Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אין יותר סיאט לאון FR בסוכנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש ותהנה.

 

בדוק את הרכב בזהירות יתרה לפני שאתה מאשר את קבלתו. אנשים נשענים על רכבי תצוגה ולעתים גורמים לנגיעות בפח בגלל מפתחות/טלפונים ושאר חפצים המצויים בכיסיהם.

 

בדוק גם את הפנים וודא שאין שריטות על הדשבורד והדלתות ושמושב הנהג אינו רוקד מעט על מסילותיו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני במקומך הייתי לוקח את המערכת המקורית,היא שווה המון המון כסף,ומחליף לבד לHU נורמלית.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם
דבר ראשון תודה לכולם על הברכות, הרכב יגיע בעוד כ10 ימים לידיים שלי, את התמונות אצרף בהמשך :)

פאקים לא יכולים להיות. החברה מתחייבת להביא לי רכב חדש במצב מושלם בלי שריטה ועם ניילונים אפילו שזה מתצוגה.

המערכת מולטימדיה טובה יותר מהמערכת באיביזה למרות שגם היא לא איי איי איי...

בסה"כ יצאתי מרוצה מהעסקה ואני מחכה לה בקוצר רוח ;)

 

יש לי את המערכת מולטימדיה בלאון שלי, אתה תהנה ממנה. מדובר במסך גדול, נוח לשימוש, הכל יפה וקליל.

 

תתחדש שוב, מקנאים פה קצת 8)

פורסם
תתחדש ותהנה.

 

בדוק את הרכב בזהירות יתרה לפני שאתה מאשר את קבלתו. אנשים נשענים על רכבי תצוגה ולעתים גורמים לנגיעות בפח בגלל מפתחות/טלפונים ושאר חפצים המצויים בכיסיהם.

 

בדוק גם את הפנים וודא שאין שריטות על הדשבורד והדלתות ושמושב הנהג אינו רוקד מעט על מסילותיו.

תודה ההמלצה אני יותר בקטע של דואג למצוא איזה מסטיק דבוק מתחת לכיסא חחח...

 

אני במקומך הייתי לוקח את המערכת המקורית,היא שווה המון המון כסף,ומחליף לבד לHU נורמלית.

אני מעדיף פחות בלאגן על הראש ושהכל יהיה בינתיים עם אחריות מהחברה ואני לוקח את זה רק בגלל המצלמת רוורס..

יש לי את המערכת מולטימדיה בלאון שלי, אתה תהנה ממנה. מדובר במסך גדול, נוח לשימוש, הכל יפה וקליל.

 

תתחדש שוב, מקנאים פה קצת :cool:

חח תודה רבה :)

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

נתקלתי עכשיו בפרסומות של סיאט שמוכירם לאון FR ידנית ב139,900 ואת הקופרה R ב189,900

 

ממליץ לך לעשות משהו בנידון מכיוון שלך הציעו מתצוגה ביותר כסף... מקווה שתצליח לתפוס את המומנט ולקבל הנחה משמעותית על הרכב.

מצ"ב הקישור פה

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם

אכן זה פרסומת קצת ישנה ונגמרו הלאונים ואחרי העלאה לכביש ואגרה וכל הבלבולי שכל הלאון הייתה עולה 147 על הכביש..

תודה בכל זאת!

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

בגלל שאני מגיב מאוחר ואי אפשר לערוך אז בוא אני גם יוסיף למה כן כדי לקנות לאון FR מהתצוגה ;)

לא לבעלי לב חלש +18

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
בגלל שאני מגיב מאוחר ואי אפשר לערוך אז בוא אני גם יוסיף למה כן כדי לקנות לאון FR מהתצוגה ;)

לא לבעלי לב חלש +18

 

ככה מעריכים סיאט לאון :-P

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
מחר בן אדם מגיע לקנות את הרכב סגרנו על 105K

הצעתי את הרכב למכירה בדיוק לפני שבוע והרבה מאוד אנשים התקשרו, אני לא מבין איך הוא לא מצליח למכור.. אולי יש לו צבע מוזר או משהו אחר ..

 

במקרה ראיתי את הרכב שלך עומד במגרש, ומכיוון שיש לי חלק עסקי נכבד שאני שותף בחברה שלה מכרת את האוטו שקוראים לה "אוטו דיל" אז אני ואתה יודעים בדיוק בכמה סגרת את האוטו לטרייד. וזה לא היה בדיוק בנאדם "שבא וסגר על האוטו" אחר כך לא פלא אנשים לא מבינים איך מכרת "מעל המחירון" תוך פחות משבוע, בזמן שאחרים מתרקבים חודשים למכור ולא מצליחים.

 

נחזור לנושא המקורי תתחדש ומה עם תמונות? למרות שאני כבר ראיתי את האוטו עוד שהיה בהכנה.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
במקרה ראיתי את הרכב שלך עומד במגרש, ומכיוון שיש לי חלק עסקי נכבד שאני שותף בחברה שלה מכרת את האוטו שקוראים לה "אוטו דיל" אז אני ואתה יודעים בדיוק בכמה סגרת את האוטו לטרייד. וזה לא היה בדיוק בנאדם "שבא וסגר על האוטו" אחר כך לא פלא אנשים לא מבינים איך מכרת "מעל המחירון" תוך פחות משבוע, בזמן שאחרים מתרקבים חודשים למכור ולא מצליחים.

 

נחזור לנושא המקורי תתחדש ומה עם תמונות? למרות שאני כבר ראיתי את האוטו עוד שהיה בהכנה.

גם אם מה שאתה כותב נכון, האופן בו אתה גורם לחבר כאן להראות כמי ש"מספר סיפורים", אינו הולם ואינו מכובד, ודאי כך כשאתה צד לענין. דיסקרטיות בענינים כאלו, היא לא רק צעד עסקי נכון, היא גם מתבקשת ביחסי אנוש. רוצה להקל על תיסכולם של חברים במצב דומה, מצוין, שלח לו הודעה פרטית ובקש ממנו להבהיר את התמונה, למה ככה ?

פורסם
בגלל שאני מגיב מאוחר ואי אפשר לערוך אז בוא אני גם יוסיף למה כן כדי לקנות לאון FR מהתצוגה ;)

לא לבעלי לב חלש +18

 

אכן יוצר מוערך, תודה על הקישור ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

הם רוצים על הלאון 92K שאני לא יסכים לכך בטרייד אין, אני ימכור אותה לבד.

 

אחד הציע לי לקנות את הרכב ב110K כנראה שמחר הוא יגיע לסגור עסקה..

 

מחר בן אדם מגיע לקנות את הרכב סגרנו על 105K

הצעתי את הרכב למכירה בדיוק לפני שבוע והרבה מאוד אנשים התקשרו, אני לא מבין איך הוא לא מצליח למכור.. אולי יש לו צבע מוזר או משהו אחר ..

 

בעצמך ציינת את המחיר שהציעו לך בטרייד,

ציינת בפירוש שאתה לא מוכן לזה ושיקרת לגבי אדם שבא לקנות ממך את הרכב ב-105K.

אני באמת לא מצליח להבין מה ההיגיון בזה?

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...