Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הממון לא מהווה מגבלה ואין כאן יחס של תועלת מול שקל, לי אישית המרצדס עושה את זה.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

וולוו C30, כי הדשבורד נראה כמו משהו שהגיע מאיקאה

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מרצדס:

 

ב. אמינותה ידועה (לא שזה כל כך משנה לאדם עם רכב כזה).

 

לגבי החלק הראשון של המשפט- באמת? על סמך מה אתה קובע?

 

לגבי החלק השני שבסוגריים- קשקוש, ועוד איך אכפת למי שקונה מרצדס מאמינות הרכב, רכב לא תקין יפגע בלוח הזמנים של בעליו ומעבר לכך- אתה לא מתעשר מלפתח חוסר אכפתיות לכסף שמתבזבז, זו טענה כל כך מוטעית מהיסוד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אאודי. ? לא, ממש ממש לא.

ב.מ.וו? גם לא, ד"א הסדרה 7 הקודמת יפייפיה.

המרצדס, לא רוצה לנהוג, לא רוצה לקרוא, הרכב פשוט יפה, העיצוב הרמוני ומושך.

המכוניות האלה בשבילי הן אופציה לרכב עירוני חביב ולכן העיצוב משחק תפקיד חשוב. לי לפחות.

 

אם סדרה אחת אז 135 מהדור הקודם, קופה ידנית.

haters will hate

פורסם

אבל, בין השלוש, ליבי נוטה דווקא לאודי A3 בשל התמורה למחיר והתדמית ה"נמוכה" יותר. ב- 180K לפני דיון, מקבלים יופי של מנוע, עם יופי של ביצועים (כ- 7 שניות). אם נשמרה גם הנוחות של הרכב הקודם - אדרבא.

 

לאמא שלי היתה A3 2.0TFSI

 

לאון 1.8TSI, מכונית יותר חדשה אבל על שלדה דומה - עדיפה.

לא יחסית לכסף - עדיפה.

 

ל-A3 יתרון אחיזה (בגלל הצמיגים הרחבים, שגורמים לנוחות נסיעה לא טובה בעליל), מושבים קדמיים יותר טובים וגימור ופלסטיקה עדיפה (וגם יתרון ביצועים קל).

 

בכל השאר, הלאון עדיפה. יותר נוחה, יותר מרווחת, יותר מאובזרת, יותר שקטה, מזגן טוב בהרבה ומערכת אודיו ה-רבה יותר טובה. בסה"כ מהווה תמהיל הרבה יותר מוצלח של נוחות/ביצועים/שימושיות, והיא עלתה חצי.

חצי.

 

אז נכון, ה-A3 זקנה מהלאון ב-5 שנים, בזמנו לא היו משפחתיות רגילות עם DSG, והחדשות דנדשות הן כבר רכב אחר לגמרי. ועדיין, לא מוצא שום הצדקה לסיגמנט, אלא אם פלסטיקה שווה לך עשרות אלפי שקלים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
התלבטתי רבות, משום שמבלי לנהוג באף אחת מהן עדיין, בכל זאת ה"סמלים" והעיצוב החיצוני של 1/A עדיפים על ה- A3.

אבל, בין השלוש, ליבי נוטה דווקא לאודי A3 בשל התמורה למחיר והתדמית ה"נמוכה" יותר. ב- 180K לפני דיון, מקבלים יופי של מנוע, עם יופי של ביצועים (כ- 7 שניות). אם נשמרה גם הנוחות של הרכב הקודם - אדרבא.

 

 

הלו, אנחנו ב-2012 לא ב-1996.

חלפו מזמן הזמנים שאודי הייתה רוצה להיות הזנב של ב.מ.וו ומרצדס.

לפחות בעשור האחרון כבר אודי מתחרה שווה מול שווה בניהן ובהרבה מבחנים גם מנצחת.

 

מי שישר קו אחרי האצ'בק פרימיום קונבנציונלית ורדף אחרי אודי כשראה את ההצלחה של ה-A3 היו אלה ב.מ.וו ומרצדס.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לאמא שלי היתה A3 2.0TFSI

 

לאון 1.8TSI, מכונית יותר חדשה אבל על שלדה דומה - עדיפה.

לא יחסית לכסף - עדיפה.

 

ל-A3 יתרון אחיזה (בגלל הצמיגים הרחבים, שגורמים לנוחות נסיעה לא טובה בעליל), מושבים קדמיים יותר טובים וגימור ופלסטיקה עדיפה (וגם יתרון ביצועים קל).

 

בכל השאר, הלאון עדיפה. יותר נוחה, יותר מרווחת, יותר מאובזרת, יותר שקטה, מזגן טוב בהרבה ומערכת אודיו ה-רבה יותר טובה. בסה"כ מהווה תמהיל הרבה יותר מוצלח של נוחות/ביצועים/שימושיות, והיא עלתה חצי.

חצי.

 

אז נכון, ה-A3 זקנה מהלאון ב-5 שנים, בזמנו לא היו משפחתיות רגילות עם DSG, והחדשות דנדשות הן כבר רכב אחר לגמרי. ועדיין, לא מוצא שום הצדקה לסיגמנט, אלא אם פלסטיקה שווה לך עשרות אלפי שקלים.

לאון לא רכב פרימיום כלל ובכלל לא קשור לשרשור הזה.

רכב פרימיום זה מעבר לביצועים מנוע.

פורסם

מבחינה אמוציונלית לגמרי? המרצדס. הסדרה 1 לא מעניינת בגרסאות הבסיס (116\118) והאודי משעממת אותי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אני אומר שלקנות האצ'בק פרימיום זה לשים עשרות אלפי שקלים על גימור.

עדיף לקנות האצ'בק טובה, עם מנוע יותר גדול וכל התוספות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אני אומר שלקנות האצ'בק פרימיום זה לשים עשרות אלפי שקלים על גימור.

עדיף לקנות האצ'בק טובה, עם מנוע יותר גדול וכל התוספות.

 

האם מה שעדיף לך עדיף גם לאחרים?

לכולם יש אותם צרכים וטעמים? מקבלים סיפוק מאותו דבר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...