Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע הושקה פה הA3 החדשה ולפניה הA קלאס ולפניה הסדרה 1.

 

הגרסאות הבסיסיות של כולן נמצאות בטווח 160-170 אלף ש"ח. שלדעתי זה לא רע.

הרמות אבזור שופרו והן כבר לא מביכות כבעבר. בכולן מנועי טורבו גמישים יעילים.

 

מין סקר דעת קהל שכזה: איזו מהן הייתם בוחרים ולמה?

 

audi-a3-2012-small-18tfsi_320_200.jpg

 

benz-a-class-small221_320_200.jpg

 

bmw-1-2012-small-il-1_320_200.jpg

V5

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נהגתי באף אחת מהן.

אם הייתה לי התלבטות כזאת, הייתי בוחר לפי המכונית שמשלבת הכי טוב את המענה לדרישות שלי. כאילו דה?...

ובשביל לדעת את זה...אני חייב לנהוג בהן...

לעיתים מביקורת של בוחנים שאני מחשיב אני יכול לדעת די בבטחון מי פסולה, אבל אף פעם לא יכול לבחור בלי לנהוג בעצמי.

 

במי אתה בוחר? ולמה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ממה שהבנתי מביקורות בחו"ל ודיעות בפורום פה:

 

אודי A3: חבל שאין גרסה ידנית ויש עוד זמן עד גרסת ה-5 דלתות. חבילת שארפ במחיר מטורף.

BMW 1: מישהו אמר טסות? מראה מוטל בספק. אמינות מוטלת בספק (או אולי זה יותר קשור ליחס של היבואן).

A קלאס: לא הכי פרקטי. מקבל ביקורות די צוננות בהשוואה לכל האחרות. אני מניח שהתחזוקה יקרה.

 

מתי יהיה וולוו V40?

פורסם

באתי עם אוראל (RS) למרצדס.

רצו לתת לי A200 אבל התעניינתי ב-A250 עם חבילת AMG.

במקרה לפני יומיים הגיעה A200 עם חבילת AMG, האוטו אחד לאחד כמו ה-250 חוץ מהמנוע.

הייתי בעזריאלי וקיבלתי טלפון מסוכן נסיעות המבחן, אז קפצתי.

הרכב היה עם 150 ק"מ, המנהל נהג ואז אני.

השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר, חבל"ז :mm_yeah:

 

מנוע 1.6 טורבו, גיר רובוטי עם 7 הילוכים סטייל DSG שעובד חלק כמו טוסיק של תינוק, ממש נהניתי.

הכל בתא הנוסעים מוקפד נורא ונראה ממש טוב.

בודדים הרכבים שכניסה אליהם מעלה לי חיוך על הפנים, המרצדס הייתה אחת מהן! עזבו רגע מבחנים וביקורות.

רכב זו קניה אמוציונלית בחלקה וזה הכי חשוב איך רכב גורם לך להרגיש ולא לאיזה כתב רכב מארץ רחוקה.

הנהיגה ערכה חצי שעה בסה"כ בלי פניות כמעט אבל מאוד נהניתי ממה שהרכב מעניק.

על סדרה 1 ואודי A3 לא נהגתי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
חבל שלא נהגת, תזמין נסיעת מבחן! :lol:

 

חחח בגלגול הבא אולי... :lol:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
באתי עם אוראל (RS) למרצדס.

רצו לתת לי A200 אבל התעניינתי ב-A250 עם חבילת AMG.

במקרה לפני יומיים הגיעה A200 עם חבילת AMG, האוטו אחד לאחד כמו ה-250 חוץ מהמנוע.

הייתי בעזריאלי וקיבלתי טלפון מסוכן נסיעות המבחן, אז קפצתי.

הרכב היה עם 150 ק"מ, המנהל נהג ואז אני.

השירות שקיבלתי היה מעל ומעבר, חבל"ז :mm_yeah:

 

מנוע 1.6 טורבו, גיר רובוטי עם 7 הילוכים סטייל DSG שעובד חלק כמו טוסיק של תינוק, ממש נהניתי.

הכל בתא הנוסעים מוקפד נורא ונראה ממש טוב.

בודדים הרכבים שכניסה אליהם מעלה לי חיוך על הפנים, המרצדס הייתה אחת מהן! עזבו רגע מבחנים וביקורות.

רכב זו קניה אמוציונלית בחלקה וזה הכי חשוב איך רכב גורם לך להרגיש ולא לאיזה כתב רכב מארץ רחוקה.

הנהיגה ערכה חצי שעה בסה"כ בלי פניות כמעט אבל מאוד נהניתי ממה שהרכב מעניק.

על סדרה 1 ואודי A3 לא נהגתי.

 

אפשר לשמוע כמה ביקשו על ה-A200 עם חבילת AMG?

 

אפשר בהודעה פרטית אם מעדיף... ;)

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

פאנאמרה כמובן :-D

 

וברצינות:

1) אודי (תמורה טובה לכסף, נראית מצויין)

2) במו (מכוערת רצח אבל הנעה אחורית)

3) A קלאס

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בגרסאות הבסיס כנראה שלא הייתי בוחר באף אחת מהן...

 

אבל אם מעלים את הרמה קצת - הסדרה 1 (118 ) עם 170 כ"ס ברמת אבזור LUXURY עולה רק 'קצת' יותר מהבסיסית ביותר...

 

והיא כנראה הייתה הבחירה שלי.

 

על הגרסאות הבכירות הייתי מוותר מלחתכילה עקב תג מחיר מופקע...

 

אבל אחח.. מה הייתי עושה בשביל M1

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם
ממה שהבנתי מביקורות בחו"ל ודיעות בפורום פה:

 

 

מתי יהיה וולוו V40?

 

אכן! :lol:

 

בקרוב מאוד, והיא תשדר פן אחר בוולוו שהתחיל כבר עם הS60 החדשה ועובר גם לXC, שוק ההאצ'בק פרימיום עכשיו מאוד חם ועוד מתחרה ברמה גבוהה רק תוסיף לתחרות

Confidence In Motion

פורסם

גם אני מצפה ל- V40. במחיר הנכון (כלומר פחות מהאחרות), ועם המנוע הנכון (נניח T5), היא משדרת משהו יותר סולידי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני הייתי בוחר הצ'בק שהוא באמת פרמיום:

Ferrari-Four-FF-Hatchback-Side.jpg

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...