Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: סקודה סיטיגו מושקת בישראל. מחיר - החל מ-60 אלף ש"ח


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני חוזר שוב על שאלתי מתחילת השרשור:

 

איך בדיוק מסתדרים עם העובדה שאין פתחי מזגן במרכז הדשבורד?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 183
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פתחי המזגן של הסיטיגו דומים מאוד לאלה שיש ב-C1.

כן, זה קצת טיפשי מה שעשו שם, אצלי אני משתדל לכוון את פתח המזגן משמאל כמה שיותר לכיוון שלי, למרות שזה טיפה מציק.

את פתח המזגן הימני אני סוגר אותו תמיד על מנת לקבל יותר לחץ מצד שמאל.

הפתח המרכזי הוא כבר דואג לקירור שאר הרכב ובערך 40 % ממנו מגיע אליך.

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד לסיטי-גו ועם כל הכבוד לפיקנטו (מכונית מעולה) אני אומר

 

שמכוניות מיני זה כמו זמרים עם שירים עצובים - אף אחד לא מתעניין בהם עד שקורה משהו רע.

+1

 

שמעו, בפועל לפי הסרטון הזה למנוע 1.0 עם 60 כ''ס הביצועים טובים מאד!

 

http://www.youtube.com/watch?v=UDZxT4d_omQ דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זה מכונית או טרקטור?! מה זה הרעש הזה..

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פתחי המזגן של הסיטיגו דומים מאוד לאלה שיש ב-C1.

כן, זה קצת טיפשי מה שעשו שם, אצלי אני משתדל לכוון את פתח המזגן משמאל כמה שיותר לכיוון שלי, למרות שזה טיפה מציק.

את פתח המזגן הימני אני סוגר אותו תמיד על מנת לקבל יותר לחץ מצד שמאל.

הפתח המרכזי הוא כבר דואג לקירור שאר הרכב ובערך 40 % ממנו מגיע אליך.

 

ומה עושים כשיש יותר מנהג ברכב? (2+1 או 2+2) . זה נסבל?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה איתכם אני לא מתרגש!

מוכרים לנו דגם 60 כ"ס ב-60K, למה לעדיף אותה על פני המתחרות (פיקאנטו, I10, פאנדה)?

אם כבר דגם ידני עם 75 כ"ס במחיר 60K הרבה יותר מעניין.

אלטו - עשתה כאן בית ספר לכל דגמים האחרים ותרמה רבות לכך שגם יבואנים אחרים יתחילו לייבא מכוניות מיני ידנית במחירים שפוים.

מה שאני רואה זה יבואן חמדן שמנסה למכור מכונית מיני בסיסית וחלשה במחיר מופרז (מתכוון לדגם 60 כ"ס). למה בכלל לייבא דגם זה לארץ? תביאו דגם ידני ורובוטי (75 כ"ס) במחיר טוב וזהו, לא צריך על כל כ"ס לגרוף עוד ועוד אלפי שקלים.

 

בכל מה שקשור לקטגוריה הזו, נתוני הכוחות סוס הם בלבול ביצים אחד גדול ו SHOW שלא בא לידי ביטוי בנהיגה יום-יומית בכלל.

 

דווקא לקטנות עם ההספק הצנום (אלטו, 107) יש מנוע גמיש יותר (מומנט מקסימלי שמושג בסלד בינוני של 3400-3600 סל"ד, מה שמאפשר גמישות ונהיגה עירונית רגועה, בלי הרבה דרמות מהמנוע או ידית ההילוכים) כאשר למכוניות שעושות SHOW (כמו הספארק למשל) קשה להתנהל בסלד נמוך או בינוני.

 

דווקא לסקודה הנ"ל יש את המנוע הגמיש בקטגוריה (להערכתי): מומנט של 9.7 קג"מ ב 3000 סלד (לאלטו 9.2 קג"מ ב 3400 סלד ול 107\C1 יש 9.5 קג"מ ב 3600 סל"ד). אומנם ההספק "רק" 60 כ"ס, אבל זה מספיק בהחלט לאוטו עירוני (לפני 17 שנה כאשר שיווקו בארץ פונטו 75 ופונטו 60, דווקא ב 60 היה יותר כיף לנהוג והמנוע הרגיש בשרני יותר. לעומת זאת, ה 75 הרגיש "אנרגטי" יותר אבל הוא לא סחב בסלד נמוך-בינוני).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש יותר מ מ2 נוסעים אין בעיה כי בפיגו 107 המיקום של הפתח המרכזי מזרים אוויר לכיוון הגג ככה מאחור גם מרגישים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא צליל בשרני משהו :oops:

 

חבל על הזמן :lol:

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא צליל בשרני משהו :oops:

בשרני כמו חזה עוף דל שומן אולי :)

אני מסכים עם רועי, ברכב כזה הדגש הוא על חסכון, ואם אפשר אז לא להתפשר על בטיחות, או אבזור, ואפילו נוחות. מי שמחפש סוסים, לא ימצא אותם בתג המחיר הזה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מה שקשור לקטגוריה הזו, נתוני הכוחות סוס הם בלבול ביצים אחד גדול ו SHOW שלא בא לידי ביטוי בנהיגה יום-יומית בכלל.

 

דווקא לקטנות עם ההספק הצנום (אלטו, 107) יש מנוע גמיש יותר (מומנט מקסימלי שמושג בסלד בינוני של 3400-3600 סל"ד, מה שמאפשר גמישות ונהיגה עירונית רגועה, בלי הרבה דרמות מהמנוע או ידית ההילוכים) כאשר למכוניות שעושות SHOW (כמו הספארק למשל) קשה להתנהל בסלד נמוך או בינוני.

 

דווקא לסקודה הנ"ל יש את המנוע הגמיש בקטגוריה (להערכתי): מומנט של 9.7 קג"מ ב 3000 סלד (לאלטו 9.2 קג"מ ב 3400 סלד ול 107\C1 יש 9.5 קג"מ ב 3600 סל"ד). אומנם ההספק "רק" 60 כ"ס, אבל זה מספיק בהחלט לאוטו עירוני (לפני 17 שנה כאשר שיווקו בארץ פונטו 75 ופונטו 60, דווקא ב 60 היה יותר כיף לנהוג והמנוע הרגיש בשרני יותר. לעומת זאת, ה 75 הרגיש "אנרגטי" יותר אבל הוא לא סחב בסלד נמוך-בינוני).

 

איציק

 

איציק, אני מבין שלמומנט ובאיזה סלד הוא מושג ישנה חשיבות רבה יותר מכמות הסוסים המקסימאלית שאותו מנוע מייצר.

עיקר כוונתי הייתה לכך שיבואן יכול למכור את הגרסה החזקה במחיר יותר אטרקטיבי (קרי ידנית עם 75 כ"ס ב-60K). לאור המחירים המוצגים, אני יכול להגיד שבעיניי גרסת 75 כ"ס ידנית מיותרת, כיוון שמחירה קרוב לפאביה\איביזה. סיטיגו 75 ידנית עולה 65K, כאשר איביזה ידנית עולה כ-71K (כפי שציין אחד הגולשים). הפער אינו גדול ולכן (לדעתי) רב הרוכשים או יקנו את הגרסת 60 של סיטיגו או יתאמצו וילכו על איביזה.

 

רומן

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן:

 

רק ביום שני הקרוב יחלו נסיעות המבחן על דגמי הסיטיגו השונים, לכן בשני בבוקר נקבעה נסיעה על ה-60 כ"ס הידנית ובשישי על ה-75 כ"ס הרובוטית המאובזרת.

 

אשוב עם רשמים ראשונים ותמונות כמובן :wink:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS,

 

ישנו תכנון לייבא את הדגם בגרסאת 3 דלתות?

 

 

לא כרגע, אולי בשלב מאוחר יותר - כנ"ל לגבי ידנית מאובזרת.

 

ראוי לציין כי בשבועות הקרובים יופסק שיווק פאביה 1.4 (בסיסית / ספורט) - מי שרוצה לרכוש כזאת, זה הזמן להזדרז.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...