Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל אחד טוב משהו אחר, אין שחור ולבן.

כמה טילים וביטלו את אירוע ההשקה של ה-A CLASS החדשה.

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4705/2586648

 

אבל הכל לטובה,

כל האוכל נתרם לחיילים ברצועה, סחתיין!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם מה שעדיף לך עדיף גם לאחרים?

לכולם יש אותם צרכים וטעמים? מקבלים סיפוק מאותו דבר?

 

לגמרי לא.

יש מי ששם עשרות אלפי שקלים כדי שהפלסטיק ייראה יפה, וזה יותר חשוב לו ממנוע חזק.

או שהוא עושה זאת כי הוא רוצה שיחשבו שיש לו רכב "יוקרתי".

 

אלו סיבות ענייניות, ולפיכך, קנה את המכונית עם הפלסטיקה הכי יפה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הזילזול מיותר.

על אותו משקל, באותו בניין יכולות להיות 2 דירות על "אותו בסיס", אחת מצויידת "סטנדארט קבלן" השניה משופצת עם ריצוף/סנטיציה וכד' בסטנדארט גבוה. שתיהן באותו שטח...

האם השיפוץ מיותר/מטומטם/נועד (רק) בשביל להוציא עיניים?

 

יש לאנשים סגנון חיים שונה וכל עוד זה לא בא על חשבוני, שכל אחד יעשה מה שטוב לו. אני מכבד את זה בלי שמץ של ביקורת. יכול להיות אפילו שזה דרך שנתפסת ע"י אותו צרכן להיות צנוע יותר ממי שקונה "מכונית מנהלים גדולה" באותו מחיר...כי הוא חושב שהוא ישפט לפי הגודל, בזמן שלו חשוב הטעם...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

לא כתבתי שומדבר שיפוטי, כתבתי עובדות.

 

מכאן, שכל אחד יוציא את עשרות אלפי הש"ח שלו על מה שטוב לו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה הסקת שהתגובה מתייחסת אליך?

כשרציתי שזה יהיה ברור, צוטטת.

בכל מקרה, כתבת יוקרתי במרכאות. זה עלול להתפס כשיפוטי.

but, take it easy...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

גם אני הייתי בוחר במרצדס.

אם תמתין חודש, אמורה להצטרף לחבורה גם ה-V40 של וולוו שיכולה להיות אופציה לא רעה, אם רק יהיה לה מחיר נורמאלי ואבזור סטנדרטי ולא קמצני.

פורסם

falou, איך אפשר לכמת כמה באמת השקיעו ברכב ומה באמת אתה מקבל כשאתה קונה אותו? מעבר למנוע או "לפלסטיקה", יש עוד אספקטים כמו פרקטיקה, ראות, נוחות (גם מושבים, גם על הכביש), בידוד רעשים ותחושה כללית (כמו שאומרים בהרבה ביקורות "a nice place to be in").

 

כשאני עברתי מסוכנות סיאט בהרצליה פיתוח לסוכנות אודי בהרצליה ורק התיישבתי ברכבים אמרתי לעצמי - "וואו". בוא לא נשכח שישנם אנשים שאוהבים את התחושה של החבילה הכללית, יש כאלה שאוהבים את הפונקציונליות וה-"הארדקור" ויש כאלה שמבחינתם רכב יסיע אותם מנקודה א' לנקודה ב' (ע"ע רכבי טויוטה).

 

במדינת ישראל הקטנה, לי נראה יותר הגיוני מנוע קטן וחסכוני תחילה וכל השאר זה פינוק :) מי באמת צריך מנוע 200+ כ"ס? המנוע החזק שלך זה הפלסטיקה היפה שלי ;)


×
×
  • תוכן חדש...