שלום, חבר רכש מאזדה 6 2013, לאחר כמה חודשי נסיעה עליה החליט שנמאס לו מהאור ה"צהוב" מה שניקרא ורוצה להרכיב עליה פנסי "דמוי קסנון" לבנים, הבעיה היא שאין גישה לנורה עצמה והוא לא רוצה להתחיל להרכיב מבלי לדעת את סוג הנורות הקיימות: דרך, חנייה, אור גבוה...
אם מישהו מכיר\ מוכן לעזור ולמצוא מהן סוגי הנורות אני אודה לו והאם מומלץ על חברה כלשהי ?