Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה עדיף להסמתך על מסרון, שאולי יגיע אלייך ואולי, שאמור לתזכר אותך להאריך את החניה? ועוד לשלם לפנגו על זה דמי "שירות"...???!!!! עם איזי פארק אתה פשוט לוחץ לחידוש החניה ומה שנקרא: "שגר ושכח"!!

 

מה אתה מעדיף, שתגמר לך בסוללה דקה לפני שהפקח מגיע וגם שילמת על החניה וגם קיבלת קנס?

אגב בסלופארק אתה לא משלם שום דבר אקסטרא פרט לשעת חניה אפילו לא תשלום חודשי מה שנקרא לא חנית לא שלמת, וגם אתה מקבל מסרון חצי שעה לפני שנגמרת החניה

2017 Citroen C3 Shine

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מדבריך עלול להשתמע שהמיסרון הוא בחינם בעוד שעלות המיסרון (מנוי חודשי) בסלופארק היא 6.99 ש"ח.

אז אולי זה מדיניות חדשה כי אני כבר כמה שנים בסלופארק ולא שילמתי בחיים תשלום חודשי ולא על מסרון ואני כן מקבל התראה..

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

מילא היו לוקחים מחיר הגיוני על חנייה או מאפשרים לרכוש מנויים לתקופה מסוימת במחירים הגיוניים למי שלומד/עובד במרכז העיר (עם הנחות לסטודנטים/מילואימניקים/תושבי העיר כמו שיש בת"א למשל), בשביל שלא נשלם מחיר לא הגיוני בעליל של 5.40 ש"ח לשעת חנייה!!! אבל גם מקומות בכחול לבן כבר כמעט ואין בעיר

 

פספסת את המטרה של כחול-לבן.

החניה מוגבלת ל3 שעות (בת"א) בדיוק כדי שלא תגיע בבוקר יום עבודה ותתפוס חניה 9 שעות.

החניה בכחול-לבן (במרכזי הערים) מיועדת למי שבא לשעה-שעתיים לעשות סידורים, ואז נוסע. וכך מקום חניה אחד משרת 8-9 מכוניות בכל יום.

מנוי יומי/חודשי ישיג בדיוק את ההיפך, אנשים יתפסו את החניות האלו כל היום, ואז למי שבא לשעה לא תהיה חניה. וכמו שציינת בעצמך יש בעיה למצוא מקום פנוי אפילו עם ההגבלה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כבר שנים משתמש באיזיפארק - לאחרונה שדרגתי לדגם החדדש (עם חידוש אוטומאטי). אני מחזיק שני מכשירים - אחד בתיק שלי, השני אצל אשתי, בד"כ היא מחסלת אותו ראשונה ואז מתחלפים ואני טוען אותו.

מצב שבו נגמר תסוללה - אינו בעייתי - לאחר החלפת הסוללה מוציאים תדפיס חניות ומצויינת התרוקנות הסוללה, מכתב קצר לעירויה עם צילום הדו"ח ותדפיס החניות והדו"ח מבוטל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
פספסת את המטרה של כחול-לבן.

החניה מוגבלת ל3 שעות (בת"א) בדיוק כדי שלא תגיע בבוקר יום עבודה ותתפוס חניה 9 שעות.

החניה בכחול-לבן (במרכזי הערים) מיועדת למי שבא לשעה-שעתיים לעשות סידורים, ואז נוסע. וכך מקום חניה אחד משרת 8-9 מכוניות בכל יום.

מנוי יומי/חודשי ישיג בדיוק את ההיפך, אנשים יתפסו את החניות האלו כל היום, ואז למי שבא לשעה לא תהיה חניה. וכמו שציינת בעצמך יש בעיה למצוא מקום פנוי אפילו עם ההגבלה.

 

אני מבין יופי את ההגיון שעומד מאחורי השיטה הנבזית הזאת, אבל לשיטה יש גזר מצד אחד ומקל מצד שני - אותם אלה שכן עובדים ולומדים בעיר, ובעלי עסקים סובלים בצורה לא נורמלית. עליהם נגזר להשתמש בתחבורע ציבורית תת רמה, או למשכן את הבית בשביל לחיות עם רכב. זה האבסורד! זאת לא בעיה שהם חונים יום שלם, העיר זה מקור הפרנסה שלהם!

אני מבין את הצורך של אנשים לבוא לסידורים לזמן קצר, אבל לא מבין למה לא מוצאים פתרון נוח למי שצריך חניות ליותר מ3 שעות?

במקום להקים עוד מקומות חנייה מוסדרים, לבנות חניונים רבי קומות במימון העיריה כמו שיש בכל עיר נורמלית, ולהחיל עליהם תשלום מסובסד לאוכלוסיות כאלה ואחרות (בעלי עסקים בעיר, חיילים, סטודנטים ותושבי העיר), העיריה בוחרת להפריט את הקרקעות וגנבים באים ותופסים חניונים וגובים 15 ש"ח לשעה, או "מנוי חודשי" ב700-1200 ש"ח! (כתלוי מהקרבה למרכז העיר)

וכל זה תחת המסווה המפגר והשקרי של "עידוד התחבורע הציבורית" עלאק. פשוט רוצים לגנוב עוד כסף.

אני באמת חושב שרכב זה לא מותרות, זה אמצעי, כלי עבודה אפילו, בן אדם שבבעלותו רכב, לא צריך להפוך להיות הפרה החולבת של כל העולם ואשתו, ולצערי זה פשוט ככה. ואף אחד לא קם ועושה מחאה. לא פלא שמעלים לנו את המיסים עוד ועוד.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם
אגב, יש אפליקציה לאייפון, הורדתי אותה הרגע, עוד לא בדקתי איך היא עובדת.

 

אכן. האפליקציה נראית נהדר ועושה רושם שיש לה את היכולת לקבוע את העיר בה הינך חונה על-סמך נתוני ה GPS (או מתוך רשימה, אם במקרה ישנו קושי ל GPS להינעל).

 

קטע שקצת פחות אהבתי הוא שהתוכנה "בחינם" עד ה 25.8. לאחר-מכן, כל הפעלה/סיום/הארכת חניה באמצעות האפליקציה תהיה כרוכה בעלות של 50 אג', נוסף על עלות החניה העצמה. אז למי שיוצא להשתמש בפנגו מס' פעמים ביום (במסגרת העבודה, לצורך העניין), שייקח את הנקודה הזו בחשבון.

פורסם

מונית.

 

הייתי מעדיף למצוא קודם חנייה וזה מעט יותר חשוב מצורת התשלום. כשאני עושה סידורים בעיר הקודש או בעיר הזימה אני מעדיף לחנות בחנייה חופשית וחינמית רחוק ממרכז העיר ולקחת מונית. בדרך כלל זה זול ונוח יותר מאשר למצוא חנייה או חניון פנויים.

 

wil chesy כתב:

מילא היו לוקחים מחיר הגיוני על חנייה או מאפשרים לרכוש מנויים לתקופה מסוימת במחירים הגיוניים למי שלומד/עובד במרכז העיר (עם הנחות לסטודנטים/מילואימניקים/תושבי העיר כמו שיש בת"א למשל), בשביל שלא נשלם מחיר לא הגיוני בעליל של 5.40 ש"ח לשעת חנייה!!! אבל גם מקומות בכחול לבן כבר כמעט ואין בעיר

פספסת את המטרה של כחול-לבן.

החניה מוגבלת ל3 שעות (בת"א) בדיוק כדי שלא תגיע בבוקר יום עבודה ותתפוס חניה 9 שעות.

החניה בכחול-לבן (במרכזי הערים) מיועדת למי שבא לשעה-שעתיים לעשות סידורים, ואז נוסע. וכך מקום חניה אחד משרת 8-9 מכוניות בכל יום.

מנוי יומי/חודשי ישיג בדיוק את ההיפך, אנשים יתפסו את החניות האלו כל היום, ואז למי שבא לשעה לא תהיה חניה. וכמו שציינת בעצמך יש בעיה למצוא מקום פנוי אפילו עם ההגבלה.

 

שמע משהו יותר גרוע, באיזורי בילוי ועבודה אשר ממוקמים בשכונות מגורים ישנם מקומות חנייה שלא ניתן לנצל אותם. לדוגמה, במושבה הגרמנית בירושלים ישנם רחובות בעלי אוכלוסייה לא קטנה של אנשים מבוגרים. רובם מחנים את הרכב ברחוב (עם תו החנייה האזורי שלהם) ונוסעים ברכב פעם או פעמיים בשבוע:-( בשאר הזמן הוא עומד ומבזבז מקום חנייה חסר תחליף.

פורסם

אני מעדיף לקבל את החנייה שלי בחינם.

אבל המציאות לא תמיד מסתדרת עם ההעדפות שלי.

אז אני מעדיף לשלם בפאנגו. שאגב אמורה להיות לו גם אפליקציה לאנדרואיד רק שהיא משום מה נעלמה מהמרקט.

 

נ.ב

אין סיפוק גדול מזה:

לראות מרחוק פקח חנייה עט על הרכב נטול כרטיס החנייה שלך כמו ציפור טרף, ואז מגלה שבעצם שילמת ועובר בבושת פנים לרכב הבא. :lol:

V5

פורסם

אם כבר הסיפוק הגדול הוא, קבלת מסרון: "מנוי יקר, פקח בדק את רכבך ומצא כי חנית פאנגו חונים מחייגים הולכים"

זה באמת מעלה חיוך, יענו הכסף על החניה לא נזרק לשווא.

פורסם
מונית.

 

הייתי מעדיף למצוא קודם חנייה וזה מעט יותר חשוב מצורת התשלום. כשאני עושה סידורים בעיר הקודש או בעיר הזימה אני מעדיף לחנות בחנייה חופשית וחינמית רחוק ממרכז העיר ולקחת מונית. בדרך כלל זה זול ונוח יותר מאשר למצוא חנייה או חניון פנויים.

 

 

 

שמע משהו יותר גרוע, באיזורי בילוי ועבודה אשר ממוקמים בשכונות מגורים ישנם מקומות חנייה שלא ניתן לנצל אותם. לדוגמה, במושבה הגרמנית בירושלים ישנם רחובות בעלי אוכלוסייה לא קטנה של אנשים מבוגרים. רובם מחנים את הרכב ברחוב (עם תו החנייה האזורי שלהם) ונוסעים ברכב פעם או פעמיים בשבוע:-( בשאר הזמן הוא עומד ומבזבז מקום חנייה חסר תחליף.

 

אם במושבה הגרמנית עסקינן, אז כשאתה מחפש חנייה, דבר ראשון אני מציע לך לבדוק את רחוב מסריק, ואת הרחוב שלפניו שמוביל לחנייה ליד קופ"ח (רחוב חנניה), כמעט תמיד יש שם חנייה גם בשעות היותר עמוסות של היום. גם ברחוב עזריאל הילדסהימר שנמצא פנייה אחת ימינה אחרי הרמזור הראשי בצומת, יש בד"כ חנייה פנויה, ואפילו יש שם מגרש מסודר.

אגב, יש שם גן אירועים שנקרא "לב המושבה" או "גן המושבה" משהו כזה ברחוב עזריה, שיש בו חניון תת קרקעי, ופעם אחרונה שהייתי שם באירוע אף אחד לא ביקש ממני אישורים להחנות את הרכב, אין שם שומרים.

חוץ מזה הייתי שם אתמול, קפצתי למכללה למנהל שנמצאת בצד השני של רחוב עמק רפאים (הרחוב הראשי במושבה הגרמנית), יש שם רחוב כזה צדדי שמקביל לפסי הרכבת הישנים (עשו ממנו כבר טיילת), שבד"כ גם בו יש חנייה, אמנם הכל בתשלום, אבל בד"כ יש. פשוט לא כולם מכירים.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

שמע משהו יותר גרוע, באיזורי בילוי ועבודה אשר ממוקמים בשכונות מגורים ישנם מקומות חנייה שלא ניתן לנצל אותם. לדוגמה, במושבה הגרמנית בירושלים ישנם רחובות בעלי אוכלוסייה לא קטנה של אנשים מבוגרים. רובם מחנים את הרכב ברחוב (עם תו החנייה האזורי שלהם) ונוסעים ברכב פעם או פעמיים בשבוע:-( בשאר הזמן הוא עומד ומבזבז מקום חנייה חסר תחליף.

 

איך הגעת למסקנה שאלו מקומות חניה שלא ניתן לנצל אותם?

מהתיאור שלך דווקא נשמע שהמקומות מנוצלים 24 שעות ביממה למעט פעם-פעמיים בשבוע לכמה שעות.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...