גלגל שיניים כלשהו, לטרקטורון). קיבלתי הודעה מוזרה מהמכס, שהיא בעצם תעודת המשלוח עצמה מהדואר האמריקאי (USPS). שווי החלק 27$, והמשלוח עוד 40$. לא כתוב לי שום דבר שאני אמור לעשות, פשוט שמו לי את זה בתיבה. יש איזה פרוצדורה מסויימת או שפשוט צריך ללכת למכס בחיפה ולקחת את זה ?
הודעה אחרונה מאת misterb, -
השבוע הושקה פה הA3 החדשה ולפניה הA קלאס ולפניה הסדרה 1. הגרסאות הבסיסיות של כולן נמצאות בטווח 160-170 אלף ש"ח. שלדעתי זה לא רע. הרמות אבזור שופרו והן כבר לא מביכות כבעבר. בכולן מנועי טורבו גמישים יעילים. מין סקר דעת קהל שכזה: איזו מהן הייתם בוחרים ולמה?
הודעה אחרונה מאת maxxymus, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
BMW חוגגים ב Nurburgring, ו Top gear היו שם והביאו תמונות מעוררות קינאה..! http://www.topgear.com/uk/photos/Gallery-M-celebrates-its-40th-birthday-2012-11-13
הודעה אחרונה מאת bababen, -
-
- 1 תגובות
- 662 צפיות
אהלן חבר'ה, בתור נהג זהיר וכאחד שבודק את הרכב שהכל בו תקין ועובד לקראת החורף ובכלל מדי פעם, שהצמיגים תקינים (ממלא אוויר כל שבועיים שלוש), מגבים עובדים ומשתדל תמיד לדבר בדיבורית. יוצא לי לראות לא מעט אנשים שהמצב של הרכב שלהם במצב בעייתי מכמה סיבות: 1) חוסר במנורות ראשיות - יוצא לי להעיר על כך למספר אנשים ביום, ישנם גם כאלה שבכלל שוכחים להדליק 2) חוסר בדיבורית - ישנם אינסוף אנשים שעדיין מדברים בזמן נהיגה, מדהים אותי לראות כמה כאלה יש על הכביש 3) עשן שחור שמפריע לדרך אז חשבתי אולי כדאי שיוסיפו במשרד התחבורה עוד בדיקה שנתית (מלבד הטסט השנתי) לקראת החורף ויבדקו את הנושאים הנ"ל. או שאולי יוסיפו בדיקה של דיבורית ברכב בטסט השנתי, לדעתי זה יכול קצת להפחית את הת…
הודעה אחרונה מאת Danix60,
-
מי מחובר 49 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 283 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Yuvalino
- shahar188
- גולדן191
- GTI33
- Moshe c
- natco
- makatuvkan
- פאר האורה
- borsood
- srool
- אבי ים
- david3692
- yoav911gt2
- mikyl
- elibaba
- ANUTKK
- yosi554
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- mcshmupi
- Fraysa
- Ido12
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- gadik6
