Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לטעמי היה יפייפיה, גם בפנים וגם בחוץ - אבל השאלה היא מה תהיה האיכות של הגימור.

 

הלאון דור 1 - הרגישה מאוד איכותית ונראתה כבת שווה למשפחת VW, בעוד הלאון דור 2 הרגישה די זולה מבפנים.

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לטעמי היה יפייפיה, גם בפנים וגם בחוץ - אבל השאלה היא מה תהיה האיכות של הגימור.

 

הלאון דור 1 - הרגישה מאוד איכותית ונראתה כבת שווה למשפחת VW, בעוד הלאון דור 2 הרגישה די זולה מבפנים.

 

בפנים היה צפוי שיהיה שיפור, הם לא יכלו להשאר עם הדור הנוכחי שדי ריק (אם כי אותי מספק, לי יותר אכפת נתוני נסיעה, מנוע, גיר וכו' ואח"כ גימור).

 

יחד עם זאת, אם משווים את גימור הפנים לכל הצעצועים של פורד פוקוס לדוגמא היא עדיין סטנדרטית ולא משהו מיוחד, אבל חיצונית קצת אכזבה. היא חמודה אבל לא מעבר לטעמי, שירוקו הרבה יותר יפה ודור 2 אישית יותר יפה בקווים מאשר הנוכחית.

 

עכשיו נחכה למנוע, פה יהיה שיפור לדעתי.

פורסם

הרכב סה"כ נאה אבל עיצוב חסר מעוף ביחס לדורות הקודמים שהיו יחודיים(יש כאלה שאהבו יותר ויש כאלה שפחות).

 

מה שמעניין זה מה השלדה החדשה שווה, בכמה תפחית את משקל הרכב, כמה סוסים יתווספו והאם הבקרות יהיו ניתנות לניתוק מלא(לפחות בקופרה:roll: ).

 

אני מאד מקווה שהגרסאות החמות ישארו עם אופציה ידנית.

פורסם

כח ומשקל לא היו הבעיות של הלאון.הבעיה העיקרית חוסר תקשורת והגה אילם לחלוטין

אם ישפרו את הנושאים האלו יהיה לסיאט קלף מנצח ביד .

פורסם

אחרי 2 לאון, אני יכול להגיד לך שתמיד נחמד לקבל עוד כח. אחרת אנשים לא היו משפרים ולא היה כזה שוק גדול לשיפורים של מכוניות VAG.

 

ההגה ישאר חשמלי ואילם כמו בכל ואגית אחרת.

פורסם

נראה לי מאוד מעניין שכל איבזור הפנים מעוצב בצורה חדשה לגמרי, מתגי המיזוג של פולקסוואגן נעלמו, מערכת שמע לא פולקסוואגנית אוניברסלית, בהחלט שינוי מרענן.

לטעמי היא נראית מעולה, מזכירה את הג'ולייטה ובמידה מסויימת את הבררה של אלפא.

פורסם

מצטרף לדיעה שהיא כמו הפיקנטו מבפנים, או כמו הריו החדשה. בסה"כ שינוי מרענן ונראת טוב.

אין לי בעייה עם קוריאניות :twisted:

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
נראה לי מאוד מעניין שכל איבזור הפנים מעוצב בצורה חדשה לגמרי, מתגי המיזוג של פולקסוואגן נעלמו, מערכת שמע לא פולקסוואגנית אוניברסלית, בהחלט שינוי מרענן.

לטעמי היא נראית מעולה, מזכירה את הג'ולייטה ובמידה מסויימת את הבררה של אלפא.

 

לא רואה מצב שהיא לא תצוייד במערכת מסדרת RCD\RNS.

 

עוד שאלה מתבקשת - האם המימדים ישתנו? בסיס הגלגלים, תא המטען, ראות מתא הנהג וכו'.

 

הנתונים הללו עדיין לא קיימים. אבל מדובר בשלדה חדשה לגמריי, לא מתיחת פנים אז שינויים בטוח שיהיו.

פורסם

רמה? אולי גודל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אתם רציניים כולכם? הרכב שבלוני, סתמי, לא ממש מכוער, אבל חסר כל ייחוד ושאר רוח. עיצוב הפנים אף יותר שבלוני ואין בו קו אחד מקורי או יפה. בניגוד ללאון 1 שהייתה מאד הרמונית ומאופקת בדרכה (ואני אישית מאד אוהב) וללאון 2 שהייתה, לפחות, מקורית (גם אם לא כוס התה של כולם, ושלי בפרט) - זאת פשוט עגומה. והפורום משתפך כאילו זו ג'נה ג'יימסון על גלגלים...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...