Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין יותר סיאט לאון FR בסוכנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אם מה שאתה כותב נכון, האופן בו אתה גורם לחבר כאן להראות כמי ש"מספר סיפורים", אינו הולם ואינו מכובד, ודאי כך כשאתה צד לענין. דיסקרטיות בענינים כאלו, היא לא רק צעד עסקי נכון, היא גם מתבקשת ביחסי אנוש. רוצה להקל על תיסכולם של חברים במצב דומה, מצוין, שלח לו הודעה פרטית ובקש ממנו להבהיר את התמונה, למה ככה ?

 

 

 

+1

צודק לחלוטין,זה לגמרי לא במקום!

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השפה של י.ל. אולי היתה קצת בוטה, אבל העמדת העובדות על דיוקן (בהנחה שכך הוא) נדרשת במקרה זה.

וגם אין בזה בושה. כשאני מוכר רכב אני תמיד מציין שהטרייד הציע לי X, מי שיציע X+YYYY יקבל את הרכב.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
גם אם מה שאתה כותב נכון, האופן בו אתה גורם לחבר כאן להראות כמי ש"מספר סיפורים", אינו הולם ואינו מכובד, ודאי כך כשאתה צד לענין. דיסקרטיות בענינים כאלו, היא לא רק צעד עסקי נכון, היא גם מתבקשת ביחסי אנוש. רוצה להקל על תיסכולם של חברים במצב דומה, מצוין, שלח לו הודעה פרטית ובקש ממנו להבהיר את התמונה, למה ככה ?

 

:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אני נתקל בפורום הזה בתגובות מזעזעות והמנהלים לא עושים כלום בנידון

 

חבל

פורסם

הוא לא שיקר.

רק אמר שיבואו מחר ויסגרו.

אולי היו פקקים, אולי לא התעוררו, אולי סגרו על GTR?

מילא היה אומר "מכרתי לבן אדם פרטי ב-X שקלים", אבל לא אמר נכון?

תתחדש על הגרוטאה :wink:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
:mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

 

אני נתקל בפורום הזה בתגובות מזעזעות והמנהלים לא עושים כלום בנידון

 

חבל

 

יש לך כפתור לדווח, יש לך מסרים פרטיים, למה אתה מתבטל ומקטר במקום לעשות משהו ולדווח?!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
במקרה ראיתי את הרכב שלך עומד במגרש, ומכיוון שיש לי חלק עסקי נכבד שאני שותף בחברה שלה מכרת את האוטו שקוראים לה "אוטו דיל" אז אני ואתה יודעים בדיוק בכמה סגרת את האוטו לטרייד.

 

אתה מגלה מידע על הלקוחות של חברת אוטודיל בפורום?

זה נוהל מקובל בחברה להסגיר שווי עיסקאות של לקוחותיה בפורומים שונים?

 

לפנות לחברה לתגובה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
יש לך כפתור לדווח, יש לך מסרים פרטיים, למה אתה מתבטל ומקטר במקום לעשות משהו ולדווח?!

 

לא חשבתי שזה מעניין מישהו. חוץ מזה נתקלתי גם במנהלים שמגיבים לא יפה ואם כבר מדברים אז גם התגובה שלך לא משהו שאפשר להתרפק עליו. מתבטל? אתה לא באמת יודע שאני מתבטל וגם הסברתי למה.

בלי קשר, מעכשיו אני אתחיל לדווח על ימין ועל שמאל.

פורסם
אתה מגלה מידע על הלקוחות של חברת אוטודיל בפורום?

זה נוהל מקובל בחברה להסגיר שווי עיסקאות של לקוחותיה בפורומים שונים?

 

לפנות לחברה לתגובה?

 

להסגיר שווי עסקאות בחברה? לא זכור לי שרשמתי ספרה אחת משווי העסקה, אולי תראה לי כי אני לא רואה.

מגלה מידע על לקוחות? מידע אחד לא פורסם כגון מי הלקוח, מה שמו, איפה הוא גר, בן כמה הוא וכ'ו סה"כ העמדתי דברים על דיוקם

כאשר אותו בחור פרסם בהתנשאות שהוא "מכר מעל המחירון" דבר שהוא לא נכון. מלבד זאת הרכב שלו מפורסם באתר לכל רק מי שחפץ כולל הלוחית רישוי חשופה כמו שאר הרכבים.

אז עופר, לפני שאתה יוצא נגדי בהצהרות לפחות שיהיו נכונות ומבוססות.

ולכל אותם ה"צדיקים" שטענו שהעלבתי או פגעתי בבחור זו ממש לא הייתה המטרה אלא סה"כ להביא דברים על דיוקם, דברים אמתיים ולא סיפורים בדיוניים.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

דבר ראשון תתחדש.

דבר שני,אכן קצת לא היה מתאים למקד את האנשים בפורום הזה שיוכלו לראות את הרכב באתר של אוטו דיל,הבחור אולי לא רצה להרגיש פראייר אז זאת הסיבה שהוא אמר את מה שהוא אמר.

לא מצדיק את זה האמת כי אז זה יוצר אולי איזשהו מרמור אצל בעלי הלאונים האחרים מאותו הסוג שלא מצליחים למכור ולא מבינים למה הם לא מצליחים ומישהו אחר כן,איפשהו זה יוצר מרמור אני מאמין.

אז שורה תחתונה לפי דעתי י.ל פעל נכון,הצרכנים כן צריכים לדעת מה קורה בשוק ולקבל מידע אמין ולא איזשהו מידע כוזב בגלל אינטרסים כאלה ואחרים.

 

שורה תחתונה תתחדש על הFR החדשה שלך,זה מה שמשנה כרגע ולא זה שמכרת לאוטודיל את הרכב בסכום שאתה חושב שיצאת פראייר.

אין מה לעשות שוק היד שניה לא בשמים אז אל תרגיש פראייר הכל בסדר.

פורסם
אתה מגלה מידע על הלקוחות של חברת אוטודיל בפורום?

זה נוהל מקובל בחברה להסגיר שווי עיסקאות של לקוחותיה בפורומים שונים?

 

לפנות לחברה לתגובה?

 

דווקא לא נראה שהוא הסגיר שווי עסקה ובטוח לא פירסם מידע על הלקוח.

 

אם הדברים נכונים אז הוא דווקא עשה שירות לקוראי הפורום, הרבה אנשים נעזרים ומתייעצים בפורום זה ולמסור מידע מטעה (גם אם למטרות אגו) זה לא נאות. כל חבר פורום שיכול לעזור לשים דברים על דיוקם מבורך, בדיוק כמו לציין בית עסק מומלץ/לא מומלץ. אף אחד לא שולח הודעה או מתקשר לעסק לפני שהוא מציין שהוא לא מומלץ.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
להסגיר שווי עסקאות בחברה? לא זכור לי שרשמתי ספרה אחת משווי העסקה, אולי תראה לי כי אני לא רואה.

מגלה מידע על לקוחות? מידע אחד לא פורסם כגון מי הלקוח, מה שמו, איפה הוא גר, בן כמה הוא וכ'ו סה"כ העמדתי דברים על דיוקם

כאשר אותו בחור פרסם בהתנשאות שהוא "מכר מעל המחירון" דבר שהוא לא נכון. מלבד זאת הרכב שלו מפורסם באתר לכל רק מי שחפץ כולל הלוחית רישוי חשופה כמו שאר הרכבים.

אז עופר, לפני שאתה יוצא נגדי בהצהרות לפחות שיהיו נכונות ומבוססות.

ולכל אותם ה"צדיקים" שטענו שהעלבתי או פגעתי בבחור זו ממש לא הייתה המטרה אלא סה"כ להביא דברים על דיוקם, דברים אמתיים ולא סיפורים בדיוניים.

 

אתה הסגרת מידע פרטי של אדם.

זה לא כתבת את כל הפרטים לא משנה את העבודה שאתה הסגרת מידע אישי שלו, שלא בסמכותך החוקית לעשות כן.

 

אני שואל שוב, זו מדיניות של החברה?

אם מבחינתך זה תקין, סבבה.

אז נדע שנציגי אוטודיל ייתכן ויימסרו מידע הקשור לעסקאות שביצעו מולה חברי פורום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפחות עכשיו אני יודע לאיזו סוכנות טרייד-אין לא אגש כשארצה להחליף את הג'טה :rofl:

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...