Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1900 שקל לטיפול 120000 רנו מגאן 2007 {כן בקרסו}


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרי בשיא תמימותי לקרסו לשאול כמה עולה טיפול 105000 .

הנציגה אמרה לי שלרנו מגאן 2007 אין טיפול 105000 יש 120000 למרות שהרכב מראה על טיפול כל 15000.

שאלתי כמה עולה טיפול בלי להתבלבל שלפה לי מחיר 1900 ש"ח.

שאלתי מה עושים בטיפול אני לא אלאה אותכם בכל הפרטים אבל טיפול 10000 רגיל + החלפת פילטר מזגן.

כל אחד ממכם יודע כמה עולה כל חבילת החלקים לטיפול 10000.

אני עדיין מנסה להבין כמה עולה פילטר מזגן.

אגב הטיפול לא כולל טיימינג שלא צריך לעשות.

פניה לקרסו חברה אם החלקים שלכם עשויים מזהב אני מגיע אם לא הפעם הבאה שתראו אותי זה שאני אבוא להחליף את הרכב לחדש יותר.

גילוי נאות אני מרוצה עד הגג מהרכב.

פורסם

יש לי מגאן 2008 וגם אני מתקרב לטיפול 105. החלטתי שאני מטפל כל 15 ולא כל 30 לפי המלצת קרסו. בכל מקרה ביררתי במוסך ניסידן בנתניה והעלות שם היא 800 שקל.

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

פורסם

לדעתי אתה מתלהם ללא סיבה.

אם מדובר בטיפול 120K - הוא מקיף ומכיל מרכיבי רבים, ובקלות תעבר את ה-2000 ש"ח. פה בלמים, שם תושבת וכו'.

מוזר שהעונה לא ידעה לתת לך תשובה על טיפול ביניים ב- 105K, כי גם ספר הרכב שממלית על טיפול כל 30K מראה מה לעשות כל שנה או 15K, אם אלו נתוני השימוש.

חפש בפורום - יש הרבה דיונים על כן צריך/לא צריך ומה צריך בטיפול ביניים.

רק לפני שבוע היה שרשור על זה. קרא טוב את ספר האחזקה ושקלל את המרכיבים לפי הנסיעות שלך.

 

אגב, לפני חצי שנה פרסמת מגאן למכירה עם 98K אחרי טיפול גדול, לדבריך. אם זהו אותו רכב - מה הסיבה לאהבת טיפולים תכופה כזו?

 

אני מהאחרונים שיתלהבו מהשרות של מוסכי קרסו המוכרים לי באזור המרכז (חוץ מ"המכונן") ומטפל לשביעות רצוני במוסך אחר. פה איני רואה שום סיבה לטענה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
לדעתי אתה מתלהם ללא סיבה.

אם מדובר בטיפול 120K - הוא מקיף ומכיל מרכיבי רבים, ובקלות תעבר את ה-2000 ש"ח. פה בלמים, שם תושבת וכו'.

מוזר שהעונה לא ידעה לתת לך תשובה על טיפול ביניים ב- 105K, כי גם ספר הרכב שממלית על טיפול כל 30K מראה מה לעשות כל שנה או 15K, אם אלו נתוני השימוש.

חפש בפורום - יש הרבה דיונים על כן צריך/לא צריך ומה צריך בטיפול ביניים.

רק לפני שבוע היה שרשור על זה. קרא טוב את ספר האחזקה ושקלל את המרכיבים לפי הנסיעות שלך.

 

אגב, לפני חצי שנה פרסמת מגאן למכירה עם 98K אחרי טיפול גדול, לדבריך. אם זהו אותו רכב - מה הסיבה לאהבת טיפולים תכופה כזו?

 

אני מהאחרונים שיתלהבו מהשרות של מוסכי קרסו המוכרים לי באזור המרכז (חוץ מ"המכונן") ומטפל לשביעות רצוני במוסך אחר. פה איני רואה שום סיבה לטענה.

 

נכון פירסמתי את הרכב שלי כי היתה הזדמנות והיא חלפה לה (אגב איך מורידים את ההודעה).

הרכב עשה טיימינג אז עשיתי לו טיפול יחד עם הטיימינג= טיפול גדול.

לפי דברי הנציגה לא הוזכר שום דבר לגבי בלמים תושבות או משהו אחר.

הרשימה היתה: מצתים, פ. אויר, פ.שמן, שמן, פ. מזגן ואלי פיספסתי משהו.

נכון הם עושים לך בדיקות בלמים ועוד בדיקות אך אם הם מוצאים משהו הם מחייבים אותך תהיה בטוח.

אין פה שום "אהבת טיפולים" יש תחשיב שהאוטו נוסע הרבה בעיר אז אני רוצה לשמור עליו (בעיקר שמן ופילטר שמן).

ה"טענה" היא המחיר המופרז לדעתי אם לדעתך המחיר הוגן אז בסדר אני לא אתווכח.

פורסם

אם אתה מאזור המרכז, הרי הרכב כבר לא באחריות, ויש הרבה מוסכים מקצועיים (לא של קרסו) ולא עשקנים שיעשו לך טיפול זהה בהרבה פחות כסף.

פורסם

תבדוק כמה עולה רביעיית פלאגים. הם ממש לא זולים.

 

במגאן שלי טיפול 120 עלה קצת יותר מאלפייה במורשה קרסו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תפנה למוסך לקבלת פירוט מלא על הטיפול ותחזור.

מספיק שהטיפול כולל גם רפידות ופלאגים והמחיר הגיוני (לא זול, הגיוני).

מגאן 265

פורסם

יש כבר שני מגיבים שציינו מחירים של עד 1000 ש"ח לטיפול זהה.

תבקש הצעת מחיר מממוסך אחר.

מעבר לזה, המקום לשרשור מסוג זה הוא פורום טכני.

×
×
  • תוכן חדש...