רכב כללי
רכבים, נהיגה, חדשות, סקירות, סיכומים, וכל דבר אחר שקשור למכוניות אבל לא מתאים לפורומים האחרים.
כללי הפורום - לקרוא ולהפנים!
בנוסף להקפדה על כללי קארספורום, המפורטים כאן, הנהלת פורום "רכב כללי" שמה דגש על מתן מידע מבוסס ועדכני, מתן כבוד אחד לשני ושמירה על שפה נאותה.
כמה מהכללים:
1. למרות שכותרות ערוכות בידי המנהלים הן בדרך כלל מצחיקות, אנא כתבו כותרת עניינית ואינפורמטיבית.
2. על המידע שאתם מפרסמים להיות אמין, מבוסס ועדכני. המידע גם חייב להיות מנומק.
3. נא לשמור על יחס מכבד לחברי הפורום, לגורמים חיצוניים ולמגזרים ואוכלוסיות (כן, גם "אור ירוק" ורוכבי אופניים).
4. נא לשמור על כתיבה בעברית תקנית.
5. נא לא לפרסם הודעות שכוללות לינקים ללא תוכן משמעותי.
6. במקרה של שרשור בו אתם מבקשים תשובה לשאלה כלשהי, אנא בצעו חיפוש בפורום טרם פתיחת השרשור כדי לקדם דיון קונקרטי ומועיל יותר.
ההנהלה מאחלת לגולשים חוויה מעשירה ומהנה.
66,573 נושאים בפורום הזה
-
עיטוף רכבים
מאת רנזי- 2 תגובות
- 729 צפיות
שלום רב לכולם ! ברשותינו 2 רכבים מסחריים שברצוננו לעשות להם עיטוף עם מדבקות. האם יש למישהו ניסיון והוא יכול להמליץ על מקום מסויים כולל מחירים ? חשוב לנו שההדבקה והחומרים יהיו איכותיים ולא ידהו/יתקלפו עם הזמן. תודה רבה, רזי.
הודעה אחרונה מאת GalMe, -
נתקלתי בהצעה הזאת היום בפייסבוק. אישית לא הייתי מדמיין אפילו להכניס גלולות לא מוכרות למיכל דלק שלי. מישהו שמע בעבר על הגלולה? "מי שרוצה לחסוך בין 10-25% הוצאות בדלק ב-8 שקלים בלבד, שימו לב. ככה... קיבלתי לידיי גלולות עם חומר מיוחד שבזמנו פותח בארה"ב בשביל לחסוך בדלק למטרות כלשהן (סיפור מרגש, אבל לא מעניין כרגע). מה שצריך לעשות זה להכניס את הגלולה הזאת למיכל הדלק של האוטו והחומר גם מנקה את המנוע, גם מפחית בזיהום האוויר וגם גורם לאוטו לשרוף פחות דלק."
הודעה אחרונה מאת ברווז, -
שלום ,חשבתי לפתוח שרשור בנושא פרסומות רכב שאהבתם ואתם רוצים לשתף . אז הנה כמה שלי: פורש911 http://www.youtube.com/watch?v=KRbzJ0L1Zn8 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מרצדס S קלאס 93 http://www.youtube.com/watch?v=HH75PYGHQ08 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. מאזדה6 http://www.youtube.com/watch?v=3rAvhMBxx-c דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed. אודי …
הודעה אחרונה מאת Elantra05, -
- 3 תגובות
- 871 צפיות
#1 mich1 חדש בפורום ( תאריך הצטרפות: אוגוסט 2009הודעות: 1נהיגה באור אדום בשוגג_________________________________________היי. אני בלחץ ויש לי שאלה חשובה. נסעתי היום באוטו, אני מאוד זהירה בכביש ומקפידה על חוקים, זה היה בלילה גשום, כשהראות ירודה, עצרתי ברמזור אדום ותיכננתי לנסוע ישר, הרמזור שמשמאל הפך לירוק למכוניות שפונות שמאלה ואז בטעות נסעתי טיפה עם הרכב אחרי הפס ועצרתי בברייקס פתאומי כשהבנתי שהרמזור לכיוון ישר עדיין אדום. לקחתי רוורס כדי להיות לפני הפס. חברה שלי שישבה לידי לא בטוחה אבל יכול להיות שראתה 2 הבזקים (וחשבה שאולי זה ברק) במידה ובאמת צילמו, אקבל דוח? או שבגלל שעצרתי בשנייה ונסעתי רוורס לא אקבל? ואם בכל זאת ישלחו לי אצטרך להגיע עד למשפט כדי לערער על כל ז…
הודעה אחרונה מאת רוכב בודד, -
טרקטור "מושתל"
מאת גיא .ב- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=JqBy92fTXsg
הודעה אחרונה מאת Shay_u, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום מישהו פעם שמע על חברה טרייד מוביל? למישהו יש ניסיון איתם? מצאתי את הרכב שאני מחפש, עם נתונים טובים, וצבע שאני אוהב, אך משהו נשמע חשוד-הם לא אמרו מחיר, אין להם את הרכב במלאי הוא נחשב "עתידי" והנציג לחץ עליי שהם יכולים לשמור לי אותו "בלעדי" ולהביא לסניף הקרוב בתנאי שאני אתן להם צ'ק של 1000 ש"ח ובמידה ואני לא קונה אני יקבל את הכסף חזרה, כמובן שלא הסכמתי לזה ואמרתי "נחשוב" אז אני שואל הייתם עושים?
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
לא פחות משלושה זוגות פנסים מאירים לי בעוצמה במראה האחורית! למה צריך גם פנסי דרך, גם פנסי ערפל וגם פנסי פוזה בקו מכסה המנוע?!? פשוט מעצבן כשיש אחת כזאת מאחוריך, שש נורות שמאירות לך בפרצוף. שאלה לבעלי הג׳וק - זה ככה בקבוע או שאתם אשכרה מפעילים מתגים בשביל להראות כמו ג׳מבו בנחיתה?
הודעה אחרונה מאת Kenworth Man, -
- 0 תגובות
- 475 צפיות
היי, ביקשו ממני עזרה במציאת פרטים לגבי עלות התקנה ופרטים נוספים על HIGH TOP ROOF ואין לי מושג בעניין הזה. מישהו יכול להבהיר את הנושא? אולי יש לזה שם נוסף ובגלל זה לא מצאתי הרבה מידע אבל הנה תמונה : תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת iAmital, -
מחפש מידע על מרצדס עד 97
מאת Guest רונן290-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש מרצדס שהייתה מונית וצריכה טיפול סביר אני מחפש דיזל עד שנת 97 ורצוי גיר רגיל ביד 2 רוצים הרבה יחסית למה שמציעים. אם מישהו מכיר רכב במחיר ממש זול וממש לא משנה איזה סוג אבל מרצדס אשמח לקבל פרטים או טלפון תודה רונן
הודעה אחרונה מאת dvirk11, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, האם יש איזה סימן חיצוני או הבדל בין דגם 1.6L לדגם 2.0L, שניהם ברמת טרנד? האם יש כיתוב על הרכב? איך אפשר לזהות שמדובר ברכב 2.0L מבלי להרים את מכסה המנוע? תודה.
הודעה אחרונה מאת nimi13, -
-
- 2 תגובות
- 814 צפיות
שלום רב, אמי נהנתה שנים מהיעדר תביעות בפוליסה. לפני שנה פגעה ברכב והחליטה להפעיל ביטוח. השבוע שפשפה רכב חונה. איני יודע עלויות ללא ביטוח עדיין. במידה ונחליט להפעיל ביטוח בשנית - זה יגרום לייקור בפוליסה הבאה? (כבר אין לנו "היעדר תביעות") תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת משפחתית, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אני צריך לעשות ביטוח לרכב שנרכש לאחרונה, ובגלל שאין לי מושג ירוק בביטוחים, החלטתי להתיעץ אתכם. אז קודם כל - מה עדיף? חברת ביטוח ישירה? סוכן ביטוח? הרי הסוכן בעצמו מבטח אותי דרך אחת החברות, אז מה בעצם ההבדל? דבר שני - הנתונים שלי לא הכי טובים: נהג צעיר(18), נהג חדש(כמעט שנה ותק), לא הייה ביטוח על שמי בעבר (היה של ההורים) והרכב הוא מסחרי (ברלינגו). עקב כך ההצעות שקיבלתי הם סביב ה7K ש"ח (חובה + צד ג' לשלושה נהגים). האם יש דרך להוזיל את הביטוח או שעליי פשוט לקבל את רוע הגזירה? אפשרי לקבל הנחה על מספר רכבים שמבוטחים באותו מקום? ודבר אחרון - האם יש לכם חברות או סוכנים מומלצים? עדיף כאלה שגם הוכיחו את יעילותם בשעות הקשות (שלא כמו שירביט ודורון ע…
הודעה אחרונה מאת zax, -
מכונית המיני סקודה סיטיגו מושקת הבוקר בישראל. תשווק כאן עם שני מנועי בנזין בנפח ליטר אחד (3 צילינדרים) בהספקים 60 ו-75 כ"ס ושתי תיבות הילוכים (ידנית ורובטית). מחיר - החל מ-60 אלף ש"ח לדגם הידני (60 כ"ס) ועד ל-80 אלף ש"ח לדגם ה-75 כ"ס הרובוטי. פרטים נוספים בקישור - סקודה סיטיגו מושקת בישראל
הודעה אחרונה מאת cellman, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. בשעה טובה וקנינו אוריס היברידית בשבוע מכירות ובעיסקה כלולה הקודנית הנ"ל שלפי הסוכנות היא גם עלוקה, אך לצערי לא מצאתי ולא שביב מידע ברשת אודות החברה/דגם הזה וכמובן שלא את המפרט שלה. אשמח אם אתם מכירים פרטים אודות החברה עלומת השם הזו. ובנוסף האם הקודנית לא מפריעה למערכת ההיברידית? ,כי בדרך כלל הקודנית מחוברת לכמה נקודות במנוע וכן זה לא מנוע רגיל. תודה ולהיתראות ניצן
הודעה אחרונה מאת nburrack, -
אתמול ראיתי את שר התחבורה ישראל כץ נוסע באודי A6 2010. כזכור לי השרים היו אמורים לקבל סיטרואן C5 ולפני זה היה להם סקודה סופרב!! אז איך הוא עדיין נוסע עליו?
הודעה אחרונה מאת COMMANDER, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 738 צפיות
בקישור הבא ניתן לראות סרטון של תאונה מטורפת אך עם סוף טוב. http://motocar.allmag.co.il/article/14973.aspx שמתי לב שבמשך רוב הסרטון הרכב המצלם נסע בנתיב שמאלי (אם אפשר לקרוא לזה נתיבים) ושמר מרחק קבוע ממשאית אשר נסעה בנתיב הימני. רק כאשר הרכב שנסע מאחוריו ניסה לעקוף אותו מימין ולהכנס לפניו הוא האיץ את הנסיעה עד כדי כך שלא נשאר לרכב כמעט מקום לעבור והוא איבד שליטה וכתוצאה מכך נכנס חזיתית במשאית. כלומר, אם הנהג המצלם לא היה שמוק, והיה שומר על אותו המרחק גם בזמן שהרכב השני ניסה לעקוף אותו, כל זה היה נמנע. אם הנהג המצלם היה שומר על הימני כל זה היה ננמע. אם נהג הרכב הנפגע לא היה מנסה לעקוף בכל מחיר, כל זה היה נמנע. אם אנשים היו משחקים פחות משחקי כבוד כל הכבי…
הודעה אחרונה מאת eranatia2, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עומד בפני קניית רכב חדש שמועד אספקתו יהיה ב 2013. אני מבין שיש כוונה לשנות את המיסוי הירוק ב 1 לינואר. כמו כן, כל מי שאני מדבר אתו טוען שאין מצב שזה יקרה בגלל הבחירות. אפילו במגאזין אוטו יש איזה אזכור שהשר לא מתכוון לחתום. להערכתכם יהיה שינוי או לא ? כמו שהבנתי ברכב שאני עומד לרכוש מדובר בתוספת של 6-7 אלפי שקלים. האם להתנות את הרכישה מול היבואן שהוא יספוג את העלות או לפחות חצי חצי? תודה
הודעה אחרונה מאת NMP, -
- 4 תגובות
- 808 צפיות
לפני כשבועיים קניתי מכונית, שילמתי בדואר על העברת בעלות. מתי אני אמור לקבל את האגרת רישוי של הרכב?? חשבתי תוך שבוע, אבל אני רואה שעברו שבועיים כבר. תודה
הודעה אחרונה מאת דניאל STI, -
- 2 תגובות
- 857 צפיות
אהלן. יש למישהו מושג איך קוראים למתקן המגן על הרכב (פרגולה?), היכן ניתן להשיג כזה מתקן וכמה הוא אמור לעלות? תודה למגיבים, ליאור
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 964 צפיות
האם שימוש בלקה על האזור בו מתחילה השכבה להתקלף, תעצור את ההתפשטות?...
הודעה אחרונה מאת michaelmusic30, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב, אין לי אפשרות לשלוח הודעה פרטית לכמה חברי פורום שראיתי כי יש בידיהם אינפורמציה בנושא, אז פניתי לקהל הרחב (אפ"י שמצאתי שרשור אחד או שניים שמדבר על הנושא מלפני מספר שנים). אני שוקל כרגע מעבר לתחום מכירת רכב (אני מתעסק נכון להיום בתחום האלקטרוניקה הבידורית-מנהל אולם תצוגה). אשמח אם חברי פורום יספרו לי מניסיונם על התחום - איך בדרך כלל "דופקים" טירונים, מה טווח המשכורות / עמלות הממוצע בתחום, תנאים סוציאליים, אפשרויות קידום וכו'. יש לי זיקה לתחום הרכב אבל מעולם לא עסקתי בתחום כמקצוע. תודה !
הודעה אחרונה מאת Kenworth, -
-
- 5 תגובות
- 952 צפיות
אני מחפש נתוני צריכת דלק ריאליים לשתי מכוניות אותן אני שוקל לקנות. באתר KML לא קיבלתי תשובה מספקת כי לא היו נתונים לדגם הספציפי. באתר אוטו יש נתונים. השאלה היא עד כמה אפשר לסמוך לנסיונכם. בלנצ'יה שלי הם קרובים לנתונים שאני רואה בשטח, הם כותבים 1:18.5 בעוד אני מקבל 1:19.2. המכוניות שאני מתלבט בינהם הם סיטרואן DS4 שנותנת 1:12 ואלפא ג'ולייטה TCT שנותנת 1:14.6 לפי אוטו.
הודעה אחרונה מאת eran.yablonski, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי. אני בלחץ ויש לי שאלה חשובה. נסעתי היום באוטו, אני מאוד זהירה בכביש ומקפידה על חוקים, זה היה בלילה גשום, כשהראות ירודה, עצרתי ברמזור אדום ותיכננתי לנסוע ישר, הרמזור שמשמאל הפך לירוק למכוניות שפונות שמאלה ואז בטעות נסעתי טיפה עם הרכב אחרי הפס ועצרתי בברייקס פתאומי כשהבנתי שהרמזור לכיוון ישר עדיין אדום. לקחתי רוורס כדי להיות לפני הפס. חברה שלי שישבה לידי לא בטוחה אבל יכול להיות שראתה 2 הבזקים (וחשבה שאולי זה ברק) במידה ובאמת צילמו, אקבל דוח? או שבגלל שעצרתי בשנייה ונסעתי רוורס לא אקבל? ואם בכל זאת ישלחו לי אצטרך להגיע עד למשפט כדי לערער על כל זה או שיש דרך יותר קלה? (כמו לפנות למשטרה ולהסביר את עצמי?) ושאלה נוספת : מה הקנס הדרוש לעבירה , ומאיזה כמות נקודות יש שלילה/הר…
הודעה אחרונה מאת idan192, -
- 15 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום עכשיו כשאנחנו נכנסים לנהיגת חורף אני רוצה בבקשה לשאול שאלה קטנה בנושא כשניצבים בפני שלולית עמוקה כיצד יש לעבור אותה כדי שלא להתיקע ולא לגרום לאוטו לנזק כלשהו? במידה ועוברים שלולית בצורה לא נכונה , מהם הנזקים האפשריים? (זמניים \קבועים) תודה
הודעה אחרונה מאת blackey, -
- 6 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
שלום. בצומת פל-ים שבין אור עקיבא לחדרה יש מצלמת רמזור אדום. האם היא מצלמת את אלה שנוסעים מכיוון אור עקיבא לחדרה ובצומת פונים שמאלה ? או שהיא מצלמת רק את אלה שעוברים בה ישר כלומר אלה שממשיכים ישר מכיוון אור עקיבא לכיוון חדרה . תודה.
הודעה אחרונה מאת MisterG, -
- 5 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, אשמח לקבל עזרה לפני רכישת מצלמת תיעוד נסיעה לרכב. עברתי על מספר נושאים שנפתחו בפורום, אך לא הצלחתי להגיע למסקנה. ראיתי שרוב המשתמשים בפורום, קנו את מצלמת הDVR037. האם יש סיבה מיוחדת לכך ? בחיפושי אחרי מצלמה, נתקלתי בצלמה מדגם F9000LHD, שלפחות לפי הנתונים היבשים, נראית באותה רמה של הDVR037. היתרונות של הF9000LHD הם - שהיא יותר זולה, ויש בה יציאת HDMI. האם מישהו התנסה במצלמת F9000LHD ויכול להמליץ/לא להמליץ עליה ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yo-yo, -
הסתכלתי בזאפ רכבים ונפלתי על סמארט פורטו קבריולט 1.0 טורבו בנזין עם 102 כוחות סוס, כל זה ב250,000 ש"ח. מכונית הסמארט הבסיסית ביותר כבר נמכרת במחיר מופקע, אבל למכור סמארט ב250,000 ש"ח זה פשוט מוגזם. כאילו, מי רוכש רכב כזה בסכום כזה ? פשוט נשמע לי אבסורדי לחלוטין ! http://www.zap.co.il/cars/compmodels.aspx?modelid=833028
הודעה אחרונה מאת edan82, -
שלום, היום נכנסתי לרכב והבחנתי בכמות מים ענקית בצד הנהג על השטיח, מים הוצאתי את השטיח וראיתי שמתחת רטוב ממש ספגתי מיים עם סמרטוט ושמתי מגבת שתמשיך לספוג. המיים הם בצבע שקוף, כמו מים רגילים. החלון לא הושאר פתוח ולא הדלת. מה יכולה להיות הסיבה לכך? ומה לעשות? אודה לעזרה
הודעה אחרונה מאת shahar, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אבל עדיין על העץ... http://wheel.co.il/index.php?instance=5&actions=show&instance_id=9&id=3892¤t_lang=1 ומה יעשו בסובארו?
הודעה אחרונה מאת ShadoW, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם , באיזה חברת ביטוח ניתן לעשות ביטוח חובה לחצי שנה ?
הודעה אחרונה מאת iluxxxa,
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 243 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- mikyl
- ANUTKK
- אבי ים
- yosi554
- elibaba
- yossiaviel
- אברהם א
- meir_gi
- Avia
- `Infinity
- borsood
- mcshmupi
- yoav911gt2
- Fraysa
- Ido12
- פאר האורה
- KipodYam
- SurfHigh
- amlh
- RedLabel
- יבגניפ
- פיגו107שנת2010
- עדי-אל
- zibib
- misterb
- yuvk
- BoazB11
- eladts
- David32
- דובצע
- yoni162
- stx
- 318i
- איציק נ.
- zaf
- גולדן191
- Itzik-b
- דוד495
- פינדר
- zvit
- hondacivic02es
- Moshe c
- gadik6
- natco
- nechmya
- EliC25
- פריג'י
- Yuvalino
- yahaga
- Ash1
