Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על ה1 נהגתי קצת בחו"ל בגרסת 116D, ההתרשמות שלי ממנה הייתה חיובית ולדעתי היא השתפרה לאין שיעור לעומת ה1 הקודמת.

אין לי בעיה עם המראה החיצוני שלה, הייתי שוקל ברצינות קנייה של 116 או 118.

רמת האבזור הבסיסית באה עם טסות. :roll: . 118 עם חבילת אבזור מגיעה למחיר של כ200K

 

על הA קלאס לא יצא לי לנהוג כלל, אבל מבחינת מראה חיצוני לדעתי היא עולה על ה2 האחרות בהרבה.

הבעיה איתה זה שכבר בA180 המחיר הוא הגבוה מבין ה3, ואם הולכים לA200 זה כבר מקפיץ את המחיר למעל 200K.

 

הA3 החדשה, נראת לי כמו התמורה הכי טובה לכסף.

גרסת ה1.4 הבסיסית מגיעה ברמת אבזור סבירה וזולה יותר מ2 הנ"ל, גרסת ה1.8 החדשה נראת לי כמו דיל מפתה במיוחד.

חבילת שארפ ב25 אלף ש"ח נראת לי מיותרת.

 

שורה תחתונה, אם הייתי קונה אחד מנ"ל היום כנראה שזה היה סדר העדיפות:

A3

סדרה 1

A קלאס

V5

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא אודי.תתלבט בין שתי האחרות. לי יש דור קודם שלל סידרה 1 והוא פשוט נותן חוויה אחרת כאשר אודי לדעתי היא גולף בגרסת פרמיום.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

כן, האאודי זה גולף בגרסת פרימיום. שזה לא בהכרח רע.

זה עדיין לא התלבטות, אלא יותר סקר כללי כדי לראות מה חושבים חברי הפורום.

אני מקווה שזה יהפוך להתלבטות בעוד שנה-שנתיים.

V5

פורסם

כנראה שהייתי בוחר במרצדס, היא משדרת משהו צעיר ונראית טוב.

 

האודי גם מאוד יפה אבל פחות עושה לי את זה.

 

הב.מ.וו מקדימה נראית פשוט זוועה......

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

המרצדס הזו נראית יותר כמו משהו שיצא מהסטודיו של יונדאי או קאיה, אבל כנראה שלמיתוג קסם משלו. אין לי מושג איך היא נוסעת אבל ממה שקראתי לפחות, אין מדובר ב"וואוו".

פורסם

האמת שגם אם המרצדס היתה יוצאת מבית קאיה או יונדאי הייתי אומר שהיא נראית טוב.

 

לגבי הסדרה 1, נפל לי האסימון למה היא כל כך זוועתית בעיני, היא מזכירה לי מאוד את חזית יצירת הפאר הזאת:

 

2004_bmw_7_series-pic-33694.jpeg

 

קוים כלליים דומים של הפנסים בליווי חוסר פרופורציות מוחלט בסדרה 1.....לטעמי האץ' הכי מכוערת שיש.

 

מקווה שמתיחת הפנים תתמקד בחזית הרכב, היא נראית ממש ממש רע לטעמי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

^

בכדי לאזן, הכי מפתה אותי מהחבורה היא דווקא ה 1, בגרסת ה M135...

כשאני חושב על מה שיש לה...היא אפילו נראית טוב...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

סקר מעניין, תוסיף גם את הג'ולייטה לרשימה ויש לך מילחמה של ממש.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
סקר מעניין, תוסיף גם את הג'ולייטה לרשימה ויש לך מילחמה של ממש.

 

עידן

לא חושב שהגולייטה נכנסת לתמונה, היא לא יוקרתית ואיכותית כמו השאר רק אולי תג המחיר דומה.

אם כבר הכנסת אותה אפשר גם את הGTI פרימיום

פורסם

התלבטתי רבות, משום שמבלי לנהוג באף אחת מהן עדיין, בכל זאת ה"סמלים" והעיצוב החיצוני של 1/A עדיפים על ה- A3.

אבל, בין השלוש, ליבי נוטה דווקא לאודי A3 בשל התמורה למחיר והתדמית ה"נמוכה" יותר. ב- 180K לפני דיון, מקבלים יופי של מנוע, עם יופי של ביצועים (כ- 7 שניות). אם נשמרה גם הנוחות של הרכב הקודם - אדרבא.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מבחינת עיצוב לדעתי המרצדס לוקחת בענק. מבחינת איכות חומרים, לפי הביקורות, האודי מובילה. לי קצת מפריע באודי תא הנוסעים שנראה קצת ריק.

בלי לנהוג עליהן קשה לדעת. לי אישית בכלל לא נח עם הסמל של BMW או מרצדס.

emotion of motion

פורסם

המרצדס איכותית יותר מאובזרת יותר גדולה ומרווחת.

הב.מ.וו היא לא מואבזרת והכי לא ב.מ.וו ההבדל בן ה3 ל1 הוא הבדל עצום, אפשר לאמר שמדובר על גולף עם סמל ב.מ.וו.

הA3 קטנה לא מרשימה פחות איכותי מהשאר, ישבתי ברכב תצוגה עם קילופים הדשבורד שנוצרו אחריי 3 אנשים שראו את הרכב.

 

אני בוחר במרצדס .


×
×
  • תוכן חדש...