Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סקודה סיטיגו מושקת בישראל. מחיר - החל מ-60 אלף ש"ח


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

במחיר של 60K היא מנסה לחטוף את ראש טבלת המסירות מסוזוקי אלטו, מעניין איך זה ילך להם.

(בכל זאת, יש לה תדמית קצת יותר טובה מ'צעצוע הודי שמיועד למדינות עולם שלישי')

 

מבחינה טכנולוגית היא מאוד מסקרנת; תיבת הילוכים רובוטית בת 5 הילוכים עם מצמד בודד, מנוע עם 3 ציל'.. מאיפה זה מגיע? היה לקבוצה איזשהו רכב בעבר שצויד באמצעים הללו? או שהכול חדש-דנדש א-לא קיה פיקנטו?

 

מובילת המכירות בקטגוריה היא הקיה פיקנטו.

הפיג'ו 107/ סיטרואן C1/ טויוטה איגו מצוידות המנוע 3 צילנדרים ובתיבת רובוטית חד מצמדית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבולבל...

 

מתוך הכתבה:"

מחירה של סקודה סיטיגו יחל ב-60 אלף ש"ח לדגם ה-60 כ"ס ידני ברמת האבזור הבסיסי.

60 כ"ס ברמת אבזור Ambition ידני - 68 אלף ש"ח.

75 כ"ס ברמת אבזור Ambition ידני - 65 אלף ש"ח.

75 כ"ס ברמת אבזור Ambition רובוטי - 73.5 אלף ש"ח.

75 כ"ס ברמת אבזור Elegance רובוטי - 80 אלף ש"ח.

"

75 כ"ס ידני באותה רמת אבזור עולה 3 א"ש פחות מה-60 כ"ס?

 

משלמים פחות ומקבלים יותר כ"ס? זה מהפכני!

 

:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבולבל...

 

מתוך הכתבה:"

מחירה של סקודה סיטיגו יחל ב-60 אלף ש"ח לדגם ה-60 כ"ס ידני ברמת האבזור הבסיסי.

60 כ"ס ברמת אבזור Ambition ידני - 68 אלף ש"ח.

75 כ"ס ברמת אבזור Ambition ידני - 65 אלף ש"ח.

75 כ"ס ברמת אבזור Ambition רובוטי - 73.5 אלף ש"ח.

75 כ"ס ברמת אבזור Elegance רובוטי - 80 אלף ש"ח.

"

75 כ"ס ידני באותה רמת אבזור עולה 3 א"ש פחות מה-60 כ"ס?

 

משלמים פחות ומקבלים יותר כ"ס? זה מהפכני!

 

:)

זה טעות כתיב לדעתי, המחר הוא 60 לדגם ה60 כ"ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אישית, לא התלהבתי משלישיית המיני של VAG מהרגע שהן הוצגו. אין בהן שום בשורה מעניינת. העיצוב שלהן סתמי. מצפייה וישיבה בהן בתערוכות בעולם, אגדיר אותן כתחליפי אלטו משודרגים. קל וחומר שאין להן את הרעננות העיצובית של הפיקנטו.

 

החפץ בואגיות קטנות, מוטב יעשה את המאמץ הנוסף ויגיע לאיביזה/פאביה 1.4(האיביזה מתוחת הפנים נמכרת כיום ב-71K, עם אבזור משופר הכולל 4 חלונות חשמל ועוד כמה דברים).

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הייתה טעות בידיעה, 68 אלף ש"ח זה המחיר לגרסת ה-60 כ"ס רובוטית (ולא ידנית כפי שנכתב בטעות).

 

עוד אנקדוטה קטנה מההשקה -

המשלוח הראשון (כ-100 רכבים) שהגיע ארצה מורכב מרכבים ללא מערכת ה-City Safe של סקודה. מהמשלוחים הבאים תהפוך המערכת לסטנדרט בכל הדגמים, מהזול ועד ליקר ביותר. מי שיבחר לרכוש את הרכב ללא המערכת יקבל 1,000 ש"ח הנחה מהמחיר הנקוב מעלה. עדיין לא ברור אם בהמשך יגיעו משלוחים נוספים ללא המערכת, שיופנו בעיקר ללקוחות הליסינג. לדברי מנהל חטיבת סקודה, "נראה מה תהיה דרישת הלקוחות ובהתאם נחליט. כרגע הרכבים הבאים מגיעים עם המערכת כסטנדרט".

סקודה-סיטיגו-13.JPG

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

60 כ"ס נכון, אבל זה סה"כ רכב קטן וקל משקל והקהל שמחפש רכב כזה לא מחפש ביצועים מטורפים.

אגב ההפרש בין האלטו הידנית והסיטיגו הידנית הוא 0.4 שניות לטובת האלטו, על הנייר.

 

לדעתי רק מטורפים יעדיפו ריקשה על פני רכב איכותי כמו הסיטיגו במחיר כזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ואתה יכול גם להוסיף 5K ש"ח ולקבל את ה75 כ"ס הידנית באבזור הבסיסי. הרכב הזה לא אמור לשקול יותר מדי, לא? :twisted:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L, הפיקנטו אכן מרגישה יותר מכובדת בפנים, אבל ביקורות טוענות שה-VAGיות הן מובילות הקבוצה. אני אישית מעדיף אחת מהן בכל רגע נתון על פני המתחרות, גם על פני הפיקנטו.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני רואה, גם במקרה הזה, מי שרוצה רמת אבזור גבוהה, צריך להתפשר על גיר שאינו ידני.

יש במשפט הזה קצת ציניות, כן, אבל הנקודה ברורה לדעתי.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדעון, אני מאמין שניתן יהיה להזמין גם ידנית מאובזרת - תמורת סכום סימלי וזמן המתנה נוסף.

 

בכל מקרה, אם זה כזה משנה, אברר זאת לעומקו של עניין מול החבר'ה :wink:

 

נ.ב,

תתכונן להתלווה אלי לנסיעות המבחן 8)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שהאלטו מגיעה יותר מאובזרת וחזקה משמעותית במחיר שלה.

כמה כ"ס יש כבר יותר באלטו הידנית? 8? ממש כח מתפרץ:lol:

 

למה ליבא כזה דגם לארץ? בדיוק כמו למה ליבא אלטו לארץ?

לדעתי זו אלטרנטיבה ראויה למי שרוצה רכב ידני זול אבל לא אלטו. לפי מה שRS אומר היא מרווחת יותר. כנראה יש לה עוד יתרונות, ובאותו מחיר של אלטו מה רע?

 

 

זה התחיל מהיבואן של סוזוקי (שהחליט למכור מכונית זולה מאד במחיר סביר). למכונית עצמה אין שום קשר לתהילה. אם היו מביאים איזו לאדה משפחתית מסריחה ב 60K ש"ח היה לזה אותו משקל, המחיר של מאזדה 3 למשל היה יורד קצת.

 

לקרסו היתה הזדמנות עם הלוגאן MCV אבל הם תמחרו אותה במחיר גבוה יותר ביחס לאירופה, את ההנחה האמיתית קיבלו חברות הליסינג.

סוזוקי גרמה לכל ייבואני מכוניות המיני לקצץ במרווחי הרווח שלהם, בגלל זה כמעט אין מיני וסופר מיני בחברות הליסינג.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L, אני אישית מעדיף אחת מהן בכל רגע נתון על פני המתחרות, גם על פני הפיקנטו.

 

ברור, כאילו שציפינו לשמוע זמירות אחרות מפיך :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

504L, הפיקנטו אכן מרגישה יותר מכובדת בפנים, אבל ביקורות טוענות שה-VAGיות הן מובילות הקבוצה. אני אישית מעדיף אחת מהן בכל רגע נתון על פני המתחרות, גם על פני הפיקנטו.

 

טוב,

לא פשוט לנצח את הפיקנטו, אבל בהתחשב בעיצוב הפושר, והפנים הדל השקודה צריכה להיות תותחית בעל מה שקשור ליכולת דינמית, ומנוע או יותר נכון יחידת הנעה.. אם נשווה את הגרסה החזקה יותר לפיקה ידנית נגלה שהמשקל דומה אך המומנט הזהה מגיע בסל"ד יותר נמוך וזו כבר נק' אור ראשונה.

נחכה למבחן ראש בראש..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4192 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...