Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Exhaust flame thrower fire- אש מהאגזוז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חייב שמישהו יסביר לי מזה הדבר הזה

איך זה עובד? איך מרכיבים את זה? זה כדי בכלל? ראיתי שהרבה מאוד אנשים קנו את זה

 

http://www.ebay.com/itm/Exhaust-flame-thrower-fire-burner-afterburner-kit-/220909939926?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item336f422cd6&vxp=mtr

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם
בבקשה אל תגיד לנו שאתה רוצה לקנות כזה... :shock:

ממממש אבל ממש לא!!!

אני רק מתעניין איך זה עובד ולמה זה כל כך מסקרן אנשים

Seat Leon FR 2.0TSI

6speed manual

פורסם

זה עובד על ידי ניתוק רגעי של ההצתה ומצת נוסף בקצה צינור הפליטה.

 

זה מסקרן כי אש זה דבר יפה ומרשים.

 

דני

פורסם
בבקשה אל תגיד לנו שאתה רוצה לקנות כזה... :shock:

 

זה דווקא יכול להועיל לפעמים...

אם איזה נהג ליסומטית נדבק לך לרכב בזמן עקיפה, להבעיר את האש באגזוז יגרום לו לברוח ממך, לא? :twisted: :twisted: :twisted:

פורסם

זה מנתק את ההצתה, הדלק לא ניצת אלא נזרק לאגזוז ביצאה מהאגזוז מתקינים מצת שמצית את התערובת.

 

דבילי, מזהם ומזיק לממיר הקטליטי. וכמובן שהוא לא מוסיף לביצועים אלא רק גורע.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

אם יהיה לי דבר כזה באוטו אני בטוח אמצא פטנט לצלות עליו כבד אווז,

 

זה יפה ל"HOT ROD" לא לכל רכב, במיוחד לא למכוניות חדישות,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה מתאים למכורי need for speed ושאר ילדים קטנים.

 

מי שיש לו RAT ROD אמיתי לא צריך שטויות כאלה :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=I1wi9gDIZ_U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בניגוד לזה יש משהו שנקרא, ANTI LAG והוא כבר כן תורם לביצועים(לפחות ליציאה מהמקום עם רכב טורבו).

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

חולני ביותר!

 

זה מנתק את ההצתה, הדלק לא ניצת אלא נזרק לאגזוז ביצאה מהאגזוז מתקינים מצת שמצית את התערובת.

 

דבילי, מזהם ומזיק לממיר הקטליטי. וכמובן שהוא לא מוסיף לביצועים אלא רק גורע.

 

זה הדבר הראשון שקפץ לי לראש...

פורסם
בניגוד לזה יש משהו שנקרא, ANTI LAG והוא כבר כן תורם לביצועים(לפחות ליציאה מהמקום עם רכב טורבו).

התבלבלת קצת חבר...אני מניח שהתכוונת לLaunch control.

×
×
  • תוכן חדש...