Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סקודה סיטיגו מושקת בישראל. מחיר - החל מ-60 אלף ש"ח


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון

הפיקנטו לא נוחה בעליל וחלושה ביותר בדגם הידני. הרבה פחות נוחה מה107 והאקו מיקרה. מעניין איך הנוחות בסקודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מעניין איך הקטנטנה תתמודד עם העובדה שאין פתחי מזגן מתכווננים במרכז הדשבורד ?!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, כאילו שציפינו לשמוע זמירות אחרות מפיך :wink:

 

צר לי, טובה ככל שתהיה הפיקנטו - והיא טובה - במקומה אעדיף UP מגניבה. והיא ה-ר-ב-ה יותר מגניבה מהפיקנטו, אין מה לעשות.

 

לגאסי, לא פשוט לנצח את הפיקנטו? מתברר שכן, ושלישית ה-VAGיות עושה זאת היטב - על פי מבחנים מאירופה. אל תהפוך את הפיקנטו לחסרת תחרות, היא טובה ואין ספק בזה, אבל מתברר שהגרמנים מחזיקים בכיסם עוד אסים כאלה ואחרים על פני השאר.

 

נ.ב, הסיד / סיד פרו החדשות מדהימות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהאלטו מגיעה יותר מאובזרת וחזקה משמעותית במחיר שלה.

כמה כ"ס יש כבר יותר באלטו הידנית? 8? ממש כח מתפרץ:lol:

 

למה ליבא כזה דגם לארץ? בדיוק כמו למה ליבא אלטו לארץ?

לדעתי זו אלטרנטיבה ראויה למי שרוצה רכב ידני זול אבל לא אלטו. לפי מה שRS אומר היא מרווחת יותר. כנראה יש לה עוד יתרונות, ובאותו מחיר של אלטו מה רע?

 

 

זה התחיל מהיבואן של סוזוקי (שהחליט למכור מכונית זולה מאד במחיר סביר). למכונית עצמה אין שום קשר לתהילה. אם היו מביאים איזו לאדה משפחתית מסריחה ב 60K ש"ח היה לזה אותו משקל, המחיר של מאזדה 3 למשל היה יורד קצת.

 

אני לא מתייחס לזה שלאלטו יש 8 כ"ס יותר מאשר לסיטיגו הבסיסית, אלא לכך, שיבואן יכול לעשות מאמץ ולמכור את סיטיגו ידנית עם 75 כ"ס ב-60K.

סיטיגו מיוצרת ב-2 גרסאות מנועים (60 ו-80 כ"ס) ואז יוצא שיבואן מתמחר גרסה חלשה במחיר אטרקטיבי וגרסה יותר חזקה במחיר גבוהה, אשר בעיניי הופך אותה ללא כדאית. למה שמישהו יקנה 75 כ"ס ידנית, אם במאמץ הוא יכול לרכוש איביזה\פאביה? כנראה שיבואן בונה על מכירה רק של גרסאות החלשות.

יבואן סוזוקי אכן תרם רבות על ידי הבאת הדגם ארצה, אבל גם דגם עצמו היה נכון וטוב. לדוגמא לפני הרבה שנים סוזוקי הביאו ארצה מכונית מיני בשם "ONE" וכשלה כאן, למרות מחירה הנמוך בתור חדשה.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ה75 כ"ס הידנית עולה 5K ש"ח יותר מה60 כ"ס הידנית לפי מה שכתוב- 65K ש"ח ויש לך את הידנית החזקה. זה לא יקר ביחס למתחרות (107,C1,פיקנטו).

איביזה עולה בערך 75K ש"ח, לא?

רק הרובוטיות המאובזרות יקרות משמעותית.

לפני הרבה שנים המודעות לאיכות הסביבה לא היתה כמו היום, וגם מחירי הדלק היו הרבה פחות גבוהים. כנראה הסיבה שהסוזוקי ONE לא הצליחה זה כי אנשים יכלו להרשות לעצמם והעדיפו לשלם מעט יותר על דלק מאשר לנהוג בפחנוע. הסויפט למשל נמכרה טוב מאד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אתה שוכח שההבדל בין הסוזוקי לסקודה הוא הבדל של שמיים וארץ

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוכח שני דברים:

1. הסוזוקי לא עשתה בית ספר לאף אחד - אבל היא אפשרה למכשירי תנועה לעשות לא פחות ממהפיכה בשוק הרכב הישראלי.

2. הסיטיגו צעירה מהאלטו ב-3-4 שנים, שזה. את ההשוא פחות או יותר דור. את ההשואה יהיה צריך לעשות כאשר תגיע האלטו החדשה (אאל"ט היו שמועות שהיא קרובה). עד אז - אין ספק שהיא תהפוך למיושנת שבחבורה, וכך לפחות אטרקטיבית.

 

וכמובן - ככל שיהיו יותר מתחרות בכל סגמנט הצרכנים יהנו מתמחור יותר אגרסיבי ואבזור יותר עשיר - כן ירבו מתחרים!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אני לגמרי איתכם בדעה שאלטו נחותה יותר מסיטיגו ומהמתחרות האחרות ברב הפרמטרים (טכנולוגיה, אבזור, איכות).

כמו ש sperial ציין, אלטו כבר קיימת בשוק כמה שנים טובות ומתחרות החדשות עדיפות עלייה.

מה שאני אומר, שלפני שנתיים וחצי - שלוש, כאשר החלו מכירות של אלטו, היא הייתה מכונית נכונה, בזמן הנכון (בשל מחירי דלק, זיהום אויר, חוקי מס על רכבים מזהמים וכו...).

דגמים חדשים והתחרות בכלל מאוד טובה לנו לצרכנים, אין עוררין על כך, ואני מאחל שיגיעו דגמים נוספים בכל קטגוריה, כדי שלנו תהיה בחירה ומחירים יהיו אטרקטיביים יותר.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות בבטיחות הסיטיגו "עושה בית ספר" לכולם, ובכלל מערכת בלימה אוטומטית ברכב שעולה כלום כסף זה לא פחות ממהפכני.

אותי מעניין כמו ששאלתי קודם - הגיר והמנוע. לא שמעתי על שום רכב של VAG שמגיע עם רובוט-חד-מצמדי עם 5 הילוכים ומנוע 3 צילינדרים.

זה נשמע חדש לגמרי, וחדש לגמרי זה קצת מדאיג.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ניחוש שלי- יכול להיות שאלו מנועים שהיו בLUPO שלא הגיעה לארץ אף פעם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיטוטים בנט - מדובר במנוע חדש לחלוטין.

 

כמובן שגם התיבה (ASG) חדשה לחלוטין, ולטענתם אמורה לתפקד בזריזות של ה-DSG.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הרובטית החד מצמדית הנקראת ASG, היא תיבה חדשה יחסית המשווקת משנת 2010 בדרום אמריקה במספר דגמים. לפי הביקורות משם, כמו כל התיבות מסוגה, צריך להתרגל או פשוט להתייחס אליה כל תיבה ידנית חצי אוטו' - בלי מצמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ch, מוזר מאוד לשמוע. האירופאים מוסרים כי מדובר בתיבה חדשה לחלוטין שיוצרה החל אך ורק עם השקת ה-UP / סיטיגו / מיי.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם מה שאני חשבתי עד לא מזמן עד שחפשתי קצת ברשת. יתכן שהתיבה בסיטיגו שונה במקצת (קלה יותר? ואין כפתור ספורט) אבל קשה לי להאמין שפיתחו תיבה חדשה לחלוטין כאשר יש כבר אחת כזו על המדף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי קראתם דווקא על התיבה ידנית שתוכננה במיוחד עבור הדגם?

 

בכל מקרה, רכב (Up!/Citigo/Mii) מעניין.. על פניו, יש כאן "יותר אוטו" מהאלטו והשלישייה היפנו-צרפתית. הייתי רוצה לראות מבחן ראש בראש עם הפנדה החדשה והפיקנטו. זה קורץ לי מספיק כדי לוותר אולי על רכישת סופר מיני משומשת...

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...