Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 147
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקיצור, לא מכוער אבל גם לא עיצוב מדהים.

 

היה לזה המון פוטנציאל להיות שוב פעם פורץ דרך ומיוחד אבל הם החליטו לא לעשות את זה ולהתחרות בשוק יותר סולידי.

 

זכותם אבל חבל.

פורסם
נראית סוף הדרך באמת ששיפרו את איכת החומרים כי זכור לי כשאני ישבתי לא הרגשתי בנוח בכלל ..

 

אתה ישן עם הראש על הדשבורד? :-)

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

I'm always on the lookout for new photos...

 

בשיטוטי - גיליתי את זו. לאון קופרה R סימן 3, דגם 5 דל'.

 

נראת מצויין! ג'אנט ג'אנט.

2013-Seat-Leon-Cupra-MK3-01.jpg

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

דניאל,

 

שלוש התמונות שלך מחזירות אותי כמעט 10 שנים לאחור. עיצוב החוץ לא נראה שונה מהותית ממאזדה 3 הצ'באק דור ראשון, הקונסולה המרכזית בתמונת עיצוב הפנים נראית קודרת ומיושנת להחריד.

 

מכורי סיאט יכולים לספק חצאי תירוצים עד מחר. אני רואה כאן מכונית חסרת השראה, שתוכננה בתקציב נמוך - ושחלילה לא תקרא תיגר על הגולף 7, שתוצג לצידה בתערוכת פריז.

 

אם גרסת 3 הדלתות לא תעורר את הבאזז הרצוי, הלאון הזו תהיה עוד מסמר בארון העתידי של סיאט(אני בהחלט רואה תסריט אפשרי כזה בטווח של 5-6 שנים, אם הלאון והטולדו החדשות לא יתרוממו).

 

ולפני שיאשימו אותי בשנאת סיאט כרונית, אציין למען הסדר הטוב כי רכשתי לרעייתי איביזה חדשה בתחילת השנה...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

ללא ספק, מבחינה עיצובית הלאון MK3 נופלת מדורותיה הקודמים.

הלאון הראשונה היתה היפה והמושכת ביותר מבין הטריו שהשתמשו באותה פלטפורמה - הגולף MK4 והאוקטביה MK1.

חלקה האחורי עוצב בהשראת האלפה סוד ז"ל, ובנוסף העיצוב הצליח לטשטש את סרח העודף האחורי הגדול ממנו סבלו הגולף ובעיקר האוקטביה.

גם הדור השני עוצב נאה, עם דגש על מראה ספורטיבי, ולבטח נראה טוב יותר מהגולף.

עיצוב הפנים ב MK3 נראה שבלוני ומשעמם וללא שום ייחוד.

אבוי לגולף MK7 עם הפנים שלה יזכיר את זה שבלאון החדשה.:x

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בסופו של דבר, שאלה אחת תאמר האם היא מוצלחת או לא, המכירות.

 

אז אולי העיצוב לא הכי מושך (צריך לראות במציאות), אבל בסך הכל העיצוב נאה ביחס לים המשפחתיות. תא הנוסעים, לפחות לפי התמונות, נראה איכותי מבעבר. אולי סולידי מידי, אבל סולידי גם פונה לקהל לקוחות נרחב יותר.

 

504L: נדמה לי שעם הקבלה לעבודה בקבוצת פולקסווגן, כל מהנדס, מעצב, המנקה ואפילו השומר, נדרש לכתוב 100 פעמים על לוח "אסור לתכנון מכונית טובה מהגולף, אסור לתכנן מכונית טובה מהגולף.....".

פורסם

נראה שהיא מתחשבת בהתבגרות קהל המעריצים.

העיצוב הזה דורש צבע שאינו לבן. אבל אולי זה רק התמונה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...