Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר מידי איביזה - פחות מידי לאון. קו עיצובי צריך להיות דומה, אבל לא זהה לחלוטין, והן זהות להחריד.

 

מצד שני, אין ספק שהיא נאה משמעותית מהלאון הנוכחית, הכל כך מיניוואנית. החדשה בהחלט זוכה ממני ל"נראית טוב".

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

פתחי איוורור נמצאים בגובה הנכון!

הדשבורד נטוי כלפי הנהג - כמו בBMW של פעם... זה מעניין.

העיצוב הפנימי לא מדהים, אבל צריך להרגיש את החומרים ולראות שילוב צבעים במציאות בכדי לגבש דעה סופית.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

מאזדה 3 האצ'בק הבאה:

phoca_thumb_l_seat-leon_2013_07.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הדשבורד נטוי כמו בבמוו של פעם וב...וולו הישנות :lol:

מעבר לכך, מאוד מזכיר את הדשבורד של הפיקנטו עם פאנל של מסך מגע במקום המקורי.

פורסם
באמת? הדור הראשון? זאת עם התחת הענק העגול? :wink:

 

כן,

אחת המכוניות היפות שיש על כבישי ארצנו.

סולידית, אגרסיבית ובמימדים הנכונים (גילוי נאות, בעלים של סיאט טורבו MK1 :lol: )

 

Seat-Leon_Cupra_mp48_pic_16158.jpg

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הנוסחה לעיצוב החוץ: Ibiza X 1.5 = Leon III

 

הנוסחה לעיצוב הפנים - Random VAG int + SEAT Logo = Leon III int.

 

העיקר לכתוב "מדהים"...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
פתחי איוורור נמצאים בגובה הנכון!

הדשבורד נטוי כלפי הנהג - כמו בBMW של פעם... זה מעניין.

העיצוב הפנימי לא מדהים, אבל צריך להרגיש את החומרים ולראות שילוב צבעים במציאות בכדי לגבש דעה סופית.

 

 

בנוסף...סביבת מסך הLCD מתוכננת גרוע. הכפתורים שלצדדיו גוזלים הרבה מדי מקום. נכון יותר היה לשלב את הכפתורים בתוך המסך (מסך מגע) ולהרוויח מקום למסך גדול יותר או לטובת קרוב פתחי האיוורור לכיוון המרכז, כך פתח האיוורור השמאלי (מהמרכזיים) היה ניתן לכיוון יעיל יותר. במיקומו הנוכחי יש חשש שהוא יוסתר ע"י ההגה/יד המונחת עליו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

סה"כ עיצוב נאה ולא רע אבל לא משהו שגרם לי להתלהב, אולי במציאות ולא בתמונות אחשוב אחרת!

למישהו יש מושג מה לגבי המנועים והגרסאות של הדור השלישי?

הונדה סיויק 98 1.6 ידנית בעבר:-)

 

סיאט לאון 2.0TFSI 2007 בהווה:twisted:

פורסם
סה"כ עיצוב נאה ולא רע אבל לא משהו שגרם לי להתלהב, אולי במציאות ולא בתמונות אחשוב אחרת!

למישהו יש מושג מה לגבי המנועים והגרסאות של הדור השלישי?

 

האאודי A3 החדשה בהספק 1.8 מגיעה עם 180 כ"ס, מנוע קל יותר ו-2 הזרקות דלק. מעניין אם הלאון החדשה תהיה דומה.

פורסם

אני חושב שהעיצוב לא תואם את קהל היעד. במקום ליצור רכב שנראה ספורטיווי ונאה, בעיקר לחבר'ה צעירים, כי הם קהל האמיתי של סיאט, הם יצרו מראה סולידי מאוד שלא מרמז על שום זיקה לספורטיוויות בקו ישר.

הדור הראשון היה הנאה מכולם בעיניי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

צריך לראות במציאות בכדי לקבוע דעה נחרצת.

 

יחד עם זאת, מהתמונות אומר כך,

 

אכן דומה לאיביזה חיצונית - אבל לטעמי זה לא רע. היא יותר גדולה ובכך קצת יותר מרשימה שזה מה שחסר היה לאיביזה...

 

האינטיריור נראה הרבה יותר מוקפד ויפה בעייני! יש היגידו שעדיין מעט אפרורי אבל אני אוהב גם את זה של הנוכחית אז דור שלוש הוא בהחלט שיפור!

 

מד הסל"ד כבר לא באמצע?! :|

 

יחד עם זאת (ומעניין באיזה רמת אבזור יגיע) נראה שיש מחשב דרך מורחב עם מסך גדול ואיכותי במרכז לוח המחוונים.

 

בנוסף, הידיות בדלתות האחוריות אכן הורוסות, מעניין אם באמת מדובר ברמז לגדם שלוש דל'? זה יהיה מיותר ועוד יותר דומה לאיביזה... אלא אם ישנו מעט את התחת וידמו אותה לשירוקו...

 

אם היא אכן תראה טוב במציאות - ואם גרסת הקופרה תהיה בעל מנוע טוב ומראה אגרסיבי,

איפה עושים טרייד אין?? :lol:

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

מעניין באיזה מפרט היא תגיע לארץ,אני בטוח שהמפרט פנים לא יהיה כפי שבתמונה.:twisted:

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

בהחלט שיפור נדרש בעיצוב לוח השעונים שהוא המגרעת הגדולה בלאון הנוכחית. הדבקת חרטום של איביזה ללאון של היום, לא בהכרח הופך אותה לנאה יותר, לטעמי בדיוק להפך. אבד העיצוב ההומוגני הזורם והכל כך מוצלח של הלאון וזה מצער. במיוחד שזה מגיע מסיאט שהראו הרבה שאר רוח והעזה בעיצובים שלהם.

פורסם
צריך לראות במציאות בכדי לקבוע דעה נחרצת.

 

יחד עם זאת, מהתמונות אומר כך,

 

אכן דומה לאיביזה חיצונית - אבל לטעמי זה לא רע. היא יותר גדולה ובכך קצת יותר מרשימה שזה מה שחסר היה לאיביזה...

 

האינטיריור נראה הרבה יותר מוקפד ויפה בעייני! יש היגידו שעדיין מעט אפרורי אבל אני אוהב גם את זה של הנוכחית אז דור שלוש הוא בהחלט שיפור!

 

מד הסל"ד כבר לא באמצע?! :|

 

יחד עם זאת (ומעניין באיזה רמת אבזור יגיע) נראה שיש מחשב דרך מורחב עם מסך גדול ואיכותי במרכז לוח המחוונים.

 

בנוסף, הידיות בדלתות האחוריות אכן הורוסות, מעניין אם באמת מדובר ברמז לגדם שלוש דל'? זה יהיה מיותר ועוד יותר דומה לאיביזה... אלא אם ישנו מעט את התחת וידמו אותה לשירוקו...

 

אם היא אכן תראה טוב במציאות - ואם גרסת הקופרה תהיה בעל מנוע טוב ומראה אגרסיבי,

איפה עושים טרייד אין?? :lol:

 

גיא

 

 

טרייד אין ללאון סדרה 2 שלך לקופרה? זה מקובל, אבל חיצונית אני חושב שדור 2 יותר יפה ממנה.

 

לא יודע, יש משהו בקווים ישרים/מלוכסנים שהורס אל מול הקו העגול שמשדר יותר ספורטיביות כמו דור 2 והשירוקו.

 

נגיד שהדעות חלוקות. חלק אהבו אותה וחלק באמת לא התלהבו כאשר אני אחד מהם. היתה לי תחושה שהם הולכים באמת להשקיע בלאון דור 3 ולהפגיז משהו באמת חדש אבל כנראה שלא. אם כי אני מסכים בדבר אחד, צריך לראות אותה במציאות.

 

יום טוב,


×
×
  • תוכן חדש...