Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין יותר סיאט לאון FR בסוכנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה הסגרת מידע פרטי של אדם.

זה לא כתבת את כל הפרטים לא משנה את העבודה שאתה הסגרת מידע אישי שלו, שלא בסמכותך החוקית לעשות כן.

 

אני שואל שוב, זו מדיניות של החברה?

אם מבחינתך זה תקין, סבבה.

אז נדע שנציגי אוטודיל ייתכן ויימסרו מידע הקשור לעסקאות שביצעו מולה חברי פורום.

 

מסכים לחלוטין.

 

אין זה משנה מה רשם פותח האשכול, מצידי שירשום שמכר את הרכב כפול שמונה מעל המחירון רק כדי להוציא לכולם את העיניים. איך אתם בתור חברה מוסרים מידע שכזה על גבי הפורום חשוף לכולם? האם אתם חושבים שעובדה זו תגרום למספר הלקוחות שלכם לעלות? מה עם דיסקרטיות והתחייבות מינימלית כלפי הלקוח? ואין זה משנה אם כן הסגרתם את פרטיו המדויקים של הלקוח או לא. מבחינה שיווקית, אתם באמת חושבים שהלקוח הזה יחזור לבצע אתכם עסקה נוספת בעתיד?

 

אם כך, אשמח לדעת מה עלה בגורלה של האיביזה הקודמת שלי, למי נמכרה, האם מעל המחירון או מתחת, כמה זמן לקח לכם למכור אותה וכו'. המון תודה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בעצמך ציינת את המחיר שהציעו לך בטרייד,

ציינת בפירוש שאתה לא מוכן לזה ושיקרת לגבי אדם שבא לקנות ממך את הרכב ב-105K.

אני באמת לא מצליח להבין מה ההיגיון בזה?

בואו נעשה פה סידור קטן, אני לא שיקרתי כשאמרתי שבן אדם ממוצא ערבי היה צריך להגיע ולרכוש את הרכב ואחרי שסגרנו הכל הוא התקשר אליי בבוקר ורצה שנילך להעביר בעלות ואז רק הוא ישלם לי, אחרי הרבה משא ומתן הוא אמר לי שהוא רוצה לשלם מתוך שיעבוד לבנק או משהו בסגנון ועוד כל מיני חרטות אמרתי לו כשתהיה סגור על זה ותרצה קודם לשלם ואז להעביר בעלות תתקשר אליי.

למחרת בבוקר התקשרו אליי מהחברה ואמרו לי שהרכב מוכן, מחוסר ברירה הסכמתי לעסקת הטרייד אין והרכב נמסר ב92K.

אני מצטער על אי ההבנה שקרתה פה..

ד"א אני חייל אז לא יכולתי להגיב כל השבת, פשוט לא היה לי זמן להיכנס לאתר.

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

י.ל1, תודה בשם חברי הפורום הלא צדיקים!

אני מניח שללא הודעתך הבחור לא היה מוצא לנכון לעדכן את פרטי העיסקה.

לא שאני חושב שמישהו צריך לתת דין וחשבון לגבי עיסקה זו או אחרת בפני חברי הפורום, כמו גם שאני חושב שאין זה נאה לדרוש לקבל פרטים כאלו.

אך למיטב ידיעתי החבר הנ"ל נידב את הפרטים בעצמו ולכן לא לעיניין לנסות להציג תמונה וורודה כל כך, בטח לא בזמנים שקשה למכור כל רכב ולא רק לאון.

 

אך לדעתי השאלה הבאמת מעניינת היא: איך סוכנות הטרייד חושבת למצוא קונה שישלם לה 104K ש"ח על רכב בן שנה עם ק"מ כפול מהממוצע, כאשר חדש נמכר ב-18K יותר?

אה, שכחתי, יש ג'אנטים שחורים. טוב זה שווה לפחות עוד 10K..

 

 

עריכה

למה ביום חמישי ה-15/11/2012 עדיין פרסמת את הלאון למכירה ב-107K ש"ח?

כלומר, מאז שטענת כי סגרת עיסקה ולמחרת היום הלקוח אמור לבוא ולרכוש את הרכב ב-105K (נכתב ב- 30/10/2012) ועד לתגובתך כיום עברו יותר משבועיים.

קשה לי להאמין שלא מצאת זמן במשך שבועיים לעדכן פוסטון קטן בפורום שהעיסקה לא יצאה לפועל..

אה כן, תוריד את הפרסום ביד-2.. http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=29&SubModelID=258&FromYear=2011&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=

פורסם

טוב, נראה לי שמספיק.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...