Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפרשי לחץ אוויר בצמיגים במצב חם/קר


misterb
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

לאחרונה קניתי מד לחץ אויר חביב (למי שמעוניין http://dx.com/p/solar-powered-digital-tire-pressure-gauge-with-depth-measurer-and-flashlight-2623)

 

אני נוהג למלא אוויר פעם בחודש-חודשיים בערך, וממלא קצת יותר מהמומלץ (ממלא 37 על צמיג חם).

כשקיבלתי את המד בדקתי את הלחץ בצמיגים, להפתעתי בכולם היה בין 25 ל-27 PSI. זה היה במצב קר לגמרי.

חשבתי שהמד מזייף..

אתמול נכנסתי לתחנה עם עמדת ניפוח דיגיטלית. להפתעתי, שוב - אכן הלחץ היה תואם (28 בערך בשניהם).

המדידה הייתה אחרי נסיעה מהירה של 20 ד' בבינעירוני, אבל בלי סיבובים.

מילאתי 37 בכולם, המד שלי הראה גם 37.

הגעתי הביתה אחרי עלייה בבית אורן וירידה של הכביש של האוניברסיטה, בנהיגה מהירה.

בדקתי שוב - 38 בקדמיים, 37 באחוריים.

 

בבוקר במצב קר בדקתי שוב - 33 בקדמיים, 35 באחוריים.

 

כלומר בין מצב חם מאד למצב קר - ההפרש היה 5 PSI בקדמיים, 2 PSI באחוריים.

 

(צמיגים מישלן פרמסי 215/50/17 אם זה משנה).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!

באמת תהיתי עד כמה ההבדל גדול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדקתי את ההפרש בין קר לחם - אני תמיד ממלא במצב קר. מכל מקום - בשתי המכוניות שלי אני מנפח בלחץ 35PSI וכעבור שבוע שבועיים הלחץ יורד לסביבות 32-33PSI. צמיגים של ברידג'טון ודאנלופ, בני שנתיים, במידות 195/65R15.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

MISTERB

אחרי שבדקת בבוקר על מצב קר, צריך לבדוק שוב על מצב חם כדי לראות שהלחצים עולים חזרה לערכים שבדקת יום לפני.

 

במידה והלחץ קרוב יותר ללחץ שבדקת בבוקר (קר) סימן שיש לך בריחת אויר

"גם בעיטה בתחת נגמרת בצעד קדימה"
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יותר פשוט לבדוק במצב קר כל בוקר ולראות את המגמה..אני אמשיך לעקוב. יהיה מוזר מאד אם בכל 4 הצמיגים יש בריחת

אויר זהה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג למלא אוויר פעם בחודש-חודשיים בערך, וממלא קצת יותר מהמומלץ (ממלא 37 על צמיג חם).

כשקיבלתי את המד בדקתי את הלחץ בצמיגים, להפתעתי בכולם היה בין 25 ל-27 PSI. זה היה במצב קר לגמרי.

חשבתי שהמד מזייף..

 

ערכים נמוכים כאלו הם טבעיים כאשר לא מילאת אויר במשך חודש חודשיים. עשה לעצמך הרגל לבדוק(ולמלא) מדי שבוע כשהצמיגים קרים. לאורך זמן, האויר יוצא לאיטו מהצמיגים(דיפוזיה, שינויי חום קור תכופים וכו').

 

שבוע טוב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי צמיגים לא מזמן (חודש וחצי בערך) ושכנעו אותי למלא חנקן + קבלתי מחיר סביר.

בנתיים האוויר לא זז מילימטר. (יש לי גם מד מ DX, וגם בדקתי מול כמה תחנות דלק והוא פיקס.)

 

אני לא באמת יודע אם יש תמורה בעד האגרה, אבל קבלתי מחיר אטרקטיבי, אז שמתי.

Peugeot 208 GTI 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפתי צמיגים לא מזמן (חודש וחצי בערך) ושכנעו אותי למלא חנקן + קבלתי מחיר סביר.

בנתיים האוויר לא זז מילימטר. (יש לי גם מד מ DX, וגם בדקתי מול כמה תחנות דלק והוא פיקס.)

 

אני לא באמת יודע אם יש תמורה בעד האגרה, אבל קבלתי מחיר אטרקטיבי, אז שמתי.

 

אתה יכול להרחיב בנושא ? פעם ראשונה שאני שומע על זה .

עליות למי מתאים וכדומה .....

תודה

והרי את מקודשת לי ברינג זה כדת איגוד המוסכים... :sissies:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרא כאן ותחכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...