אני לא מחליפה את איזי פארק בשום אמצעי אחר!!!
כרטיס נוח, זמין, קל לתפעול, סוללה (בדגם החדש של הכרטיס) מחזיקה יותר משנתיים!!
אפשר להפעיל חידוש חניה אוטומאטי - מבלי לחזור לרכב, מבלי להתקשר, כמו בפנגו, ובלי שישלחו לך מסרונים ותצטרך להגיב אליהם בשביל בסך הכל להשאר בפגישה!!! ועוד לשלם על ה"שירות" הזה....!!!!