Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבחור שמעמיס מאחורה נראה כמו אחד ש"מעמיס מאחורה" והבחור שברכב נראה כמו פדופיל אנס.

זה באמת הרכב שבו אתם רוצים להראות? :lol:

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
הבחור שמעמיס מאחורה נראה כמו אחד ש"מעמיס מאחורה" והבחור שברכב נראה כמו פדופיל אנס.

זה באמת הרכב שבו אתם רוצים להראות? :lol:

 

אם הוא מגיע בתוספת הבחורות אז חד משמעית כן!

פורסם

איך היא תראה בגרסת הקופרה R?

 

אז מישהו בפורום הבריטי עשה עבודת פוטושופ (לטענתו. לי נראה שאפשר לעשות את זה בצייר :roll: ) ולהלן התוצאות:

 

נראה לא רע :-)

mk3_cupraconcept2.jpg

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

אני מאוד אהבתי את העיצוב החיצוני, במיוחד בצבע לבן. הקוים החדים האלה בפרונט, במראות צד וכו' ממש לטעמי. הפרונט של הדגם הקודם היה לא מוצלח בעיניי. אבל כמובן בשביל שלא כולם יקנו סיאט במקום אודי (והפעם הליאון הזו היא ממש A3 מוזלת בהרבה היבטים), היו חייבים לדפוק משהו וזה כצפוי הפנים של הרכב. הוא אמנם הרבה יותר טוב מהדגם היוצא, אבל פתחי האיוורור האלה הורסים את הכל! פשוט צורות מוזרות שלא לעיניין ובכללי נראים כאילו מרכב משנות ה-80 (אולי למישהו זה טוב דווקא). אז מי שמחפש פנים אלגנטי עדיין יבחר באאודי כמובן. בסה"כ הרכב נראה טוב מאוד, ממש לא הייתי מתנגד לנהוג באחת כזו, במיוחד עם 1.8 180 כ"ס. :-D

 

שאלה למביני עניין. מה משמעות המתלה האחורי ה"פרימיטיבי" יותר בדגמים החלשים? נוחות גרועה, צריכת דלק יותר גבוהה, התנהגות פחות טובה?

פורסם

כך נראית גרסת הבסיס במציאות ולא בתמונות "סקסיות" מעובדות מחשב. למרות שזה נדמה (לי לפחות), זו לא גרסת הסטיישן.

 

נדמה לי שכיסויי הפלסטיק המאוד מכוערים בכל דגמי סיאט, זה סוג של תרגיל שיווקי בכדי שהלקוחות יזמינו חישוקים קלים.

ואם כבר בנושא זה (אני בדיון עם עצמי), הייתי משבח את סיטרואן שאצלה אם אתה לא 3 מטר מהרכב, קשה לדעת שאלו כיסויי פלסטיק בלבד, כמו ב-C4 למשל.

5521863867.jpg

פורסם
בסיאט כמעט כל רכב מגיע עם מגנזיום כסטנדרד, אם אני לא טועה אפילו האיביזה ב-70K.

 

בטח שאין לאון עם טאסות.

 

האיביזה ב-70 מגיעה עם טאסות. בדור הראשון של הלאון בארץ, גם היו טאסות.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

האיביזה של ה-70K אכן הגיעה עם טאסות.

 

לא נראה לי שהלאון החדשה תגיע עם נורות LED סטנדארט ועם טאסות...

 

בכל מקרה -

הלאון ה'רגילה' נראת על הפנים. ממש איביזה מאורכת עם פנסים אחוריים ארוכים.

 

באשר לגג,

בסימן 3 מדובר בגג פנוראמי (בדומה לאיביזות החדשות, שם הוא לא נפתח).

בסימן 2 יש גג שמש רגיל לחלוטין (לא פנוראמי) נפתח במלואו.

 

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

מצאו את ההבדלים... התמונה הזו של הלאון החדשה בצבע לבן, מאכזבת אפילו אותי (ובלי קשר לרמת אבזור, כן טאסות, לא טאסות).

 

צריך לראות עוד כמה תמונות מציאות כדי לקבוע דעה נחרצת יותר.

01.jpg

02.jpg

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
נראה לי שהתמונה הזאת של החדשה ממש לא מוצלחת כי היא נראית כמו סטיישן סתמית.

 

אם תסתכל על שתי התמונות, תראה שקורת C לא ממש השתנתש בגודלה. מה שבעיקר השתנה, זה הקיפול בפח היוצר את התחושה שחלק האחורי ארוך, מהזווית הזו.

פורסם
נראה לי שהתמונה הזאת של החדשה ממש לא מוצלחת כי היא נראית כמו סטיישן סתמית.

 

מה זה תמונה לא מוצלחת? אם זו הלאון החדשה וככה היא נראית על הכביש אז ככה זה יהיה. ברור שבפרסום עושים הכל להבליט את הקווים הנכונים של הרכב אבל במציאות זה אחרת.

 

 

מצאו את ההבדלים... התמונה הזו של הלאון החדשה בצבע לבן, מאכזבת אפילו אותי (ובלי קשר לרמת אבזור, כן טאסות, לא טאסות).

 

צריך לראות עוד כמה תמונות מציאות כדי לקבוע דעה נחרצת יותר.

 

אמרתי לך שרכב עגלגל יותר יפה מרכב עם קווים אלכסוניים, בטח אם היא נראית כך, אזי דור 2 יפה יותר מדור 3.

 

אני אהבתי רק את הפרונט של הרכב ואם הוא יגיע עם LED. מה שכן, יש לו אחלה מנוע זה שיפור יפה, עיצובית לא משהו בכלל.


×
×
  • תוכן חדש...