Jump to content

avishag

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של avishag

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה עדיף להסמתך על מסרון, שאולי יגיע אלייך ואולי, שאמור לתזכר אותך להאריך את החניה? ועוד לשלם לפנגו על זה דמי "שירות"...???!!!! עם איזי פארק אתה פשוט לוחץ לחידוש החניה ומה שנקרא: "שגר ושכח"!!
  2. אני לא מחליפה את איזי פארק בשום אמצעי אחר!!! כרטיס נוח, זמין, קל לתפעול, סוללה (בדגם החדש של הכרטיס) מחזיקה יותר משנתיים!! אפשר להפעיל חידוש חניה אוטומאטי - מבלי לחזור לרכב, מבלי להתקשר, כמו בפנגו, ובלי שישלחו לך מסרונים ותצטרך להגיב אליהם בשביל בסך הכל להשאר בפגישה!!! ועוד לשלם על ה"שירות" הזה....!!!!
×
×
  • תוכן חדש...