Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4966 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הייתי צריך להשתמש בכחול לבן בתדירות גבוהה אני מניח שהייתי בוחר כמו הרוב בפנגו. אני חונה בכחול לבן פעם בשנתיים אולי אז זה לא ממש רלוונטי לגביי. הייתי שמח אם היו מעלימים את ה"מס חנייה" הזה שמתרצים אותו בתירוץ של חניה מוסדרת.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משתמש בפנגו כבר שנתיים+, בכל הארץ, מבסוט עד הגג.

 

אגב, יש אפליקציה לאייפון, הורדתי אותה הרגע, עוד לא בדקתי איך היא עובדת.

יש תעריפי חניה בכל עיר, וכן פונקציה מגניבה של איתור מקום חניית הרכב. נראה נחמד.

 

 

בת"א אני משתמש בסלופאק.

 

זה מצחיק, כי זה גס.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

עד עכשיו לא הפריע לי להשתמש באיזי פארק, אגב יש לי אותו שנים והסוללה מעולם לא נגמרה.

אבל לפני מספר ימים חטפתי דו"ח חניה מיותר כי שכחתי לשים אותו להתחדש אוטומטית (כנראה) והחלטתי שנמאס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מה אני מעדיף? אני מעדיף שלא יג(נ)בו ממני כסף על משהו שמגיע לי בחינם. כאילו שלא מספיק אגרת רכב כל שנה בשביל ש"תהיה לי רשות" לשים את האוטו על הכביש, אז גם להעמיד אותו על 2 מטר רבוע בצד צריך לשלם.

מילא היו לוקחים מחיר הגיוני על חנייה או מאפשרים לרכוש מנויים לתקופה מסוימת במחירים הגיוניים למי שלומד/עובד במרכז העיר (עם הנחות לסטודנטים/מילואימניקים/תושבי העיר כמו שיש בת"א למשל), בשביל שלא נשלם מחיר לא הגיוני בעליל של 5.40 ש"ח לשעת חנייה!!! אבל גם מקומות בכחול לבן כבר כמעט ואין בעיר, עכשיו הם התחילו להפריט שטחים בשביל שגנבי החניות יקימו מגרשים ויגבו מחירים לא נורמליים של 15 ש"ח לשעת חנייה!

אני מעדיף פשוט לא לבוא עם רכב למרכז העיר, חד וחלק, לפחות אם אני צריך להחנות שם את הרכב לזמן מה לסידורים.

פשוט עושים את כל הסידורים שרק אפשר מחוץ למרכז, ומה שאפשר דרך האינטרנט, רק לא לעבור במרכז העיר.

מילא הייתה אלטרנטיבה נורמלית בדמות תחבורה ציבורית, אבל גם זה אין. (40 דק'-שעה נסיעה מהבית שלי למרכז העיר באוטובוס)

ומה שהכי מוזר זה שהרבה אנשים עושים כמוני, אז נחמת עניים היא שאני לא ממש מוזר הקטע הזה.

בטח אתם חושבים שאני מדבר על איזו מדינת עולם שלישי, עיר דמיונית, אבל מדובר בעיר הבירה של המדינה שלנו.

 

צריך למצוא דרך להלחם במונופול החניות הזה, שבו העירייה ושאר מלחכי הפינכה שלה, עושים בעיר כבשלהם ומכריחים את התושבים לשלם מחירים דימיוניים בשביל לחיות בעיר הזאת בכבוד. לא פלא שכל הצעירים עוזבים, לעיר הזאת אין עתיד. עיר עזובה, מטונפת ומלאה בכעס, בורות ובערות.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

תל אביב:

תעריף שעה - 5.7 ש"ח

תעריף תושב - 0.67 ש"ח.

 

ירושלים:

תעריף שעה - 5.2 ש"ח.

תעריף תושב - 4.2 ש"ח.

 

תענוג בעיר הקודש.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
תל אביב:

תעריף שעה - 5.7 ש"ח

תעריף תושב - 0.67 ש"ח.

 

ירושלים:

תעריף שעה - 5.2 ש"ח.

תעריף תושב - 4.2 ש"ח.

 

תענוג בעיר הקודש.

 

אולי בפנגו, אבל כשהחניתי אתמול את הרכב בחניון הרב קוק, המדחן הראה לי תעריף של 5.40 לשעה, ולא שמעתי על שום הנחות לתושבים, מקסימום לתושבי אזור מסויים.

אבל עדיין, גם 4.20 ש"ח לשעה זה מוגזם מידי! איך בת"א זה 0.67 ובירושלים כמעט 3.5 ש"ח יותר?!?!?

אם היה כזה תעריף לתושבי ירושלים, זה היה מקובל.

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם
שלום לכולם,

 

ישנם היום מספר דרכים לשלם על מקום החניה בכחול לבן.

איך אתם הייתם מעדיפים לשלם ?

1.באמצעות כרטיס חניה נטען למשל איזי פארק.

2.באמצעות תשלום ע"י הפלאפון למשל פנגו.

3.בשיטה הרגילה ע"י דף כרטיס חניה או תשלום במטבעות במדחן.

 

לי פשוט נמאס מהשיטה הרגילה ואני מתלבט אם לעבור לשיטות 1 או 2

מה אתם חושבים או עושים.

תודה.

 

מבלי לבחון לעומק את כל האפשרויות והתקלות של כל אחת מהדרכים, הייתי מעדיפה כרטיס נטען. [כמובן כשהוא נגמר אז כרטיס חניה]

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

השתמשתי באיזי פארק

הבעייה שהסוללה תמיד נגמרת ברגע הכי לא מתאים.

מאז רק פאנגו, אף פעם לא הייתה לי בעייה איתם

 

 

יניב

פורד מונדאו סטיישן 2011

פורד פוקוס 5 דלתות 1.6 2008

פורד פיאסטה 2000, כבר לא רכב כל כך פשוט...- נמכרה:cry: אבל עדיין עונה על שאלות

פורסם

אני לא מחליפה את איזי פארק בשום אמצעי אחר!!!

כרטיס נוח, זמין, קל לתפעול, סוללה (בדגם החדש של הכרטיס) מחזיקה יותר משנתיים!!

אפשר להפעיל חידוש חניה אוטומאטי - מבלי לחזור לרכב, מבלי להתקשר, כמו בפנגו, ובלי שישלחו לך מסרונים ותצטרך להגיב אליהם בשביל בסך הכל להשאר בפגישה!!! ועוד לשלם על ה"שירות" הזה....!!!!

פורסם
תל אביב:

תעריף שעה - 5.7 ש"ח

תעריף תושב - 0.67 ש"ח.

 

ירושלים:

תעריף שעה - 5.2 ש"ח.

תעריף תושב - 4.2 ש"ח.

 

תענוג בעיר הקודש.

 

אולי בפנגו, אבל כשהחניתי אתמול את הרכב בחניון הרב קוק, המדחן הראה לי תעריף של 5.40 לשעה, ולא שמעתי על שום הנחות לתושבים, מקסימום לתושבי אזור מסויים.

אבל עדיין, גם 4.20 ש"ח לשעה זה מוגזם מידי! איך בת"א זה 0.67 ובירושלים כמעט 3.5 ש"ח יותר?!?!?

אם היה כזה תעריף לתושבי ירושלים, זה היה מקובל.

 

בפנגו בתאריך 27/06 שילמתי לפי תעריף של 5.30 לשעה.

 

ואני משתמש תמיד בפנגו, זמין נוח ותשלום מדוייק לפי הזמן של החנייה.

יתרון נוסף, כאשר שוכחים להפעיל את תחילת החניה, אז אין בעיה כמובן להפעיל אותה מרחוק, באמצעי תשלום אחרים תאלצו לחזור חזרה לרכב.

חסרון שקיים הוא חיוב עבור חיוג הפעלת החנייה (עבור סיום לא תמיד, לפעמים הסיום הוא אוטומטי), אך בתקופה שבה לרבים יש בנק דקות שיחה זה לא קריטי.

פורסם

מה עדיף להסמתך על מסרון, שאולי יגיע אלייך ואולי, שאמור לתזכר אותך להאריך את החניה? ועוד לשלם לפנגו על זה דמי "שירות"...???!!!! עם איזי פארק אתה פשוט לוחץ לחידוש החניה ומה שנקרא: "שגר ושכח"!!

פורסם
אני משתמש רק בפנגו, רק הבעיה היא שלפעמים אשתי שוכחת לכבות אותו אז אני מפסיד קצת כסף. מאז אני משגע אותה אם היא כבר כיבתה את החניה.

 

 

בגלל זה אני אוהבת את האיזי פארק. כשהוא פועל הוא משמיע ציפצוף כל דקה... אין מצב שאישתך תשכח אותו דולק.


×
×
  • תוכן חדש...